Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Duintje
14-08-2022 om 13:56
mamaonbekend schreef op 14-08-2022 om 11:02:
Ik kijk ook regelmatig even, in de hoop nog iets van Millie zelf te horen.
En als dat er niet tussen staat, dan hoop ik tenminste maar dat ze wel de kracht heeft om het te lezen en er hopelijk steun en troost uit haalt.
En verder:
Same here. Steeds in gedachten. En hoop zo dat je dagen nu pijnlozer zijn…
Puddingbroodje
14-08-2022 om 20:18
Lieve Millie,
Het klinkt misschien gek, maar door het hete weer denk ik alleen maar meer aan je. Ik hoop dat de hitte je geen extra ongemakken geeft en dat de pijn nu niet al te erg is. Hopelijk ben je momenteel heel veel mooie herinneringen aan het creëren met je man, monstertje en andere geliefden. Dat gun ik je zo 
Peertjuh
14-08-2022 om 20:45
Puddingbroodje schreef op 14-08-2022 om 20:18:
Lieve Millie,
Het klinkt misschien gek, maar door het hete weer denk ik alleen maar meer aan je. Ik hoop dat de hitte je geen extra ongemakken geeft en dat de pijn nu niet al te erg is. Hopelijk ben je momenteel heel veel mooie herinneringen aan het creëren met je man, monstertje en andere geliefden. Dat gun ik je zo
Ik hoop ook ontzettend hard dat dit warme weer jou geen extra pijn of ongemak geeft.
Ook ik denk heel veel aan je. Eigenlijk de hele dag wel af en aan kom je voorbij on mijn gedachten.
Wat kan het leven toch vreselijk oneerlijk zijn.
Zilver_gray
15-08-2022 om 07:16
Goedemorgen lieve Millie, heb je nog wat kunnen slapen vannacht ondanks de hitte?
Ik kom je nog even snel een knuffel geven voordat ik naar het werk ga.
Ik denk aan je 
Monika_Geller
15-08-2022 om 07:58
Nooit eerder gereageerd, maar wel meegelezen. Ik wens jou heel veel sterkte, samen met je man en je kindje! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen/schrijven, want alles klinkt als een cliché. Ik hoop dat je vrede vindt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Ik denk aan je Millie