Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Kaartje1
10-12-2022 om 02:23
gecondoleerd. Rust zacht Millie.
Ik weet gewoon even niet wat te schrijven.
watertoren
10-12-2022 om 02:38
Lieve man van Millie. Lief dat je aan ons laat weten dat Milie overleden is. Gecondoleerd en ik wens je alle liefde en sterkte toe met dit grote verlies. Ik moet huilen maar ik heb haar nooit gekend. Heel veel sterkte!
Jerami
10-12-2022 om 03:47
Lieve man en Monster,
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst bij het verlies van jullie allerliefste Millie 💖.
Wat een groot gemis dat deze geweldige vrouw er niet meer is.
Dankbaar dat we haar mochten leren kennen.
Dikke knuffel
Biem
10-12-2022 om 04:47
lieve Millie-man en Monstertje,
gecondoleerd met het overlijden van Millie en heel veel sterkte gewenst bij het missen van jullie mooi Millie.
Sinds het begin op Viva mee gelezen en ongeveer sinds die tijd staat mijn leven op z’n kop, maar de manier hoe zij omging met haar ziekte en pijn gaf mij altijd kracht om ook door te gaan. Zoveel respect voor hoe Millie met de ziekte is om gegaan!
Bibi387
10-12-2022 om 04:57
Tranen in mijn ogen… ik ben even wakker en kwam nog even kijken in dit topic of Millie misschien iets gepost had…
Lieve man van Millie, lief Monstertje en alle mensen om Millie heen, gecondoleerd.
Millie heeft diepe indruk gemaakt.
Ontzettend veel sterkte.
Wat een ontzettend lief bericht om te posten, middenin je eigen verdriet. Dank Millieman.
TrefleQ
10-12-2022 om 05:14
Gecondoleerd. Wat verdrietig. Zoveel kracht. Zoveel liefde. Millie heeft zoveel mensen geïnspireerd en kracht gegeven hun eigen leed wat makkelijker te dragen. Of zich nog meer bewust te zijn van hun gewone geluk. Veel sterkte, man van Millie, zoon van Millie en alle anderen die verdriet hebben om haar gemis. Sterkte en de kracht om dit verlies te dragen.
Parodie
10-12-2022 om 05:56
Rust zacht, lieve, dappere Millie.
Veel sterkte voor jou en voor jullie kleine jongen, Millieman. En natuurlijk voor Millie's broer een zus. Wat een verlies, wat een verdriet. Ik kan er geen woorden aan geven.... Wat mooi om te lezen dat ze de laatste dagen vol energie was, dat ze heeft kunnen knuffelen en lachen. Millie is nu dan eindelijk pijnvrij, hopelijk biedt die gedachte wat troost. Veel, héél véél sterkte gewenst. 
Jillz
10-12-2022 om 06:18
Lieve man van Millie,
Wat een verdrietig nieuws. Sterkte met dit enorme verlies.
Fijn om te horen dat haar laatste dagen gevuld waren met liefde. Ook hier op het forum was ze de laatste tijd weer wat meer aanwezig, ook om te schrijven over de 'normalere' dingen in het leven zoals haar geliefde kat.
Ik hoop dat je op een dag steun kunt vinden in de lieve woorden die ze hier over jou en zoon heeft geschreven.
Nogmaals veel sterkte en voel je welkom hier.

Maisnon3
10-12-2022 om 06:24
Lieve Millie-man en monster,
Wat een ontzettend verdrietig bericht. Ik kan me niet indenken hoe groot het gemis is en gaat zijn. Wat ontzettend lief dat je ons dit nieuws nu laat weten, midden in je eigen verdriet.
Ookal hebben we Millie nooit in het echt ontmoet, wat was ze een prachtige, warme en bijzondere vrouw. Wat fijn dat het haar gegund is om op de manier die ze zelf graag wenste te gaan.
Heel veel sterkte en kracht de komende tijd, voor iedereen die Millie lief heeft.
Poison
10-12-2022 om 06:25
lieve Millie, vaarwel♥️
Aan Millieman, monstertje, Poes, broer en zus en iedereen die om Millie gaf en geeft, enorm veel sterkte met dit onmeetbare verdriet.
Myrdal
10-12-2022 om 06:38
Er zijn weinig mensen die zo'n grote indruk op mij hebben gemaakt via een forum als Millie. Wat fijn dat ze op haar eigen manier heeft mogen gaan. Ik dacht vaak aan Millie en ik weet dat ik dat nog vaak zal doen.
Gecondoleerd man van Millie, monstertje, familie en aan iedereen die van haar hield.
Regendrup.
10-12-2022 om 06:40
Lieve Millie,
We missen je nu al. 💔
Lieve man van Millie, klein monstertje, voor iedereen die haar lief heeft: Ik wens jullie Zo ontzettend veel sterkte met dit hartverscheurende verlies.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.