Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Lieve Millie, zit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Ben sprakeloos.
Hoop heel erg dat ze nog wel iets vinden om de pijn dragelijk te krijgen.
Heel veel sterkte en kracht voor jou, monstertje en je man.
Dikke knuffel

en ik sluit me maar bij alles wat gezegd is aan. Wat valt er verder te zeggen, behalve dat ik hoop dat ze ervoor kunnen zorgen dat je laatste periode  pijnvrij is. 

Uit de meeleesstand om te vertellen dat jij mijn hart hebt geraakt.
Je kracht om door te gaan, je ongelooflijke liefde voor je kleine ventje, je sprekende berichten die mij lieten zien hoe het is om dit mee te moeten maken, je hoop en wanhoop en je vechtlust. Je komt over als een prachtig mens, een warme vrouw en een fantastische moeder.

Het is zo oneerlijk...

Je hebt mij geraakt en zoals je merkt, raak je heel veel mensen. Je tijd was kort, maar je impact is groot. Wat een liefde heb jij gegeven.
Heel veel sterkte! Wat hoop ik dat er nog iets gedaan kan worden aan de pijn die je nu moet ondergaan, zodat je in rust afscheid kan nemen.

Heel veel sterkte voor jou en de jouwen in deze moeilijke tijd

Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat een moeilijke tijd heb je doorgemaakt Millie, onmenselijk, en wat een vreselijk moeilijke fase moet je nog doorheen. Je hebt heel veel indruk op mij gemaakt, ik ben een stille meelezer. Ik hoop dat je nog veel fijne momenten met je lieve gezin kan meemaken. ❤️‍🩹

Afschuwelijk nieuws, lieve Millie, ik hoop zo dat je nog een pijnvrije periode hebt met je man en zoontje.

Oh lieve Millie toch 😥 Wat een vreselijk en onverwacht nieuws na de laatste stabiele scan. Ik hoop met heel mijn hart dat je nog mooie momenten kan hebben en ze echt iets kunnen doen tegen die vreselijke pijn.. Ik denk aan jou en je man en lieve monstertje! Mijn hart breekt al, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou/jullie is..Voel je zeker niet verplicht om te schrijven hier, alle begrip! En zo wel, weet dan dat er heel veel mensen hier zijn om je te steunen

Lieve Millie, 

Ik probeer de juiste woorden te vinden maar die zijn er niet. Het enige wat ik kan zeggen dat ik je heel veel kracht wens. Weet dat ik nog vaak aan je denken zal, daar heb je niks aan maar je wordt niet vergeten. Voel je niet verplicht om hier te blijven schrijven, al mag dat natuurlijk wel. Lieve Millie, wat oneerlijk. Een hele dikke knuffel voor jou. 

🌹

Neeeeeee wat verschrikkelijk Millie. We huilen met je mee. Zo ontzettend oneerlijk dit. Hopen op nog wat mooie dagen. Ook ik zal je niet vergeten. En mocht er iets zijn wat we voor je kunnen doen laat het dan weten. Heel veel liefs en een dikke knuffel van baby Millie

Lieve Millie....

Ik ben er stil van.....weet echt geen woorden te vinden voor dit afschuwelijke nieuws!

Ik wens jou , je man en monstertje heel veel sterkte en kracht toe!

Dikke knuffel

Och Jezus Millie, zo kort op de ‘goede’ scan, hoe kan dat nou. De timing had niet slechter kunnen zijn. Alle sterkte van de hele wereld gewenst voor jou en de jouwen. Je bent in mijn hart. 

Ik schrik me kapot na zoveel berichten en durf eigenlijk niet te gaan lezen, bang voor het slechte nieuws waarvan je hoopt dat het niet komt.
Lieve Millie, wat een verschrikkelijk bericht voor jou, je man, je moppie en je verdere familie ook niet te vergeten.
Ik ben er stil van.
Ik weet niet welke woorden nu op zijn plaats zijn.
Wat ik wel weet is dat je een kanjer bent, de beste moeder die je monstertje zich wensen kan en de liefste zorgzame echtgenoot voor je man.
Wat heb jij een kracht getoond, zo moedig en sterk. 
Gevochten heb je, met alles wat je in je hebt.

Ik wens je nog een liefdevolle (en pijnvrije) tijd toe met allen die je lief hebt. 
Dikke knuffel en in gedachten bij je.

Je zal voor mij en ik gok vele, vele andere vrouwen voor altijd de Millie zijn die ons heeft gekroond. Je hebt me bewust gemaakt van wat een geschenk gezondheid is en ik zal hopelijk nog heel lang mijn kroon mogen voelen zitten. 

En elke keer dat ik me weer bewust ben, ben ik me bewust van jou. Monstertje mag zo trots op je zijn!

Ik wens je heel veel kracht en nog duizend mooie momenten, gepropt in de tijd die je nog hebt.

Sprakeloos 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.