Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Lieve Millie, ik hoop dat je snel gebeld wordt en er iets aan je pijn wordt gedaan. Dikke knuffel.

26 ongelezen berichten en dan durf ik het topic bijna niet te openen. 

Wat een kwelling en wat een onmacht dat niemand je kan helpen. 

Meer inspiratie heb ik niet, maar weet dat ik aan je denk!

Sterkte Millie. Pijn is vreselijk,  en dan ook nog de angst erbij en de vraag: tot hoever hou ik dit nog vol.

Ik had hetzelfde  als letterkoekje, zoveel berichten en dan denk ik: nee toch?
Mijn hart huilt voor jou, maar daar heb je niks aan en kan je nog minder mee. Rest mij alleen nog een virtuele

Millie, wat ontzettend naar voor je deze pijn. Niet vol te houden zo…Ik hoop dat je snel teruggebeld wordt met een plan.
Misschien een idee: mijn moeder had pijn in haar been door een beklemde zenuw in haar rug en die heeft een wortelblokkade gehad met een prik in haar rug, hielp erg goed tegen haar pijn. Geen idee of dat bij jou een optie is, maar wilde het wel even noemen.

Heel veel sterkte lieve Millie 

Pijn is zo allesoverheersend, ik hoop zó dat ze daar in elk geval al iets aan kunnen doen lieve Millie.
Wat een ellende voor je, konden we maar iets doen voor je. 
Denk aan jou ! Knuffel

Oh bah, pijn is zo prut (laten we het netjes houden). Ik hoop voor jullie dat ze nog iets voor je kunnen doen. 😘 heel veel sterkte!!

Ik weet even geen woorden te vinden Millie. Ik denk aan je, en ik hoop dat ze een goed plan hebben om de pijn onder controle te krijgen. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-07-2022 om 16:12

lieve Millie
Ik mij weer aangemeld om jou heel veel sterkte te wensen
😘

hier wordt aan je gedacht 

He bah wat vreselijk, zo'n pijn. Ik duim dat ze je inmiddels in het ziekenhuis hebben kunnen helpen. 🙏

ach meis wat kan ik het niet uitstaan dat je zoveel pijn hebt.

Ik duim zo hard dat ze iets voor je kunnen betekenen.
Mijn gedachten zijn bij jou lieve Millie🌸

Lieve Millie, hoop dat je geen pijn hoeft te lijden. Laat ze wondermiddelen geven, denk aan jou.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.