Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Godv******, met tranen in mijn ogen lees ik je bericht. Lieve meid, wat vreselijk. Zo oneerlijk. Blijf bij je mannen, voel je niet bezwaard om hier te blijven schrijven.

Te erg voor woorden. Weet dat je mijn leven veranderd hebt. Als ik het niet meer zag zitten, dacht ik aan jou. Nu denk ik aan jou en je mannen, en het onmenselijke zware wat er nu aankomt. 
Heel veel dank voor je moed, alles met ons delen, de goede en de zware dagen.
Wat moet ik nog zeggen.  Niks. 
Je zit in mijn hart, en gaat daar nooit meer uit.
Sterkte, lieve, lieve Millie. 

Alle kracht gewenst Millie, voor jou en je mannen 

Wat een ongelooflijk klotenieuws, wat ongelooflijk oneerlijk. Ik hoop heel erg dat de artsen nog wel iets aan de heftige pijn kunnen doen om het nog wat draaglijker te maken. Heel erg veel sterkte & kracht gewenst, nog meer dan anders.

lieve Millie wat een hartverscheurend bericht. Mijn gedachten zijn bij jullie. 
Ik wens je kracht om dit te dragen maar de gedachte dat je je lieve monstertje moet loslaten beneemt mij al de adem. Hoe het voor jou moet zijn is niet te bevatten. 

Mijn hart zonk mijn schoenen in… Wat een ongelofelijk naar nieuws hebben jullie gekregen. 
Hopelijk heb je nog een paar mooie dagen met je monster en monsterman. 
Hele dikke knuffel en veel kracht voor jullie allemaal. 
Snik…

💙

Wat een afschuwelijk nieuws Millie  Heel veel kracht en liefde toegewenst de komende tijd 

jeetje Millie… wat een ongelofelijk bericht. 
Ik wens je een hele liefdevolle, mooie, maar vooral pijnvrije tijd met iedereen die je dierbaar is 

Och Millie toch, ik kom even uit de meeleesstand. Wat een schrik nu. 
Ik wens je zo veel liefde en knuffels toe in een zoveel mogelijk pijnvrije tijd.

Oh lieve Millie. Wat een mokerslag. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Ik wens je heel veel mooie en zoveel mogelijk pijnvrije momenten toe. En een rustig afscheid. Oh wat vind ik dit verschrikkelijk. Je bent en blijft in mijn gedachten 🙏🏻🕯

Lieve Millie, ik vind dit zo afschuwelijk voor je     

Maar ik ben ook zo trots 💕 Wat ben jij een dapper persoon en wat een onuitwisbare indruk heb je achtergelaten op mij en vele anderen

Er wordt aan je gedacht, elke dag, ieder uur, elke minuut      🙏 

Lieve Millie, wat een verschrikkelijk bericht. Het is zo oneerlijk

heel veel sterkte voor jou en alle lieve mensen om je heen 

♥️

Millie, Monstertje en man, wat een afschuwelijke dag. Jullie zijn in mijn gedachten.  

oh Millie met je mooie gezin. Veel sterkte en liefs toegewenst. ♥️ 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.