Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Dat was schrikken, Millie. Gelukkig hoorde je man je. Wat ontzettend lief dat hij je zo geruststelde.💕

Tranen in mijn ogen hier. Over alles. 
Knuffel

Gizmoguppy schreef op 06-12-2022 om 09:27:

Lieve Millie,

Een aanbod wat ik niet snel doe. Maar ik doe het bij deze toch. Om de week ben ik vrijdag vrij (zoals aankomende vrijdag ook). Wel zit ik aan de ochtendschooltijd vast van half 9 s'ochtends. Mochten jullie nou in de omgeving Heemskerk wonen. Dan zou ik het helemaal niet erg vinden om op te passen. Mijn zoontje vind andere kindjes om hem heen ook altijd leuk en gezellig. En daar zou ik ook niets voor hoeven te krijgen. Een auto heb ik, ophalen en terugbrengen zou ook kunnen. De kans is heel klein dat je in de buurt zit. Maar dan denk ik toch maar stel dat jullie nou wel in de buurt zitten... Daarom toch een aanbod, al is het natuurlijk wel een drempel zo een vreemde die jullie niet kennen.

Wat onwijs vervelend dat je morfinepomp het laat afweten. Dat zou toch wel in deze situatie heel snel opgelost moeten worden... Zo naar voor je dat je veel pijn hebt. Hopelijk kom je je dag een beetje door ♥️.

Liefs, Gizmoguppy

Wat hartverwarmend om te lezen, helemaal in deze tijd waarin iedereen druk is en alle financiële last voor velen,dat er mensen zijn die belangeloos iets voor een ander willen betekenen 💙

Jeetje Millie, ik schrik hier van. Dat je tijdens dit zware proces je ook nog druk moet maken over kdv, financiën (en pijnstilling die soms niet afdoende werkt).

Je bent zo vol lof over je man. Het is ook een kanjer, je steunpilaar. Hij verdiend een gouden lintje. Maar weet dat jij het andersom ook zou doen. Jij hebt een vreselijk lot getroffen waar je mee moet dealen, maar hij ook. Helaas.

Ik hoop zo dat jouw zus op Monstertje kan passen. Heb het idee dat jij erg van structuur bent en die past jouw zus gemakkelijker toe. Zij kent jou, naast je man, je het allerbeste.

Wonen de ouders van je vriend in de buurt? Kunnen zij soms ook wat betekenen?
En ben je nu content met het gesprek wat je met je moeder hebt gehad. Is het voor jou nu "afgesloten"?

Ik hoop dat je vannacht goed slaapt, dan zijn de zorgen morgen ook weer iets lichter.

En iemand opperde een crowdfunding zodat jullie misschien soms wat extra een werkster, oppas, tuinman etc etc kunnen inhuren. I am in!!!

Wat een nare ervaring dat je half uit het bed lag. Wat fijn dat man in de buurt was en je snel kon helpen. 

Ik vind het ook heel erg dat je je in deze fase zoveel zorgen moet maken over gewoon je gezin draaiende houden. Gelukkig heb je een lieve zus die wil bijspringen. 

millie is het een idee om een alarmknop om je nek te hangen of pols ofzo?  Hadden wij bij mijn schoonvader, dan kon hij altijd drukken. Niet naar een alarmcentrale maar naar ons elders in het huis.  Zit even te denken hoe. Wij hadden zelf iets geknutseld van een mobiele deurbel weet ik nog. 

deze is speciaal voor Millieman:
Ik zet jou in het zonnetje, wat ben jij een rots in de branding, voor je vrouw, voor je manneke.
Ik kan je verzekeren dat niet iedereen dit zo zou doen zoals jij het doet.
Ook voor jou is dit een onmenselijk zware tijd. 
Weet dat ik, en iedereen hier met mij , diep respect voor jou hebben. Millie heeft het getroffen met jou! 
Een hele grote "big Chapeau voor jou" 

Wat fijn dat het met je morfinepomp opgelost is Millie. En wat een nare ervaring, maar wat een schat van een man heb je toch die zo voor je klaar staat ♥️. 

Zo fijn dat je het in je eigen kring kan oplossen tot zover voor monstertje, dat is toch het meest fijn voor jullie en monstertje. Alsnog staat mijn aanbod ten alle tijden hoor, absoluut niet om het op te dringen. Maar gewoon even gezegd 😊. 

Ik hoop dat je een goede avond en nacht hebt. Het liefst met niet al te veel pijn ♥️...

Wat fijn, zo’n man en zo’n zus 💕

tranen in mijn ogen bij je bericht. Vooral van ontroering door de woorden van je man. Wat heb je een geweldige man en wat is hij sterk in deze situatie. Zoals hij er voor jou is, is hij er vast en zeker ook voor jullie monstertje!

Wat fijn dat je zus kan bijspringen. Dat lijkt me in jullie situatie ideaal. 

Ah fijn dat je zus kan inspringen!
Oh en dan hang je daar 🫣. Misschien kan je wat kabelbinders aan je bed maken voor je accessoires 😬

Millie91 schreef op 06-12-2022 om 08:38:

Het blijft worstelen met veel pijn in de nacht. Mijn opties zijn dan zo beperkt..Eigenlijk heb ik dan alleen mijn morfinepomp als goede keuze, en hier zit een time-out op die eigenlijk te krap is. Bovendien laat hij het vaak afweten. Ze kunnen niet vinden waarom. Midazolam is me vaak te extreem op die momenten van pijn. Plus ik wil mijn man, die naast me slaapt, zo min mogelijk wekken.

Misschien heb je het al gebruikt of ga je niet goed op fentanyl, maar is instantyl neusspray een optie om de nacht door te komen?

Laat maar, gelukkig is de nieuwe pomp de oplossing! 

Ik heb het al eens eerder gedaan en nu doe ik het weer/nog eens: een berichtje wijden aan/schrijven voor Mister Millie.

Beste Mijnheer,
Misschien vindt u het allemaal normaal wat u voor uw vrouw doet. En eigenlijk is het dat ook. Maar toch zullen er veel partners zijn voor wie het een (te) zware opdracht is om voor hun zieke partner te zorgen. Misschien zegt u: voor mij niet. Dat is omdat er bij jullie liefde in het 'spel' is, echte liefde, onsterfelijke liefde.
En weet u dat wij daar allemaal blij om zijn? Want alhoewel wij uw vrouw geen van allen kennen, zijn we 'vriendinnen' geworden. En wie goed is voor een vriendin van ons, die zit zelf ook in ons hart. Dus bij deze, mijnheer, bedankt voor wat u voor 'onze' Millie doet. Wij weten dat ze bij u in goede handen is. En dat is voor ons een grote geruststelling.
Maar ik wil ook mijn bewondering voor u uitspreken. Want - alhoewel u het met liefde doet - zal het niet makkelijk zijn. Temeer daar u de afloop kent. 
Daarom wens ik u ook veel sterkte bij alles wat u doet en bij alles wat nog komen gaat. Vele zieken zouden verlangen naar een partner zoals u.
Wij 'kennen' u enkel van de verhalen van Millie, u bent er wel dikwijls in aanwezig, maar steeds op de achtergrond. Door dit bericht wil ik u eens een keertje naar de voorgrond halen, u eens in de spotlights zetten. Ik vind dat u dat verdient want ik ben ervan overtuigd: u bent een man, een mens uit de duizend!
En dit is voor u: een  , want als iemand doet wat u doet, dan kan u niet anders dan een mooi mens zijn.
Liefs vanwege letterkoekje

Wat schrikken Millie! Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent. 

Heel wat anders: ik kwam een heerlijk, luchtig stukje tegen. En dacht opeens, misschien vind Millie dit als kattenbaasje ook wel leuk om te lezen: 
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/12/05/10-redenen-om-nooit-een-kat-te-nemen-a4150466

(In tegenstelling tot wat de kop suggereert door een kattenliefhebber geschreven)

Zo lief Millie dat je zus ook overdag voor je monstertje wil inspringen als dat nodig is én dat je al een nieuwe pomp hebt. Maar wat balen dat je niet meer overeind kwam. Mijn vader had een handige grijper om spullen van bijvoorbeeld de grond te pakken. Denk uit een ‘zorgwinkel’, ben even kwijt hoe dat heet 🫣. Je staat echt versteld wat er allemaal aan hulpmiddelen is uitgevonden! 
Hopelijk dan echt een rustige nacht vannacht! Geef je man maar een extra dikke knuffel, ook namens mij 😘

PS zie ze zelfs bij de L.iddle 😎

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.