Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
ToetieToover
09-07-2022 om 10:49
Je wilt gewoon dat de pijn stopt...
ik hoop dat ze je daar snel bij kunnen helpen.

Winterkoud
09-07-2022 om 11:19
en duim en hoop heel hard mee dat ze wat voor je kunnen betekenen voor de helse pijn! Wat ontzettend zwaar voor je, en ook je vermoeden dat het weer diezelfde plek is. De week vakantie is in ieder geval weer hele fijne herinnering!
Veel sterkte en hopelijk krijg je snel een arts te spreken 🤞🏻🌹
Moosey
09-07-2022 om 11:34
Och Millie, wat afschuwelijk. Pijn an sich is al het ergste wat er is, maar bij jou dan ook altijd nog de gedachtes aan een oorzaak die het hele gegeven nog erger maken… heel heel veel sterkte, ik ga er vanuit dat ze wel iets aan de pijn kunnen doen vandaag en ik duim dat er ook nog iets mogelijk is voor de oorzaak.
Elmervrouw
09-07-2022 om 11:57
Heel veel sterkte met alles, Millie.
Ik hoop dat er verlichting, hoe dan ook, mogelijk is voor je.
Leslie_Knope
09-07-2022 om 12:05
Millie, wat ontzettend vervelend die allesoverheersende pijn. Hopelijk krijgen ze die snel onder controle.
Kaartje1
09-07-2022 om 12:40
ooh Millie wat oneerlijk.
Ik hoop dat er iets is wat die verschrikkelijke pijn kan stoppen.
Voor de rest weet ik eigenlijk even niet wat te zeggen. ...
😘
Layka.12
09-07-2022 om 12:46
lieve Millie,
Ik heb je hele verhaal gevolgd en veel aan je gedacht!
Nu toch echt een reactie. Wat vreselijk dat je zoveel pijn hebt meis, ik vind het zo erg voor jou en je gezinnetje!
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis je pijn toch wat in kunnen dammen want dit is niet vol te houden.
Lieverd heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Pluma
09-07-2022 om 12:58
wat een hel moet dit zijn. Ik denk aan jullie en hoop dat ze je gauw verlichting kunnen geven 
-Nienke-
09-07-2022 om 13:14
Jeetje, wat naar ineens
Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen in het ziekenhuis. Heel veel sterkte! 
Brooklyn28
09-07-2022 om 13:28
Lieve Millie, heb weer maar eens geen woorden. Heel veel sterkte. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen in het ziekenhuis. ♥️
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.