Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Kwarktaartje
13-08-2022 om 11:17
Ook vandaag weer een digitale knuffel voor jou Millie. Ik hoop zo dat de pijn inmiddels onder controle is 
Skellar
13-08-2022 om 11:32
Jullie zijn steeds in mijn gedachten Millie, Man en Monstertje. Als ik ga slapen en wanneer ik wakker word. Ik hoop steeds opnieuw dat je geen pijn hoeft te lijden en dat jullie fijne, liefdevolle momenten hebben samen met veel dikke knuffels.
Als we toch maar één wens mochten doen, lieve Millie, dan was het wel een wereld waarin deze ziekte niet bestond.
Bibi387
13-08-2022 om 13:41
Ik hoop elke dag dat het een goede dag is voor jou Millie, een met weinig pijn.

Pilatespas
13-08-2022 om 18:10
Millie, weet dat we je niet vergeten. Zie hier alle knuffels voor jou. Je hebt echt zo veel indruk op ons gemaakt, zo met je mee geleefd. We zijn er denk ik allemaal kapot van. Het is niet eerlijk, zoals je zelf zo vaak zegt. Maar als de pijn de overhand neemt, verlang je naar rust. Hoop dat je door medicatie pijnloos deze hete dagen mag doorkomen en daardoor misschien nog wat mooie momenten samen hebt. Knuffels jouw kant op.
letterkoekje
13-08-2022 om 19:25
... nog altijd botsen die woorden uit je laatste post tegen de binnenkant van mijn hoofd. Botsen als de balletjes in computerspelletjes: als ze een kant raken schieten ze weer een hele andere richting uit.
Ik ben er gewoon zelf ziek van. Wat moet het niet voor jou zijn, Millie.
Jet50
13-08-2022 om 19:29
Ons vedriet is groot, merk je aan alle reacties.
We staan met jou in gedachte op en gaan er mee slapen.
En beseffen wat een goede gezondheid een geschenk is.
We houden van je KANJER💞
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.