Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

denk aan jullie💞

Oh, Millie, wat een klap en wat ontzettend rot dat je man niet bij het gesprek was. 
Gelukkig heeft jouw oncoloog een plan b en het is een goed plan, want anders zouden de neurochirurgen je morgen niet opereren. 
Ik hoop dat je man inmiddels bij je is en dat jullie troost vinden bij elkaar. Een hele dikke knuffel voor jullie. 

Iedere keer bij een berichtje van jou hoop ik zo dat er een lichtpuntje voor je is Millie, omdat ik je nog zoveel tijd en fijne momenten met jouw lieve man en monstertje gun. Daarom hoop ik nu ook met heel mijn hart dat plan B nu dat lichtpuntje gaat zijn. 

Wat een heftig nieuws en immense klap weer. En dan ook in zo'n week vol spanning. Gelukkig opereren je ze morgen wel, staat er een goed plan b en gaan we heel hard duimen dat plan b goede resultaten geeft. 
Hopelijk komt / is je man inmiddels bij jouw om samen dit moment door te komen voor zover mogelijk. 

Wat een verdriet Millie, wat naar... Sterkte, ook voor je man en je kleine monstertje...

Ach lieve meid wat komt je bericht binnen. Ik “ken” je niet maar er rollen tranen over mijn wangen. Woorden schieten te kort. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

02-03-2022 om 22:55

knuffel voor jou lieve Millie. Op naar plan B, ik denk aan je. Succes met de operatie! 🌺

Heel veel sterkte  

Oh, Millie, wat een nieuws om te krijgen zo vlak voor een operatie. Je hebt niet eens de tijd om een beetje aan het idee te wennen voor je morgen onder het mes moet.  Ik hoop dat plan B nu heel snel in werking gezet wordt, en ook heel snel effect heeft.
Weet je man wel dat je zulk slecht nieuws gekregen hebt? 
Heel veel sterkte voor morgen! 

Wat heftig, het nare bericht, en het moment, zo kort voor je operatie en zonder je man. 

Zoveel verdriet. Voor je man en  alle andere mensen om je heen. 

Dat plan B aan mag slaan. Die kans ís er, anders begon de arts er niet aan.

Ach Millie in al mijn berichtjes hoopte ik dat de embolisatie en operatie zou meevallen. Terwijl ik beter had kunnen hopen op geen nieuwe tegenslagen. Bah wat een klote nieuws, niet te bevatten.

Vanaf nu duim en bid ik alleen nog maar voor goed nieuws. Jij verdiend het om niet te worden opgegeven. Plan B gaat werken, dat moet gewoon met zoveel mensen die voor je duimen.

lieve Millie, wat een vreselijke klap en wat rot dat je alleen was. Het is zo oneerlijk allemaal. 

Ik weet niet wat ik moet zeggen en wil je alleen een hele dikke knuffel geven

Millie91

Millie91

03-03-2022 om 07:31 Topicstarter

Alleen nog maar goed nieuws had ik ook graag gewild.

Helaas meten de verpleegsters vanmorgen 40 graden koorts bij me. Operatie gaat alleen door bij <38. Ik vrees dat als het hierdoor wordt uitgesteld, dat ze er alsnog vanaf zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.