Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Purdy80
25-07-2022 om 14:51
fantastisch nieuws Millie, gewoon (nagenoeg) stabiel
Nu hopelijk nog de pijn snel onder controle. Eet smakelijk 😄
Earlgreythee
25-07-2022 om 14:57
Wat een goed nieuws Millie! Wat fijn! Ik hoop dat je een heerlijke lunch achter de kiezen hebt. Geniet van dit lichtpuntje! 🍀
JuliaCeasar
25-07-2022 om 15:13
pffffff wat een goed nieuws zeg! Geniet van al het lekkere eten! Hopelijk de pijn ook snel onder controle!
SuzyQFive
25-07-2022 om 15:56
Yeah! Stabiel! 👍🏻👍🏻👍🏻 Goed om te horen zeg! Geniet er maar lekker van!
Zie je jezelf nu wel in jullie nieuwe huis zitten? Of is dat voor je gevoel nog wel wat te ver? Over 4,5wk is het september.
Kaartje1
25-07-2022 om 16:07
Heel gek Millie maar ik ben zo blij door deze uitslag.
Ik hoop dat je lekker genoten hebt van je lunch.
Sassenach
25-07-2022 om 16:35
Wat fijn Millie dat bijna alles zo stabiel is gebleven! Wat een zenuwslopend moment moet de uitslag geweest zijn. En ook fijn dat er misschien nog een plan C is, dat geeft nog een beetje lucht. Nu nog de pijn onder controle krijgen, zodat je weer fijne dingen kunt plannen met je gezin.
VivaLaVida
25-07-2022 om 16:38
Wat fijn om te lezen! Hopelijk kan de anesthesioloog nog wat bedenken tegen de pijn. En natuurlijk moet dit gevierd worden. Nogmaals wat S U P E R fijn 
Elmen
25-07-2022 om 17:39
Millie, wat fantastisch. Ik laat een traantje van opluchting voor jou, je man en monstertje! Hopelijk hebben jullie het heerlijk gevierd vanmiddag en kunnen ze wat met de pijn!♥️
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.