Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Lieve Millie, rust zacht zonder pijn. Je hebt 't bewonderenswaardig gedaan allemaal. Er brandt hier een kaarsje voor je.

Aan alle nabestaanden, en vooral aan monstertje en man, heel veel sterkte. Millie was een prachtig mens.

ik had gisteravond een avondje met wijn en wat vriendinnen..
En na een wijntje of wat zei ik, moet jullie wat vertellen...
Buiten mijn leven welke jullie zo door en door kennen en weten heb ik ook nog een online vriendin en ze is overleden, ik kon me niet goed houden het zat me ook zo dwars en niemand aan wie ik het kon vertellen, niemand die weet dat ik hier schrijf.

Fijn dat jullie er zijn❤

Tis toch potdikkemme wat dat iemand die je in real life niet eens kent zo een leegte achterlaat.

Vanmorgen begon ik zoals standaard koffie en kijken of Millie iets had geschreven en nu kijk ik om jullie te lezen ook om troost te vinden🖤

Mafalda schreef op 11-12-2022 om 11:23:

Buiten mijn leven welke jullie zo door en door kennen en weten heb ik ook nog een online vriendin en ze is overleden, ik kon me niet goed houden het zat me ook zo dwars en niemand aan wie ik het kon vertellen, niemand die weet dat ik hier schrijf.

Fijn dat jullie er zijn❤

Tis toch potdikkemme wat dat iemand die je in real life niet eens kent zo een leegte achterlaat.

Vanmorgen begon ik zoals standaard koffie en kijken of Millie iets had geschreven en nu kijk ik om jullie te lezen ook om troost te vinden🖤

Mafalda schreef op 11-12-2022 om 11:23:

Fijn dat jullie er zijn❤

Hele dikke knuffel voor iedereen die ook maar een fractie hiervan voelt.  

Ook hier het vaste ritueel om even te kijken hoe het met Millie is en dan het bericht lezen waarvan je wist dat het zou komen, maar waarvan je ook hoopte dat het nog lang uit zou blijven.

Wat een enorm verlies voor Millieman, monster en haar familie. Tegelijkertijd heel fijn dat Millie is gegaan op de manier zoals ze zelf graag wilde.

Gecondoleerd Millieman en heel veel sterkte in deze ongelofelijk moeilijke tijd!

Een dikke knuffel voor iedereen die het verlies van Millie voelt. Wat was ze een bijzondere vrouw en wat zal ze gemist worden.

Ik ben er ook veel mee bezig. Ik schreef niet vaak maar las wel altijd en vanaf het begin mee. Ze schreef zo pakkend en inderdaad liefdevol en hielp mij zeker te relativeren. Ik zal haar (verhalen) echt gaan missen en leef ontzettend mee met al de mensen om haar heen in deze heftige tijd. Ik hoop dat Millie nu op een vredige plek is ❤️

Ach nee toch! Gecondoleerd met dit verlies! Ze zal een groot gat achterlaten. Heel veel sterkte, man van Millie en ook voor jullie monstertje!

Ach lieve Millie, we wisten natuurlijk dat het onvermijdelijk was maar het voelt heel vreemd (en voor mij toch nog wel) onverwacht dat je niet meer hier bent en wij geen berichten meer van je krijgen. Eindelijk pijnvrij maar wat zul je ontzettend gemist worden.

Ik zal nog vaak aan je denken ook al kende ik je niet persoonlijk.

Millieman ik wens je ontzettend veel sterkte met het gemis van jouw liefde en ook natuurlijk voor monstertje. Als je zover bent denk ik dat het waardevol is om de berichten hier terug te lezen, Millie sprak altijd met zoveel liefde over haar mannen. 

Dag lieve Millie...

Heel veel sterkte. Wat schreef Millie mooi, intelligent, en bovenal enorm liefdevol.
Wat ongelooflijk zonde dat zo'n fantastische vrouw maar 31 is geworden. Wat zullen jullie haar enorm gaan missen in jullie leven.

Iemand schreef hier eerder dat Millie een steen had verlegd. Zo mooi, zo waar.
Heel veel sterkte gewenst aan Millieman, Monster en iedereen dichtbij haar stond. ❤️

Wat een verdrietig bericht. Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie lieve vrouw en lieve mama. Al sinds ik gisterochtend de niet onverwachte, maar zo droeve tijding las, klinkt in mijn hoofd ergens dat mooie gedicht van Shakespeare: 'Zal ik je met een zomerdag vergelijken? Veel zachter en zonniger ben jij...' en verderop: 'Jouw zomer zal voor eeuwig zomer blijven, En nooit jouw pracht verloren laten gaan; De dood zal jou niet in zijn schaduw krijgen, Wanneer jij in mijn zinnen blijft bestaan.'. Zo'n onuitwisbare indruk heeft Millie met haar online aanwezigheid ook op mij gemaakt. Rust in vrede, lieve Millie

gecondoleerd lieve man, zoon en familie van Millie, en andere lieve vrouwen hier. Millie zal ongelofelijk gemist worden, en meegenomen worden in onze gedachten. Was een onbeschrijfelijk mooie warme vrouw was ze. Ik heb veel van haar geleerd ❤️❤️

Voor Millie: Mits enkele kleine aanpassingen het doornroosjelied wat ik ooit heb bewaard en waarvan ik hoop dat iedereen het kan 'plaatsen' (schrijver onbekend)

Millie, oh Millie,
wat lig je daar stil.
Je lippen bevroren,
je lichaam zo kil.

Honderdjaar wachten,
maar eens komt het uur:
ijsbloemen smelten,
je ogen vol vuur.

Je bloeit in ons hart
en je groeit in ons hoofd.
Eens word jij wakker
zoals 't sprookje belooft.

Millie, mijn Millie,
een kus op je mond,
een roos op je wangen,
voor eeuwig bij ons.

letterkoekje schreef op 11-12-2022 om 16:51:

Voor Millie: Mits enkele kleine aanpassingen het doornroosjelied wat ik ooit heb bewaard en waarvan ik hoop dat iedereen het kan 'plaatsen' (schrijver onbekend)

Millie, oh Millie,
wat lig je daar stil.
Je lippen bevroren,
je lichaam zo kil.

Honderdjaar wachten,
maar eens komt het uur:
ijsbloemen smelten,
je ogen vol vuur.

Je bloeit in ons hart
en je groeit in ons hoofd.
Eens word jij wakker
zoals 't sprookje belooft.

Millie, mijn Millie,
een kus op je mond,
een roos op je wangen,
voor eeuwig bij ons.

Mooi, Letterkoekje! 

En reken maar dat ze in ons hart bloeit. ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.