Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Hi Millie, hoop dat je verkoudheid is afgenomen en dat je je krachten bundelt om leuke dingen met je 2 mannen te doen. Dat dat dan ook de reden is dat het hier wat stiller is. Knuffel.

Millie, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ik denk aan je ❤

Hier wordt ook aan je gedacht ❤️

speciaal voor 'onze' Millie:  x 1000

Ik denk ook aan jou Millie! Hopelijk heb je wat minder tijd in je bed doorgebracht en wat meer tijd met je monstertje en je man.  

Millie91

Millie91

07-01-2022 om 18:56 Topicstarter

Hee lieve allemaal,

Geen nieuws was ook echt geen nieuws in dit geval 🙂 lief dat jullie aan me denken.

De verkoudheid trekt heeeel langzaam weg, hoewel ik sinds drie dagen er een keelontsteking bij heb. Zo blijft het aan de gang en kost het me nog wel kostbare energie. Maar zo héél beroerd is het gelukkig niet meer. 

Gisteren had ik mijn laatste bestraling van de serie van vijf. Het was telkens een lange zit (lig) van zo'n 40 minuten, omdat ze mijn linkerbeen in twee delen bestraalden en daarna mijn rechterbeen nog los. Ik heb er geen vreselijke pijn aan gehad tot nu toe, maar wel erg snel vermoeide en stijve benen. Zo tegen 18u kan ik beter een lekker plekje op de bank hebben uitgezocht, want dan houden ze er echt mee op. Gelukkig is de boel hier dan ook aan het afronden en kan ik nog wel mijn monstertje van een flesje melk en een verhaaltje voorzien. 

Fysiek dus niet echt grote vooruitgang, maar wat wel weer een beetje terugkomt is mijn levenslust. Ik was zo beroerd dat ik echt niks kon. Vandaar ook de stilte hier. Maar ik krijg nu weer langzaam wat meer ruimte in mijn hoofd voor andere dingen dan letterlijk de dag doorkomen. 

Morgen gaan we toch weer eens proberen om een speeltuin te bezoeken. Voor monstertje is dat zó leuk. En frisse lucht is voor mij ook goed.

Op medisch vlak verder even geen nieuws, het effect van de bestralingen kan nog maanden op zich laten wachten. Wat wel fijn is: op de scans die vorige week van mijn benen werden gemaakt om de bestralingen te plannen, was in ieder geval te zien dat het bot van mijn niet-geopereerde been nog steeds mooi intact is zonder vergroot risico op breuk. Dus dat is sinds november niet enorm geëscaleerd. 

Ik hoop dat de hele voorzichtige stijgende lijn mag doorzetten en ik binnenkort weer een stuk meer kan! 

Wat fijn Millie dat er kleine lichtpuntjes zijn. Veel plezier in de speeltuin!

OEF!

Blij met deze update.

Maak er morgen een gezonde open-lucht dag van, Millie.

Lieve groeten uit België.

Wat fijn om weer van je te horen! En ook fijn van de bestralingen die achter de rug zijn en de langzame terugkeer naar iets fitter zijn. Hopelijk gaat nu ook snel de keelpijn verdwijnen! Dikke knuffels!

Ik duim voor goed weer voor je! In de speeltuin buiten met matig weer geeft zo'n dubio, als je ziet dat je kind lekker speelt en je zelf eigenlijk wel naar huis wil...


Hey! Blij met je update. Take care en een fijne dag morgen! ♥️

Fijn van je te horen en je levenslust weer wat teruggekomen is. Hopelijk nu een stijgende lijn. Veel plezier morgen! 

Goed om te lezen ☺️. Veel plezier in de speeltuin 😅

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.