Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat een kl*tebericht. Het is niet eerlijk. 
Ik heb er geen woorden voor. 
Veel liefde voor jou en je mannen en alle mensen die om jullie heen staan. 

lieve Millie, man en zoon, ik kan niks meer aan alle berichten toevoegen maar ook hier wordt meegeleefd en aan jullie gedacht..

Hier heb ik geen woorden voor.

ief

ief

10-08-2022 om 22:34

Ook weer even uit de meeleesstand... Wat een onmenselijk wreed lot heeft jou en je man en je monstertje getroffen, het is niet te bevatten. Ik wens je alle sterkte van de wereld, met hopelijk een oplossing voor de (fysieke) pijn. Je hebt op mij ook heel erg veel indruk gemaakt 

Ik heb je bericht meerdere keren moeten lezen voor het tot me doordrong. Het wilde er gewoon niet in. Al die tijd heb ik zo gehoopt op een wonder voor jou en je mannen. Lieve Millie, ik zou er een lief ding voor over hebben om je leed te verzachten. Kon het maar, dan zou iedereen die met je meeleeft zeker genoeg zijn voor een pijnvrije week. 

Ik weet zeker dat er ook heel veel meelezers zijn die niet weten wat te zeggen maar in stilte met je meeleven. Dat je meer harten hebt geraakt dan je weet. Dat je meer mensen tot besef hebt gebracht wat een enorme rijkdom gezondheid is, iets wat we vaak vanzelfsprekend vinden. Wat een enorme rijkdom het is om een kind op te mogen voeden, zelfs als je op sommige dagen moe en gefrustreerd bent over je energie slurpende monstertje.

Je hebt mij zo ontzettend geholpen bij mijn persoonlijke groei en nieuwe inzichten. Door jou kan ik moeilijke en verdrietige dingen in het leven beter in het juiste perspectief zien. En dat terwijl je mijn dochter had kunnen zijn, mijn oudste dochter is zelfs 8 jaar ouder dan jou. 

Wat een verdriet zul je ook voelen voor degenen die van je houden en die je achter moet gaan laten met het enorme verdriet en gemis om jou. Ik hoop zo dat je snel pijnvrij bent zodat je in alle rust en helderheid afscheid kan nemen van het leven en je naasten, op jouw manier en jouw tijd. Dat als het zover is je kunt voelen; het is goed zo, het is af. Lieve vreemde vrouw aan de andere kant van het scherm; dank je voor het delen van je diepste zielenoerselen, het heeft me enorm geraakt en veel geleerd.

Ik hoop dat het je zo goed als mogelijk gaat de komende tijd Millie. Liefs, G

Wat vreselijk Millie. Wat een rollercoaster aan emoties, eerst zo’n goede scan en een week later dit bericht. Ik heb alleen maar heel veel respect voor jouw kracht, moed en levenslust.

Ik hoop dat je nog een hele hoop goede dagen hebt met je dierbaren. ♥️

Millie... Lieve Millie... Ik ben stil, ontdaan. Kan geen woorden vinden, die woorden zijn er volgens mij ook gewoonweg niet.

Ik heb niet heel veel gereageerd in dit topic, was meer een stille lezer die je af en toe sterkte wenste of een virtuele knuffel stuurde of zei hoe bewonderenswaardig sterk en dapper je bent. En ook al reageer ik niet vaak, je zit zo vaak in mijn gedachten. Ik vind dit zo, zo, zo erg voor jou, voor je man die uit jouw posts zo'n geweldige echtgenoot en vader blijkt, voor je lieve monstertje en voor de rest van je geliefden. Woorden schieten tekort bij zulk nieuws, maar weet dat er aan je gedacht wordt, lieve Millie, en ik wens je heel veel sterkte, liefde en nog mooie geluksmomentjes met je mannen en andere geliefden

Lieve lieve Millie, ik bleef na je laatste berichten maar hopen op een wonder. Laatst nog een stabiele scan, dan kán het toch niet?
Het geeft maar weer aan wat een afschuwelijke genadeloze @##$_@@$ ziekte dit is.
Dankjewel voor de inzichten die je ons hebt gegeven en het inkijkje in je mooie gezin. Je kunt prachtig schrijven. Ik, en ik lees velen met mij, dragen de onzichtbare kroon dankzij jou én denken daarbij aan jou. Je hebt echt veel harten geraakt en we zullen jou niet vergeten.

Ik hoop dat de pijn verdomde snel onder controle komt en op liefdevolle momenten voor jou met je gezin. Wellicht lezen we nog wat luchtige posts van je in andere topics, en misschien, als je daar behoefte aan hebt, posts hier. 
Liefs

Lieve, lieve dappere Millie,
Wat moet ik nog schrijven na al die lieve, ontroerende berichten hiervoor.
Vanuit mijn hart: ik wil je bedanken voor alles wat je, ondanks alles, hebt betekent voor mij, ons hier.
Je bent zo.n ongelooflijk sterke vrouw.
Nu mag je je gevoel laten spreken naar je man en kind, hopenlijk minder pijn de komende tijd.
Sluit ze in je armen lieverd, je hebt zo geknokt, ongelooflijk. 
Pak die kostbare tijd maar samen, ze zullen de herinneringen aan jou als mama en vrouw koesteren, echt!
Ik weet het even niet meer meis.

Het enige wat ik je nog wil zeggen:
Jij hebt echt een steen verlegd in een rivier op aarde.

Lieverd ik wens je een goede reis....

♥️♥️♥️

oh nee lieve Millie… wat een afschuwelijk bericht heb je gekregen. Dit zou niet mogen gebeuren….
Ik wens jou en je mannen veel kracht. 

99+ berichten zag ik staan, de schrik was groot en helaas dus terecht. Wat een ongelofelijke klap, na die goede scans een week geleden. Hoe kan het zo snel gaan? Wat is dit wreed. En wat ben ik blij dat ik je, via je topic hier en op Viva, heb leren kennen. Mijn vader was mijn grote voorbeeld, die ging ondanks zijn ziekte ook door met leven. Maar jij bent ook voor mij nu een voorbeeld. Wat ben jij een bijzondere vrouw, wat mag je trots zijn op jezelf (en op je man) hoe jullie je hier doorheen hebben geslagen, ondanks alle tegenslagen positieve momenten kunnen vinden.
ik hoop dat je op een of andere manier nog een fijne en pijnvrije tijd met je monstertje en je man zult hebben. Je bent een mooi mens en ik blijf aan je denken. ♥️

Lieve Millie, reeds vanaf het viva forum heb ik met je meegeleefd. Altijd als stille meelezer op de achtergrond. Ik heb met je mee gehoopt en meegeleefd. Je hebt me regelmatig tranen bezorgd maar vandaag heb ik om je gehuild. Nu kan ik alleen maar wensen dat je waardig afscheid kan nemen van je man, monstertje en iedereen die je lief is. En dat ze de pijn voor je kunnen verzachten zodat je de resterende tijd nog kunt focussen op hen die zo belangrijk voor je zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.