Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ook hier wordt aan je gedacht Millie 🌹🌹🌹

Millie91

Millie91

29-06-2022 om 20:20 Topicstarter

Hoi lieverds,

Hier alles oké hoor, ik leef althans nog 😅. We zijn vandaag vertrokken op onze mini vakantie. Covid heeft de biezen weer gepakt, dus dat is ook fijn. Ik heb helaas alleen zo verschrikkelijk veel pijn. Het is bijna niet te stillen..ik maak me dus wel zorgen over of ik een beetje zal kunnen genieten. Ik heb al met de pijnarts aan de telefoon gehangen omdat ik gewoon echt geen houding meer kon vinden waarin ik niet verging van de pijn. Eea is nu opgehoogd en gelukkig is het daardoor gelukt om net naar het restaurant te lopen, te eten en even naar het strand te gaan. We hebben een mooie suite met jacuzzi, waarin we net lekker met zijn drietjes het zand hebben afgeweekt. Nu ligt monstertje te slapen met zijn vertrouwde beren van thuis  en liggen wij op ons luxe bed. Als monstertje wat dieper slaapt, maar even kijken of we zachtjes een film kunnen kijken..hopelijk blijft de pijn onder controle en wordt deze vakantie één om nooit te vergeten! Het was in elk geval al zo leuk om monstertje voor het eerst op het strand te zien, het stikt hier van de speeltuinen en een zwemparadijs. We hebben buffet bijgeboekt, dus morgenochtend is er hopelijk lekker veel vers fruit voor hem!

HarleyQuin, je bent altijd welkom in dit topic hoor. Wat moeilijk dat je je moeder hebt verloren. Ik hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad, en dat jullie steun bij elkaar vinden. Ik vind het wel confronterend om zomaar ineens over mijn begrafenis na te denken, ook al weet ik zeker dat je het goed bedoelt. Ik probeer me nu te richten op de tijd dat ik er nog wel ben, wat ook een uitdaging op zichzelf is 

Millie91

Millie91

29-06-2022 om 20:36 Topicstarter

Oh en Leslie_Knope, wat een hilarische knuffel! 😂. De paprika fase is alweer getemperd, ik ben benieuwd wat zijn volgende fratsen zullen zijn. Voor nu zegt hij eigenlijk vooral héél veel, héél hard 'mama'. Mijn lievelingsfase ❤

Hij begint nu wel te spelen met het concept pijn. Soms slaat hij ons in zijn enthousiasme, en als we dan au zeggen, vindt hij dat heel grappig en doet het dan expres nog eens. Maar inmiddels zegt hij dan ook soms 'aaaaien' en geeft dan een heel lief aaitje waardoor je weer smelt. Boefje is het hoor, met zijn engelenkopje.

Hij heeft ook niet meer zo'n voorkeur voor papa, dat is ook wel heel erg fijn!

Geniet van je mini vakantie met je mannen!  Niks mooier dan een peuter met zand en water! 

Ja, hoe goed bedoeld de post over de begrafenis ook was, ik was ook even verbijsterd. Maar het was voor haar de flow van de dag nog die misschien woorden heeft meegebracht die voor jou wel hard moeten aangekomen zijn, Millie.  

Op vakantie! Wow, Luxe suite! Nog meer wow. Groot gelijk heb je en ik zou zeggen (op alle mogelijke manieren die je kunt): geniet, geniet, geniet. Van jullie 3 samenzijn, van Mistermonster met zijn teentjes vol zand, met misschien voor de eerste keer een stoere zwembroek aan (met een pampertje erin, maar daar spreken we niet over), en met je man die zoveel liefde voor je toont. Versta me niet verkeerd, Millie, maar op een bepaalde manier ben je ook gezegend. En daar ben ik blij om!

Ik wens je: lekkere ijsjes, heerlijke fruitbuffetten en niet te warm weer met een zacht windje, zodat jullie veel buiten kunnen.

🎲🍑🍦⚽️🏊️🏖️❤️

Ik wens je ook een hele fijne vakantie! Geniet enorm met je kleine miniman en grote man.
En heel fijn dat de ophoging van de pijnstillers verlichting geven, kun je lekker met monstertje mee spelen, eten en genieten ❤️

TanSwallow86

TanSwallow86

29-06-2022 om 21:20

letterkoekje schreef op 29-06-2022 om 20:48:

Ja, hoe goed bedoeld de post over de begrafenis ook was, ik was ook even verbijsterd. Maar het was voor haar de flow van de dag nog die misschien woorden heeft meegebracht die voor jou wel hard moeten aangekomen zijn, Millie.

Op vakantie! Wow, Luxe suite! Nog meer wow. Groot gelijk heb je en ik zou zeggen (op alle mogelijke manieren die je kunt): geniet, geniet, geniet. Van jullie 3 samenzijn, van Mistermonster met zijn teentjes vol zand, met misschien voor de eerste keer een stoere zwembroek aan (met een pampertje erin, maar daar spreken we niet over), en met je man die zoveel liefde voor je toont. Versta me niet verkeerd, Millie, maar op een bepaalde manier ben je ook gezegend. En daar ben ik blij om!

Ik wens je: lekkere ijsjes, heerlijke fruitbuffetten en niet te warm weer met een zacht windje, zodat jullie veel buiten kunnen.

🎲🍑🍦⚽️🏊️🏖️❤️

Sorry voor mijn bericht

TanSwallow86

TanSwallow86

29-06-2022 om 21:21

Millie91 schreef op 29-06-2022 om 20:20:

Hoi lieverds,

Hier alles oké hoor, ik leef althans nog 😅. We zijn vandaag vertrokken op onze mini vakantie. Covid heeft de biezen weer gepakt, dus dat is ook fijn. Ik heb helaas alleen zo verschrikkelijk veel pijn. Het is bijna niet te stillen..ik maak me dus wel zorgen over of ik een beetje zal kunnen genieten. Ik heb al met de pijnarts aan de telefoon gehangen omdat ik gewoon echt geen houding meer kon vinden waarin ik niet verging van de pijn. Eea is nu opgehoogd en gelukkig is het daardoor gelukt om net naar het restaurant te lopen, te eten en even naar het strand te gaan. We hebben een mooie suite met jacuzzi, waarin we net lekker met zijn drietjes het zand hebben afgeweekt. Nu ligt monstertje te slapen met zijn vertrouwde beren van thuis en liggen wij op ons luxe bed. Als monstertje wat dieper slaapt, maar even kijken of we zachtjes een film kunnen kijken..hopelijk blijft de pijn onder controle en wordt deze vakantie één om nooit te vergeten! Het was in elk geval al zo leuk om monstertje voor het eerst op het strand te zien, het stikt hier van de speeltuinen en een zwemparadijs. We hebben buffet bijgeboekt, dus morgenochtend is er hopelijk lekker veel vers fruit voor hem!

HarleyQuin, je bent altijd welkom in dit topic hoor. Wat moeilijk dat je je moeder hebt verloren. Ik hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad, en dat jullie steun bij elkaar vinden. Ik vind het wel confronterend om zomaar ineens over mijn begrafenis na te denken, ook al weet ik zeker dat je het goed bedoelt. Ik probeer me nu te richten op de tijd dat ik er nog wel ben, wat ook een uitdaging op zichzelf is

Sorry voor mijn vericht. Was niet de bedoelinng.

Ik blijf nu ook uit jou topic. 

Letterkoekje heeft het prima verwoord.

Sterkte

Fijne vakantie lieverds.
Mooie tijd met elkaar.
En hoop dat de pijn dragelijk wordt.
Liefs💞

Je beschrijft het als een heerlijke plek. En een heerlijk Monster , wat een schatje en wat fijn dat hij nu in een ontzettende MAMA-fase zit! Ik wens je van ganser harte dat de pijn weg blijft (of als dat niet te optimistisch gedacht is, dan maar heel lichtjes op de achtergrond), dat jullie heerlijke dagen met elkaar hebben en heel veel genieten!

Wat heerlijk Millie, zon, zee, strand en fruitbuffetten. Het klinkt heerlijk luxe. Ik duim dat de pijn weg waait op de zeewind en voorlopig wegblijft.
En zulk heerlijk weer! Ik hoop dat het genieten is met volle teugen lieve Millie  samen met je grote en je kleine man.

PS leuke film uitgezocht?!

Hopelijk blijven de aanpassingen in de pijnmedicatie werken en blijf je lekker genieten! ☀️

Wat fijn zo lekker vakantie samen. Ik hoop heel heel heel erg voor jou dat je pijn goed te hanteren blijft. Ik wens 'm het liefst helemaal weg, maar dat zal wel haast niet mogelijk zijn. Duimerdeduimduim 🙌

Oh heerlijk, even weg met z'n drieën. Ik hoop dat je er ondanks de pijn toch van kunt genieten!

geniet van je vakantie lieve Millie 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.