Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Boekenwurm83
10-12-2022 om 09:14
gecondoleerd en sterkte voor alle nabestaanden ♥️
en rust zacht lieve Millie💖
Desideria
10-12-2022 om 09:14
Ik lees je bericht Millie man en het dringt gewoon amper door. Zo verwacht en dan toch onverwacht overlijden. Ik ben heel dankbaar voor haar dat ze op deze manier mocht gaan, en dat haar verder lijden bespaard is gebleven.
Ze heeft een steen verlegd, Millieman.... heel veel sterkte❤
mamaonbekend
10-12-2022 om 09:16
Dag lieve Millie 💫
Lieve Millie-man en familie, heel veel sterkte gewenst met het gemis van je geweldige vrouw en liefste moeder voor monstertje. Jullie waren alles voor haar.
En wat lief dat je in deze ontzettend verdrietige tijden de moeite hebt genomen hier een berichtje te zetten.
Millie heeft een enorme indruk achtergelaten, een hele bijzondere vrouw was ze.
Heel veel sterkte gewenst de komende periode.
Magnoliatakje
10-12-2022 om 09:23
Lieve man en monster van Millie en alle naasten van Millie,
Heel veel sterkte en kracht gewenst. Wat fijn voor haar dat ze zo zachtjes is weg gegleden naar een wereld zonder pijn. De tranen lopen nu langs mijn wangen. Als wij haar, die haar niet kenden, gaan missen hoe erg moeten jullie haar wel niet missen.
Dag lieve Millie.
-Puck
10-12-2022 om 09:25
dag lieve Millie, rust zacht 💫 🥀
gecondoleerd en heel veel sterkte Millieman, Monstertje, broer en zus en alle andere die haar lief hadden voor nu en de tijd die komen gaat.
we zullen haar nooit vergeten ❤️
Mlah!
10-12-2022 om 09:31
Rust zacht lieve Millie.
Veel sterkte gewenst Millie-man, Monstertje en alle anderen.
(Misschien kan Alex van het forum je helpen om het topic te kopiëren, zodat je het kunt printen voor Monstertje. Dan kan hij als hij ouder is lezen wat een bijzondere vrouw zijn moeder was en hoe de liefde voor haar mannen van het scherm spatte)
Mija
10-12-2022 om 09:32
Ach wat een verdrietig bericht. Ik wens jullie veel kracht en liefde om het verlies van Millie te dragen. En voor Millie hoop ik dat Hans Andreus gelijk had toen hij dit gedicht schreef:
Ik denk de echte
dood is zo licht
als een veertje
dat je
wegblaast in een lucht
bol van zon
en dat schommelend
verdwijnt
in het licht dat schijnt
alsof er in de verste
verte
nooit een eind aan komt.
Ik gun haar het licht, nu ze noodgedwongen iedereen die ze liefheeft heeft moeten loslaten.
Agen
10-12-2022 om 09:52
Gecondoleerd, man van Millie, ook voor jullie zoon.
Millie kreeg haar diagnose toen ik net een paar weken in mijn eigen behandel traject voor kanker zat, maar haar vooruitzicht was van het begin af aan zoveel slechter. Ze heeft zoveel doorstaan; de diagnose die zo lang op zich liet wachten en die toen weer veranderde, hoop dat behandelingen zouden aanslaan, en de teleurstelling als dat niet zo was, steeds weer een stapje inleveren en pijn die zo moeilijk te beheersen was. Ze heeft het zo zwaar gehad. Haar liefde voor jou, man van Millie, en jullie zoon, liep als een rode draad door haar verhalen. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Biebel
10-12-2022 om 09:53
och lieve Millie-familie. Ik wens jullie zoveel troost als dat er (heilige) eikeltjes rondzwerven. Vandaag, morgen, maar ook volgend jaar en alle jaren daarna.
Hopelijk krijg je een manier om al deze berichten te bundelen (eventueel kan ik je erbij helpen, er zullen er vast meer zijn die dat kunnen). Al zullen we het nooit zo mooi en stijlvol kunnen maken als dat Millie gedaan zou hebben, hier valt voor jullie allemaal zoveel moois te lezen over Millie maar vooral over jullie liefde voor haar.
Ik hoop dat jullie een warm en liefdevol afscheid hebben.
Loll
10-12-2022 om 09:57
Wat een intens verdrietig bericht dit, verwacht maar veelste vroeg 💔 Fijn om te lezen dat Millie heeft kunnen genieten van haar geliefden in haar laatste dagen en dat ze 'gewoon' is gegaan.
Ondanks de afstand heeft ze hier indruk gemaakt en vele harten geraakt.
Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst Millie-man en monstertje!
♥️
SuzyQFive
10-12-2022 om 10:07
Lieve Millieman en Monstertje,
Heel veel sterkte met het verlies van deze fantastische vrouw en jouw mama, Monstertje. Weet dat ze op heel veel mensen een onuitwisbare indruk heeft gemaakt.
Wat fijn en dankbaar dat ze heeft mogen gaan zoals ze zelf voor ogen had, rustig in haar slaap. Dat ze geen pijn meer heeft.
En Millieman, je schrijft al net zo mooi als Millie ❤️.
Veel sterkte de komende dagen met alles regelen, jullie verdriet en dat van anderen.
Veel sterkte en liefde gewenst voor de tijd die gaat komen.
Amarettootje
10-12-2022 om 10:09
Tranen in mijn ogen. Wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd lieve man van Millie
Wat heeft zij een indruk gemaakt op mij. Ik wens jou, je zoontje, haar broer en zus, en iedereen die haar lief had ontzettend veel sterkte en kracht. Ik leef met jullie mee.
Net als Millie ben je ook altijd welkom om hier te schrijven, als je je daar prettig bij voelt.