Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

In België is het vandaag moederdag, Millie. Ik weet niet of dat (vandaag) ook in Nederland wordt gevierd. 

Indien ja, dan wens ik jou een rustige maar toch leuke (voor zover het in jouw omstandigheden mogelijk is) moederdag. Met monstertje dicht aan je hart.

Indien niet, dan eer ik jou vandaag speciaal want in de top 1 miljard van 'goede mamaatjes', sta jij gewoon op de allereerste plaats. Jij bent dé moeder der moeders. Dat heb je hier al ten overvloede bewezen!

Ik ben niet egoïstisch en daarom mag iedereen van dit topic die het wil, het beschouwen dat onderstaand 'boeket' ook mee van haar/hem komt. Een groot gezamenlijk boeket met tienduizend rozen.

even een virtuele knuffel

letterkoekje schreef op 15-08-2022 om 08:58:

Ik ben niet egoïstisch en daarom mag iedereen van dit topic die het wil, het beschouwen dat onderstaand 'boeket' ook mee van haar/hem komt. Een groot gezamenlijk boeket met tienduizend rozen.

🌷🌻🌷

Prachtig idee ik vul je boeket aan met wat zonnebloemen 

Neweve schreef op 15-08-2022 om 09:40:

[..]

🌷🌻🌷

Prachtig idee ik vul je boeket aan met wat zonnebloemen

Ook goed van jou, Neweve! Iedereen die nog wat bloemetjes in de aanbieding heeft, die kan ze erbij voegen. Een boeket waar alle schrijvers in dit topic niet meer achter te zien zijn als we het aan Millie 'overhandigen'.

🌺💐💐💐🌺

🌹🌺💐🌸

🍀🏵️🌼🌻🌷

Heel mooi idee letterkoekje, doe zeker mee met een mooi boeketje 

🌻🌼🌻🌹🌼🌹

🌸🌻🌷🍀🌺 

🌷🌷🌷🌷🌷

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-08-2022 om 11:00

BloemenweideLR.jpg

Een eindeloze bloemenweide, als symbool voor je oneindige liefde voor jullie monstertje. 

Ohhhhhhh, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwww, dames, goed van jullie!!!!!!

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.