Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Cookielover schreef op 12-12-2022 om 22:50:

[..]

Ik moet huilen.

❤️❤️❤️❤️❤️

Wat mooi en tegelijkertijd zo verdrietig ♥️

Gizmoguppy schreef op 12-12-2022 om 22:52:

[..]

Het raakte mij ook erg dit gedichtje ♥️

Wat een prachtig mooi gedichtje hierboven zeg, het raakt mij ook ♥️ 

En net als jullie kom ik ook af en toe hier kijken. Ik kan het maar niet loslaten. En ik kan het verder nergens kwijt. Steeds overvalt het besef me weer dat ze er niet meer is. Dat haar man en zoontje het nu samen moeten doen. Ze wilde zó graag. Het is zo oneerlijk.

Na anderhalf jaar gevolgd en meegeleefd te hebben is het misschien niet gek dat het me zoveel doet, maar ik vind het wel heel bijzonder en waardevol dat iemand die je niet echt kent zo’n impact op je leven kan hebben. Wat heeft ze me onbewust veel geleerd.  

Lieve man van Millie en lief klein monstertje, als jullie dit ooit lezen; ik wens jullie heel veel sterkte, liefde en troost. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Ze was zo gek op jullie. Dat voelden we hier zo duidelijk in ieder bericht.

Liefs 

Vaarwel lieve Millie. Wat heb je je strijd hard gestreden.

Wat een prachtig, toepasselijk gedichtje. Millie zou het ook prachtig gevonden hebben❤️

Gizmoguppy schreef op 12-12-2022 om 22:36:

Mijn kaartje is onderweg met een mooie afbeelding van een eikeltje ♥️...

Ik vond ook een mooi eikeltjes gedicht, die heb ik op de kaart geplaatst. Wil hem jullie ook laten lezen:

krak zegt het steeltje
klaar roept de wind
de eikenboom fluistert ’dag mijn lief kind’
het eikeltje buitelt ‘plof’ op de grond
kijkt nog wat duizelig, hulpeloos in het rond
waar zijn mijn broertjes, ik zie er geen een
waar zijn mijn zusjes, ik ben zo alleen
de aarde mijn kind, neemt je in haar schoot
en brengt als een moeder, alle eikeltjes groot
en luister, eenmaal, ik zie het in mijn droom
word je als ik ben, word je een boom
fleurig en krachtig, de mooiste van het bos
daarom mijn kindje, liet ik je los

❤️ 
Ik las het postberichtje van de mods en ben een eikeltje aan het haken voor monstertje. 

Ik vond als kind het lied “Ik heb een tante en een oom in Laren” altijd zo leuk . Herman van Veen had daar een leuke tv uitzending van met allemaal Annie liedjes. 

SuzyQFive schreef op 12-12-2022 om 23:46:

[..]

❤️
Ik las het postberichtje van de mods en ben een eikeltje aan het haken voor monstertje.

Ik vond als kind het lied “Ik heb een tante en een oom in Laren” altijd zo leuk . Herman van Veen had daar een leuke tv uitzending van met allemaal Annie liedjes.

Dat zal monstertje vast prachtig vinden ♥️

Gizmoguppy schreef op 12-12-2022 om 22:36:

Mijn kaartje is onderweg met een mooie afbeelding van een eikeltje ♥️...

Ik vond ook een mooi eikeltjes gedicht, die heb ik op de kaart geplaatst. Wil hem jullie ook laten lezen:

krak zegt het steeltje
klaar roept de wind
de eikenboom fluistert ’dag mijn lief kind’
het eikeltje buitelt ‘plof’ op de grond
kijkt nog wat duizelig, hulpeloos in het rond
waar zijn mijn broertjes, ik zie er geen een
waar zijn mijn zusjes, ik ben zo alleen
de aarde mijn kind, neemt je in haar schoot
en brengt als een moeder, alle eikeltjes groot
en luister, eenmaal, ik zie het in mijn droom
word je als ik ben, word je een boom
fleurig en krachtig, de mooiste van het bos
daarom mijn kindje, liet ik je los

Wat mooi en zo toepasselijk ook, prachtig gizmo 

Rust zacht lieve Millie en heel veel sterkte gewenst voor Millieman & monster en Millie's andere geliefden.

Ook ik vind het fijn hier nog even te lezen en wat een mooie gedichtjes zijn er gepost

Wat een mooi gedichtje ♥️ Dag Millie, rust zacht. Fijn om te lezen dat het einde was zoals je zelf graag wilde. Heel veel sterkte en kracht voor jouw familie en naasten.

YolandaOudersnl schreef op 12-12-2022 om 14:41:

Lieve allemaal,

Het is hartverwarmend om al jullie berichten te lezen. Wat een verdriet en gemis. We hebben de man van Millie gevraagd of we post mogen doorsturen en daar werd heel positief op gereageerd.

Mocht je behoefte voelen om een kaartje te sturen, dan kan dit naar ons adres. Wij sturen het vervolgens door naar het adres van Millie.

Let wel nog even hierop:

• Grote pakketten en bloemen e.d. liever niet
  • We verzenden de post in 1x over ongeveer 2 weken

Adres:
GoodParents
t.a.v Millie91
Box A1027
Kwikstaartlaan 42
3704 GS Zeist

Veel sterkte aan iedereen <3

Hier maar even een herhaling voor wie dit bericht mist. Een kaartje sturen kan misschien het gevoel geven dat je nog een laatste gebaar stuurt. Niet dat iemand zich verplicht moet voelen trouwens! 

Wat fijn dat jullie dit doen Yolanda!

Ik ben er speciaal nog even voor mijn tuin ingelopen om een mooie foto te maken voor een fotokaart.

LittleIbex87

LittleIbex87

13-12-2022 om 13:20

Ik ben niet goed in uitdrukken hoe verdrietig ik deze situatie voor jullie vind. Veel sterkte en kracht gewenst voor nu en de komende tijd. 

Dat gedichtje is zo ontroerend en mooi.
Dank je wel daarvoor!!

Het laat me ook niet los, zo onwerkelijk en tegelijkertijd heel werkelijk.

♥️

Wat mooi Gizmoguppy! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.