Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Mafalda
25-12-2022 om 12:21
Millie, ik denk aan jou met deze dagen waar je eigenlijk met je mooie gezin hoorde te zijn.
Wat zal jij worden gemist.
Ik stuur warmte naar Millieman rn monstertje❤️
Chabeli
25-12-2022 om 12:37
Veel liefs voor iedereen hier die Millie of een andere dierbare mist. Of een kerst ingaat die je graag anders had gezien. Xxx
lientje69
25-12-2022 om 12:41
Jet50 schreef op 25-12-2022 om 11:48:
je wordt heftig gemist toppertje💞
Jet, even een onbehoorlijke vraag, je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt. Maar is Millie familie van je? Omdat je ook schrijft van zusje. En appte met haar.
Kan ook zijn dat dat zo voelde voor je natuurlijk, als een zus. In elk geval wens ik jou ook extra veel sterkte. Je stond duidelijk dichterbij haar aan je posts te merken.
Jet50
25-12-2022 om 12:52
lientje,
Ze voelde als een zusje.
Maar ze was het niet.
En wij appte elke dag met elkaar.
Ook voor mij als steun want ik ben helaas ook ziek🍀
Bananapancake
25-12-2022 om 13:36
♥️ ⭐️
een lichtje voor iedereen die dat nodig heeft en in het bijzonder voor dierbaren van Millie.
Auwereel
25-12-2022 om 14:14

Ik vond bij een dode plant nieuw leven, een eikeltje, vergeten door een gaai, is bezig uit te lopen.
Brooklyn28
25-12-2022 om 14:17
Jet50 schreef op 25-12-2022 om 12:52:
lientje,
Ze voelde als een zusje.
Maar ze was het niet.
En wij appte elke dag met elkaar.
Ook voor mij als steun want ik ben helaas ook ziek🍀
Ach, lieve Jet, ook als het geen "echt" zusje was, kan het idd wel zo voelen. Ik wens jou heel veel kracht en sterkte. ♥️
lientje69
25-12-2022 om 14:31
Brooklyn28 schreef op 25-12-2022 om 14:17:
[..]
Ach, lieve Jet, ook als het geen "echt" zusje was, kan het idd wel zo voelen. Ik wens jou heel veel kracht en sterkte. ♥️
Hier sluit ik bij aan. En veel sterkte ook met je ziek zijn.
mamaonbekend
25-12-2022 om 16:57
lieve familie van Millie,
Wat zal het zwaar zijn, de eerste kerst en jaarwisseling zonder jullie geliefde Millie. Elke dag is een gemis, maar feestdagen doen extra zeer.
Feestdagen vieren zonder een geliefde in je midden is nooit meer wat het was. Een stoel is en blijft leeg en dat voel je in je hart.
Sterkte.
Layka.12
25-12-2022 om 23:39
Jet, ik wens jou in het bijzonder veel sterkte!
Voor de nabestaanden van Millie heel veel sterkte deze dagen maar ook verbondenheid en liefde.
Dit ook voor ieder die verdriet en gemis ervaart.

Knorbeest
26-12-2022 om 16:25
Pfff overvalt het jullie soms ook zo? Ik had gisteren sky-radio aanstaan en daar kwam het nummer: lonely this christmas van Mud voorbij. Eigenlijk zong ik gedachteloos mee, tot hij aan het einde van het nummer 'Merry Christmas, darling, wherever you are ' zei. Nou tranen met tuiten, en eigenlijk steeds weer opnieuw als ik er aan denk.
Ik vind het heel lastig om hier te schrijven, maar ik denk/hoop dat jullie mijn gevoel wel snappen.
letterkoekje
26-12-2022 om 16:42
Knorbeest schreef op 26-12-2022 om 16:25:
Pfff overvalt het jullie soms ook zo? Ik had gisteren sky-radio aanstaan en daar kwam het nummer: lonely this christmas van Mud voorbij. Eigenlijk zong ik gedachteloos mee, tot hij aan het einde van het nummer 'Merry Christmas, darling, wherever you are ' zei. Nou tranen met tuiten, en eigenlijk steeds weer opnieuw als ik er aan denk.
![]()
Ik vind het heel lastig om hier te schrijven, maar ik denk/hoop dat jullie mijn gevoel wel snappen.
Maaaar, .... Knorbeest toch! Dikke knuffel voor jou en voor al diegenen die Millie missen (dus ik geef mezelf ook maar een klein knuffeltje!).
We moeten met de realiteit leven en weet je wat voor mij héél raar is? Als iemand uit je nabije omgeving sterft, dan ZIE je dat die er niet meer is. Voordien ontmoette je die persoon en na zijn/haar sterven niet meer. Het wordt meteen duidelijk dat die persoon gestorven (weg) is.
Wat Millie betreft, die heb ik natuurlijk nooit ontmoet, ik 'kende' haar enkel van hier op het forum. Dus, zoals in het voorbeeld hierboven, letterlijk uit mijn zicht is ze niet verdwenen. En daarom moet ik mezelf ooit tot orde roepen: letterkoekje, ze komt hier niet meer! Voor mij is ze er nog, misschien enkel in mijn hart (daar heeft ze altijd gezeten) maar dat vind ik een belangrijke plaats.
Ik zeg het eerlijk: het snappen, het gelóven, dat blijft voor mij moeilijk. Daarom dat bovenstaande uitleg ook een beetje verward is.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.