Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

woorden schieten te kort, maar niks zeggen voelt ook niet goed. Ik hoop dat er een mogelijkheid is om de fysieke pijn in elk geval te verminderen   

nog een knuffel omdat het kan. Hopelijk heb je inmiddels een goed remedie tegen de fysieke pijn zodat je je energie vol kan besteden aan het emotionele deel. 

vandaag ook mijn diepste wensen voor jou dat ze iets aan je pijn kunnen doen en je nog zoveel mooie momenten kan beleven💋

duizendmaal liefde en sterkte.

PinkWombat schreef op 11-08-2022 om 10:45:

Lieve Millie,

Ik lees al met je mee sinds het Viva forum maar ik heb nog niet eerder gereageerd. Je verhaal komt enorm dichtbij, ik heb namelijk in de schoenen van jouw man gestaan.
Je laatste bericht kwam enorm bij mij binnen, het bracht mij terug naar de laatste fase met mijn man.
De machteloosheid, het ongeloof, de pijn en het ongelofelijke grote verdriet wat jullie nu moeten voelen is niet te beschrijven.
Ik hoop dat de artsen je pijn kunnen verlichten waardoor je nog mooie momenten mag hebben met je gezin en alle dierbaren om je heen.
Bedankt dat je ons een kijkje in jouw leven hebt gegeven.
Heel veel sterkte gewenst de komende periode. Weet dat er aan je gedacht wordt en dat je niet wordt vergeten.
Het ga je goed ❤️

Lieve Pinkwombat, wat sterk van jou dat jij hier reageert. Ik heb je verhaal destijds gevolgd, jullie waren of net verhuisd of gingen bijna verhuizen toen het ineens bergafwaarts ging met je man. Inmiddels een paar jaar geleden. Ik heb me vaak afgevraagd hoe het met je gaat, volgens mij nog een keer een update gezien. Dikke knuffel voor jou!

@Millie, je bent continu in mijn gedachten. Ik wens jou, je man en je monster nog hele fijne momenten. Zo onwerkelijk je laatste bericht. Je bent bijzonder.

Lieve Millie, 
Ik heb even geen woorden, krijg niks uit mijn vingers getypt. Een vol hoofd, veel verdriet. Wat vreselijk oneerlijk.
Ik ken je niet persoonlijk, maar heb toch het gevoel dat ik je ken door je te volgen hier op dit forum en alles wat je deelde met ons.
Je bent een prachtmens, een groot voorbeeld voor heel veel mensen. Bedankt daarvoor lieve Millie. 

Zo oneerlijk… 

Goedemorgen lieve Millie, jullie zijn in mijn gedachten 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-08-2022 om 07:59

Lieve Millie, ik sta ermee op en ging ermee naar bed. Je bent in mijn gedachte. 

Ik hoop dat de nacht niet alleen verkoeling maar ook wat mentale rust en vermindering van pijn heeft meegebracht Millie.

In heel jouw dramatische verhaal is er toch één punt (behalve de deugd die je aan en met monstertje beleeft) waarvoor ik superblij ben: dat je een rots in de branding hebt die jou nooit in de steek zal laten en voor wie geen moeite teveel is: MisterMillie. Als ik jouw verhalen lees moet het voor hem ook niet makkelijk zijn om iemand van wie men houdt, zo te zien lijden. En daarom wens ik hem ook sterkte en moed in jullie gezamenlijke laatste strijd. En een heel dik compliment en een welgemeende dankuwel, Mijnheer, omdat u 'onze' Millie zo goed verzorgt! ♥️

Voor jullie allebei een hele dikke   

Denk aan jullie 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.