Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
onmymind
11-12-2022 om 18:33
Dan open je een paar dagen het forum niet (enige reden dat ik op dit forum kijk is om op de hoogte te blijven van hoe het met Millie gaat) en is daar het nieuws waarvan iedereen hoopte dat het nog even op zich zou laten wachten. Millie je hebt zo onwijs hard geknokt en je zal nooit vergeten worden. Niet op dit forum en niet in mijn leven, want anderhalf jaar lang iemands leven volgen, laat natuurlijk een flinke impact achter.
Lieve man van Millie, Monstertje en al haar andere dierbaren, heel erg veel sterkte in deze droevige tijden. Er wordt aan jullie gedacht ♥️
Herfstappeltaart
11-12-2022 om 18:44
Ik heb het hele topic nooit durven lezen omdat ik het te confronterend vond. Nu kan ik er gewoon niet omheen.
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden gewenst.
fritzzzz
11-12-2022 om 20:52
heel erg veel sterkte met het verlies van jullie vrouw, moeder en geliefde millie. Onbeschrijfelijk wat een gat zij moet achter laten in jullie leven. Ze heeft zo enorm gestreden ♥️
Picunia
11-12-2022 om 21:21
Het bericht dat ik nog niet had willen lezen is nu al gekomen. Wat erg dat zo’n mooi, dapper mens er niet meer is. Ze heeft ook bij mij veel indruk achtergelaten.
Man van Millie, dank dat je ons op de hoogte hebt gebracht.
ik wens jou, jullie Monstertje en alle andere naasten van Millie, ontzettend veel kracht om dit enorme verlies te verwerken.
Loulou82
11-12-2022 om 22:34
Even 2 dagen niet online en zie 99+ berichten. Ik lees het prachtig geschreven bericht van de man van Millie en schiet gelijk vol.
Net als velen volgde ik Millie vanaf het begin op Viva. De onmacht toen het maanden duurde voor het duidelijk werd welke type kanker het was. En de vechtlust die van het scherm spatte. Wat heb jij geknokt!
Jouw prachtige schrijfsels over Monster hebben velen mensen hun kids vaker doen knuffelen. Ik ben je ontzettend dankbaar dat ons allemaal hebt doen inzien dat we een kroon dragen.
Ik ben erg blij dat Millie haar wens om 'gewoon' te overlijden in het bijzijn van haar dierbaren is uitgekomen.
Millieman en familie heel veel sterkte!
Adieu Millie ik ga je oerkracht, levensvreugd en jouw prachtige schrijfstijl missen.
Koolmees13
12-12-2022 om 00:17
Dag lieve Millie 💫
Millieman en monstertje, heel veel sterkte en kracht voor jullie. wat een onnoemelijk verdriet….
De liefde die Millie voor jullie voelde, spatte uit haar berichten. En van daaruit de angst dat ze jullie los moest laten.
Ik las diepe dalen. En iedere keer lukte het haar weer om omhoog te klimmen. Vanuit liefde voor jullie.
Wat kon ze genieten van (en prachtig schrijven over) jullie Monstertje en jou, Millieman.
Millie werd iets later ziek dan ik, en in haar berichten herkende ik mijn eigen angsten en worstelingen. Dat was helpend, ze kon het zo goed verwoorden.
Ik wens jullie veel lieve mensen om jullie heen, kracht en moed, met Millie in jullie hart
Parodie
12-12-2022 om 08:02
Lieve Millie, mijn gedachten gaan zo veel uit naar jou, je man, je monstertje en je andere naasten. Heb het goed lieverd, daar waar je nu bent. Het is je zo gegund. 
VivaLaVida
12-12-2022 om 09:22
Ach lieve Millie. Wat mis ik jou hier.
Iedere keer weer het besef dat je er niet meer bent als ik het forum open.
Cookielover
12-12-2022 om 09:30
VivaLaVida schreef op 12-12-2022 om 09:22:
Ach lieve Millie. Wat mis ik jou hier.
Iedere keer weer het besef dat je er niet meer bent als ik het forum open.
Ja
Ik dacht vanochtend ook nog dat hier forummen anders zal worden. Maar dat is het al.
Elmie
12-12-2022 om 09:32
Ik heb hetzelfde gevoel. Raar besef om nooit meer een berichtje van Millie te zien. Wat is het leven soms toch oneerlijk 😌
Zilver_gray
12-12-2022 om 11:41
Elmie schreef op 12-12-2022 om 09:32:
Ik heb hetzelfde gevoel. Raar besef om nooit meer een berichtje van Millie te zien. Wat is het leven soms toch oneerlijk 😌
Nou echt!
Pluma
12-12-2022 om 12:12
Lieve Millie,
Ik vind het fijn om te lezen dat je bent heengegaan zoals je dat zou willen. Hopelijk met zo min mogelijk pijn en wetende dat je een ontzettende afdruk hebt achter gelaten in al onze harten.
Voor Millieman, monstertje en al haar naasten. Heel veel sterkte met dit immense verdriet.
In het oosten van het land zeggen ze zo mooi dat iemand "Uit de tijd is gekomen", dit betekend iets van dat je valt uit ‘onze’ tijd en gaat naar een ‘andere tijd’. Een andere dimensie die wij niet kennen, maar waar ik wel op hoop dat het er is.