Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Fijn om deze update van je te lezen! Begon me zorgen te maken. 
Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet. Veel plezier dit weekend met je man en je kleine monster.

fijn Millie, een kleine stijgende lijn is toch een stijgende lijn 

Toch een beetje goed nieuws waar we allemaal op hoopte hier. Go Millie!

Geniet vandaag Millie!

Geniet vandaag van jouw gezin!!

Fijn om te lezen dat het een beetje lichter is, Millie! Hopelijk doen de bestralingen hun werk. 
Ik hoop ook voor je dat het speeltuin-uitje in de ochtend was, of dat het bij jou nu minder baggerweer is dan bij mij! 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

08-01-2022 om 17:41

fijn om je te lezen Millie 

Millie91

Millie91

09-01-2022 om 20:04 Topicstarter

De speeltuin is hem gisteren helaas niet geworden, ik had veel last van mijn keel en benen en heb het grootste gedeelte van de dag in bed doorgebracht. Vandaag heb ik mezelf het huis uit gesleept om met monstertje bij mijn zus en neefje te spelen, terwijl man en zwager een ijskoude nieuwjaarsdip gingen nemen 🥶

Het was erg gezellig en monstertje heeft naar hartenlust gespeeld. Heerlijk om te kijken hoe hij helemaal opgaat in zijn spel, en schaterlacht om de fratsen van zijn neef.

In de namiddag ben ik gaan liggen en is mijn man nog met hem naar de speeltuin geweest. Monstertje heeft dus echt de ultieme speeldag gehad, en gelukkig maar, want..

Vanaf vandaag zitten wij in quarantaine 🥴 
De leidsters van zijn opvang hebben positief getest en dus moeten wij isoleren en getest worden. Zelftests zijn vooralsnog negatief, maar na 5 dagen moeten we een pcr test doen. Ik hoop toch zo erg dat ik geen corona krijg, of slechts mild. Ik trek het echt niet om wéér ziek te worden..gelukkig zijn man en ik wel beiden geboosterd. Nu duimen voor een storm in een glas water, héél veel disneyfilms en geduld met elkaar 🙃

Klinkt als een fijne dag voor monstertje. 

Ik duim mee dat het jullie huis overslaat.

Ik hoop dat je het niet te pakken krijgt, Millie.

Ook dat nog... Sterkte met geduld hebben, en hopelijk negatief testen.

Hoi Millie, ik hoop dat covid jullie nog met rust laat (of dat het monstertje het krijgt met hele milde symptomen, en jij en je man niet, zodat je je over covid ook een tijdje geen zorgen hoeft te maken).
Redden jullie het nog een beetje met quarantaine-kind?

Och nee, wat spannend! Hoop ook dat het aan jullie voorbij gaat! Dacht bij het lezen van je keelpijn al als het maar geen Corona is. Hier onder andere enorme keelpijn gehad ervan (en mijn man heel erg zere benen trouwens).
Ik ga hard duimen! Sterkte met de quarantaine!

Succes en sterkte met de quarantaine Millie!

sterkte met de quarantaine, hopelijk slaat dit jullie over zeg!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.