Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Lieve Millie, het ergste bericht wat je kon krijgen heb je gehad. Hoe ontzettend wreed dat zo'n superlieve mama en vrouw dit moet meemaken.
Zonder jou persoonlijk te kennen, ben je voor mij heel belangrijk geworden. Elke dag hier even kijken of je nog iets geschreven hebt. 
Als je behoefte hebt om hier nog te schrijven, met alle liefde steunen we je. Als je geen behoefte eraan hebt, natuurlijk ook helemaal goed.
Ik denk aan je ❤️

Hier wordt aan je gedacht! 🥰

Ook ik denk met grote regelmaat aan je.

Ik denk ook steeds aan je.

Lieve Millie, er wordt aan je gedacht 

Millie  ♥️

oh millie, ik was een stille meelezer omdat ik de goede woorden vaak niet kan vinden. Ik wil nu toch laten weten dat ook ik aan je denk. 
Ik hoop zo dat de pijnstilling gaat helpen. 

Ik kom ook even nog een knuffel brengen; ook ik kijk elke dag wel even of Millie nog iets gepost heeft.
Denken aan jullie !

Ook vanuit hier een knuffel. Je bent vaak in mijn gedachten.

♥️♥️

Kris33 schreef op 11-08-2022 om 23:42:

[..]

Lieve Pinkwombat, wat sterk van jou dat jij hier reageert. Ik heb je verhaal destijds gevolgd, jullie waren of net verhuisd of gingen bijna verhuizen toen het ineens bergafwaarts ging met je man. Inmiddels een paar jaar geleden. Ik heb me vaak afgevraagd hoe het met je gaat, volgens mij nog een keer een update gezien. Dikke knuffel voor jou!

@Millie, je bent continu in mijn gedachten. Ik wens jou, je man en je monster nog hele fijne momenten. Zo onwerkelijk je laatste bericht. Je bent bijzonder.

Hi Kris33, wat lief dat je de moeite neemt om op mij te reageren. Wat je zegt klopt helemaal. Afgelopen maand was het alweer 3 jaar geleden. De tijd gaat zo snel. Dikke knuffel terug ❤️
Ook een dikke knuffel voor jou Millie. ❤️ 

Hai Millie, ook hier een stille meelezer. Ik wil jou en al je geliefden heel veel sterkte toewensen. Wat is het toch een rotziekte. Ik hoop dat je de komende tijd, ondanks dit slechte nieuws, toch ergens rust en vrede zult vinden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.