Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Mushu
19-05-2022 om 11:15
dat hakt er inderdaad goed in. Heb zelf ook een aantal mensen uit mijn omgeving verloren die dezelfde handicap hadden als ik. Heel veel sterkte! Hopelijk blijft het bij jou nog een tijd goed gaan.
Mammoet
19-05-2022 om 11:21
Ach lieve Millie wat een vreselijk nieuws voor haar, haar gezin en iedereen die haar liefheeft. En voor jou, wat een ongelofelijke klap… Knuffel je mannen extra stevig. Dikke knuffels 😘
Mafalda
19-05-2022 om 11:52
ach...dit komt zo hard binnen, wat een vreselijk oneerlijk verdrietig bericht is dit..soms is iets niet te bevatten
ShowyHummingbird30
19-05-2022 om 12:19
Wat een intens verdrietig bericht Millie.
voor jou, voor haar, voor iedereen die jullie liefheeft.
SuzyQFive
19-05-2022 om 12:31
Bah wat een naar nieuws. Je hoopt toch zo dat je samen weer beterder wordt…
Sterkte ❤️
Regendrup.
19-05-2022 om 13:08
Ach nee.. wat een vreselijk rot bericht. Snap dat je daar helemaal naar van wordt.
voor jou!
Millie91
19-05-2022 om 13:41
Dankjulliewel ❤
Vandaag denk ik aan deze prachtige vrouw en moeder, één van de sterkste en meest positieve mensen die ik ooit heb leren kennen. Die mij al zo vaak weer heeft helpen opstaan als ik de kracht niet meer dacht te hebben. Die ondanks alles zo bleef geloven in een goede uitkomst voor ons beiden. Iemand die ik de wereld gun, maar vooral nog zoveel tijd. Mag ik jullie vragen, als het goed voelt, om ook voor haar een kaarsje op te steken of een mooie wens te doen voor haar en haar kindjes en man?
Ondanks dat ik de bittere realiteit maar al te goed ken, hoop ik stiekem nog even op een wonder. Als iemand het verdient, is zij het.
Pluma
19-05-2022 om 15:06
Ik denk aan jullie. Wat een verschrikkelijk nieuws voor haar, maar ook voor jou. Ik brand een kaarsje ♥️
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.