Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


😆 Die muts! 

Millie91

Millie91

26-01-2022 om 17:33 Topicstarter

Auwereel schreef op 26-01-2022 om 16:30:

Had monstertje ook laarsjes aangekregen als je die ook alvast had klaargezet?
Ik hoop dat je nog erom kunt lachen door de pijn, want het lijkt me verschrikkelijk als je in de lach schiet, je been in een kramp schiet...

Haha mijn man vond het wel vreemd dat hij blote voetjes had, in tegenstelling tot in een slaapzak. Dus hij had hem wel dikke sokken aangetrokken  hij heeft vanochtend nog even geposeerd:

20220126-172426.jpg

Lachen heeft gelukkig geen nadelig effect op mijn pijn, want ik schiet nog steeds de hele tijd in de lach om dit hele verhaal. Vooral ook om hoe gelaten het monstertje er gewoon in is gaan slapen.

Wat een verhaal! Geweldig pak ook. Gelukkig iets om je af te leiden terwijl je wacht tot die pijnstillers hun werk doen. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

26-01-2022 om 17:54

😀

Wat een heerlijke actie! En dat midden in de nacht.  Deze kleine dingen zijn zulke belangrijke lichtpuntjes voor jou.  Hopelijk slaat de medicatie snel aan. 

Ach wat een heerlijk verhaal Millie! Daar moet je vanzelf wel om lachen
Ik duim voor je dat de pijnstillers snel aanslaan en je nog veel vaker kunt lachen om dat lekkere ventje van jullie.

Wat een mooie actie en verhaal Millie! ❤️

Gelukkig vond monstertje het wel goed zo op bed gelegd te worden en verwachtte hij niet een avondlijk speelavontuur buiten, want ja, hij heeft toch z'n buitenspeelpak aan?
Fijn dat lachen geen pijn doet!

Overigens best een goede outfit op het moment dat hij zelf uit bed gaat kruipen, over een klein jaar, want dan gaan ze in hun slaapzak rondhopsen met alle valpartijen van dien.

Millie91 schreef op 26-01-2022 om 17:33:

[..]

Haha mijn man vond het wel vreemd dat hij blote voetjes had, in tegenstelling tot in een slaapzak. Dus hij had hem wel dikke sokken aangetrokken hij heeft vanochtend nog even geposeerd:

20220126-172426.jpg

Lachen heeft gelukkig geen nadelig effect op mijn pijn, want ik schiet nog steeds de hele tijd in de lach om dit hele verhaal. Vooral ook om hoe gelaten het monstertje er gewoon in is gaan slapen.

Wat een leuke foto en kleertjes! Brutale vraag,maar waar heb je dat witte pak en vestje? Op de achtergrond gekocht/besteld?

haha wat grappig, monstertje ook vast heel de nacht gedacht dat hij naar buiten mocht 

hahaha wat een leuke foto!

Millie91

Millie91

26-01-2022 om 20:25 Topicstarter

Sunshinee schreef op 26-01-2022 om 19:47:

[..]

Wat een leuke foto en kleertjes! Brutale vraag,maar waar heb je dat witte pak en vestje? Op de achtergrond gekocht/besteld?

Dankjewel 🥰

Mooie kleertjes voor mijn monster uitzoeken is wat ik het allerliefste doe! Het pak is van Engel Natur, ik heb het tweedehands via Marktplaats gescoord. Ook het vestje heb ik via Marktplaats gekocht, dat is van Búho Barcelona. Beide heerlijk warm van wol!

Millie91 schreef op 26-01-2022 om 20:25:

[..]

Dankjewel 🥰

Mooie kleertjes voor mijn monster uitzoeken is wat ik het allerliefste doe! Het pak is van Engel Natur, ik heb het tweedehands via Marktplaats gescoord. Ook het vestje heb ik via Marktplaats gekocht, dat is van Búho Barcelona. Beide heerlijk warm van wol!

Bedankt voor je snelle reactie. Mijn zoontje is 20 maanden oud en ik vind winkelen voor hem geweldig!

wat een heerlijk kind, in zijn wollen pakje haha 

Mooi verhaal en de foto maakt het af. Denk dat monstertje voortaan altijd in mooi wit pakje wil slapen. Lekker warm! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.