Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Broodjebrie
06-12-2022 om 21:17
Mammoet schreef op 06-12-2022 om 21:14:
Zo lief Millie dat je zus ook overdag voor je monstertje wil inspringen als dat nodig is én dat je al een nieuwe pomp hebt. Maar wat balen dat je niet meer overeind kwam. Mijn vader had een handige grijper om spullen van bijvoorbeeld de grond te pakken. Denk uit een ‘zorgwinkel’, ben even kwijt hoe dat heet 🫣. Je staat echt versteld wat er allemaal aan hulpmiddelen is uitgevonden!
Hopelijk dan echt een rustige nacht vannacht! Geef je man maar een extra dikke knuffel, ook namens mij 😘PS zie ze zelfs bij de L.iddle 😎
Klopt, een paar cliënten van me hebben ook zo'n grijper, echt fantastisch!
letterkoekje
06-12-2022 om 21:46
Brooklyn28 schreef op 06-12-2022 om 18:28:
deze is speciaal voor Millieman:
Ik zet jou in het zonnetje, wat ben jij een rots in de branding, voor je vrouw, voor je manneke.
Ik kan je verzekeren dat niet iedereen dit zo zou doen zoals jij het doet.
Ook voor jou is dit een onmenselijk zware tijd.
Weet dat ik, en iedereen hier met mij , diep respect voor jou hebben. Millie heeft het getroffen met jou!
Een hele grote "big Chapeau voor jou"
Ere wie ere toekomt, Brooklyn!
Jij was eerst, maar ik had de reacties nog niet gelezen en heb een soortgelijke tekst geplaatst.
Dus, jij zeker goud (en ik misschien zilver)!
Sorry, Brooklyn!
Brooklyn28
06-12-2022 om 22:39
letterkoekje schreef op 06-12-2022 om 21:46:
[..]
Jij was eerst, maar ik had de reacties nog niet gelezen en heb een soortgelijke tekst geplaatst.
Dus, jij zeker goud (en ik misschien zilver)!Sorry, Brooklyn!
Ach, het is hier geen wedstrijd! We voelen hetzelfde, en spreken dat uit. En als er eentje goud verdient, of eigenlijk twee, zijn het Millie en company ♥️
Pilatespas
06-12-2022 om 22:40
letterkoekje schreef op 06-12-2022 om 21:46:
[..]
Dus, jij zeker goud (en ik misschien zilver)!Sorry, Brooklyn!
Daar gaat het toch niet om. Wie eerst. Goud of zilver. Als het uit een goed hart is, is dat voor Millie en Millieman altijd fijn om te lezen.
Neweve
07-12-2022 om 08:21
goedemorgen Millie,
Hopelijk heb je een goede nacht gehad. Slaap je ook beneden of ga je iedere dag met de traplift naar je prachtige slaapkamer?
Wat een rollercoaster zijn de laatste dagen weer... Fijn dat je een oplossing hebt weten te vinden.
Paar dingen die ik tegen kwam de om jouw leven verder te vergemakkelijken:
- slimme lampen en Alexa/Google mini
- eventueel meerdere Google minis in het huis omdat je dan ook dingen van de een naar de ander kan zenden ("het Google broadcast")
- vr bril voor ontspanning
- armfiets, voor nog wat beweging (geen idee of je dat fijn vind je of het pijnloos mogelijk is).
Cilly2
07-12-2022 om 09:51
lieve Millie, wat een topper van een vent heb je. En wat fijn dat je zus de stress van de kinderopvang weg kan nemen, ook echt een lieverd. Wilde je zeggen, is er nog iets wat je graag zou willen doen met je monstertje zou je daar graag bij willen helpen financieel. Ik gun het jullie zo nog mooie herinneringen te maken en lees dat het financieel wat moeilijker gaat. Schroom alsjeblieft niet ik volg je al vanaf het begin en als er iemand wat verdient zijn jullie het. Dikke knuffel van ons
Jerami
07-12-2022 om 19:54
Zo fijn om je hier weer wat vaker te lezen.
Wat heb je een ongelooflijk lieve, sterke man naast je staan. Hij lijkt me een lot uit de loterij.
Fijn dat Monster zijn speelafapraakje geslaagd was. Wat wordt hij dan groot he?
Ik hoop op nog veel mooie verhalen over Monster en je topman.
Dikke knuffel
pausi
07-12-2022 om 20:42
Pilatespas schreef op 06-12-2022 om 22:40:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Wie eerst. Goud of zilver. Als het uit een goed hart is, is dat voor Millie en Millieman altijd fijn om te lezen.
Letterkoekje bedoelt het niet zo zwart/wit, die weegt haar woorden al op een schaaltje. We hebben hier allemaal dezelfde intentie, meeleven en ondersteunen in hoeverre dat kan.
❤️
Dewi-Sri
08-12-2022 om 00:53
Lieve Millie, ik weet het sinds vorig jaar uit ervaring: hoe slecht het ook met je gaat, hoe ziek en beroerd je ook bent, als je zo'n man aan je zijde hebt, heb je toch iets om ongelooflijk gelukkig mee te zijn. Ik had het enorme geluk dat ik het op het nippertje gered heb, maar mijn man heeft twee keer afscheid van me moeten nemen. Mannen die dat aankunnen, en ook nog vol liefde (samen met de verpleging) als vanzelfsprekend voor je zorgen omdat ze dat normaal vinden, onverminderd van je blijven houden en zonder een spier te vertrekken in alle liefde eindeloos de rottigste en smerigste klusjes opknappen, moet je met een lichtje zoeken.
Ik ben zo blij voor je dat je zo'n man naast je hebt, met al die liefde, warmte en steun die hij je geeft. Ondanks alle pijn, ellende, wanhoop en verdriet ben je daarom toch een heel klein beetje een zeer gelukkig mens.
duizel
08-12-2022 om 05:46
♥️ ik moest vandaag (of gisteren dus eigenlijk) gewoon even aan je denken. Hoop dat je een goede dag gaat hebben.
Die gedachte kwam door de jubileum puzzel van de Hema. Daar staat een romper op afgebeeld met eikeltjes. Toch gek dat zoiets nu voor mij een link is naar millie. Zo zullen meer mensen nu op sommige momenten gewoon even aan je denken door iets kleins in het dagelijkse leven.
Delphinium
08-12-2022 om 09:19
duizel schreef op 08-12-2022 om 05:46:
♥️ ik moest vandaag (of gisteren dus eigenlijk) gewoon even aan je denken. Hoop dat je een goede dag gaat hebben.
Die gedachte kwam door de jubileum puzzel van de Hema. Daar staat een romper op afgebeeld met eikeltjes. Toch gek dat zoiets nu voor mij een link is naar millie. Zo zullen meer mensen nu op sommige momenten gewoon even aan je denken door iets kleins in het dagelijkse leven.
Herkenbaar! Hier een paar rompers en een mutsje vr mn kleintje met eikeltjes en ik krijg ook continue de reclame v Zara met het eikeltjes truitje en broekje. Dan denk ik ook even aan Millie en haar loved ones ❤️
letterkoekje
08-12-2022 om 12:15
Heb je nog kunnen nagenieten/trots zijn/lachen/.../... na de verhalen van wat je monster op de speeldate heeft mogen meemaken, Millie?
Ik hoop echt dat die gevoelens weer vitamientjes zijn om in de strijd te gooien!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.