Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

fantastisch nieuws Millie, gewoon (nagenoeg) stabiel  Nu hopelijk nog de pijn snel onder controle. Eet smakelijk 😄

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-07-2022 om 14:54

wat fijn Millie 
Het is je zo gegund 😘

Wat een goed nieuws Millie! Wat fijn! Ik hoop dat je een heerlijke lunch achter de kiezen hebt. Geniet van dit lichtpuntje! 🍀

Geweldig goed nieuws Millie!

pffffff wat een goed nieuws zeg! Geniet van al het lekkere eten! Hopelijk de pijn ook snel onder controle!

Wat een mooi nieuws! 👏👏👏

Gefeliciteerd 🍾 toppertje 💞

Yeah! Stabiel! 👍🏻👍🏻👍🏻 Goed om te horen zeg! Geniet er maar lekker van! 

Zie je jezelf nu wel in jullie nieuwe huis zitten? Of is dat voor je gevoel nog wel wat te ver? Over 4,5wk is het september. 

Wat fijn!!!! Het is je zoooooo gegund!!!! ♥️

Heel gek Millie maar ik ben zo blij door deze uitslag. 
Ik hoop dat je lekker genoten hebt van je lunch. 

Wat fijn voor jou, voor jullie!

Wat fijn Millie dat bijna alles zo stabiel is gebleven! Wat een zenuwslopend moment moet de uitslag geweest zijn. En ook fijn dat er misschien nog een plan C is, dat geeft nog een beetje lucht. Nu nog de pijn onder controle krijgen, zodat je weer fijne dingen kunt plannen met je gezin. 

Wat fijn om te lezen! Hopelijk kan de anesthesioloog nog wat bedenken tegen de pijn. En natuurlijk moet dit gevierd worden. Nogmaals wat S U P E R fijn 

Wat superfijn Millie! 

Millie, wat fantastisch. Ik laat een traantje van opluchting voor jou, je man en monstertje! Hopelijk hebben jullie het heerlijk gevierd vanmiddag en kunnen ze wat met de pijn!♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.