Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Ach lieverd  mijn hart huilt zo hard voor jou, voor jullie. Het gilt het bijna uit. Wat een onrecht, wat een onmacht. Bijna onmenselijk wat jij allemaal moet voelen en meemaken. Ik kan er geen voorstelling van maken. Wens je heel, heel veel succes komende tijd. Mijn gedachten zijn bij je, ook al heb je daar precies niks aan.  toch een hele dikke virtuele knuffel. 

Och, lieve vrouw, wat heb ik met je te doen. M'n hart huilt om je. Ik, wij hier, kunnen niks tastbaars voor jou doen, alleen jou aanhoren, luisteren en goede moed inspreken. We zijn er voor je, in goede en nu, ook deze rottijd. 
Heel, heel veel sterkte.. ♥️♥️

in gedachte bij je de hele week en zal een 🕯 kaarsje aan doen.
Liefs💞

Oh Millie, heel begrijpelijk dat je dit soort dingen gaat denken.

Ik hoop dat die gedachten snel voorbij gaan en ik hoop dat je nog gebruik kunt maken van de Efteling zegels (ik bewaar ze voor je!) en nog 1 tip over het koud hebben: ik had het heel koud na mijn operatie en ik kreeg een warmteblazer onder mijn deken. Dan weet je dat ze dat hebben. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

01-03-2022 om 18:30

Lieve meid, wat een strijd, ook in jezelf. Vergeet alsjeblieft niet dat jij het de vorige keer ook slechter inzag dan je behandelend arts.
💞

Lieve Millie:

Niet nat worden voordat het regent.

Ja, er zijn zwarte wolken, regen hangt in de lucht. Maar... het regent nog niet! De bui kán overdrijven. Het kán bij motregen blijven. Dus: 

Niet nat worden voordat het regent.

Houd moed. Hoop doet leven🍀

Och Millie. Zo’n inzinking is heftig. Wat kan het verdriet dan ineens binnenkomen en wat is er weinig troostende te schrijven, anders dan ik leef met je mee. Tijdens de ok morgen brandt er weer een kaarsje in het mariagrotje, speciaal voor jou! 

och, wat heb je het zwaar en wat kunnen wij alleen maar aan de zijlijn staan en met je meeleven. En moed inspreken.
In elk geval een dikke knuffel voor jou en ik wens je heel veel sterkte 

Wat is dit ontzettend heftig. Blijf moed houden, lieve Millie. 
Ik begrijp je angsten erg goed. Hopelijk realiseer je je dat jouw angsten niet automatisch de waarheid is. 
Heel veel sterkte 🍀💚

Ja, Millie, jij gaat nog uit het ziekenhuis komen!
Neen, Millie, jij zal je monstertje niet nog enkel maar van op afstand mogen meemaken.

Maar ... ik begrijp je gedachten. En dan vind ik dat jij altijd nog héél nuchter schrijft over je ziekte. Waarom moet dit allemaal toch zo zijn? Waarom is er daar niet 1 iemand in het verre Rusland, die die ziekte heeft in plaats van jij? Het leven zit zo raar en oneerlijk in mekaar!

Ik sta achter alle meelevende en moedgevende boodschappen. Als je je mentaal slecht voelt de komende week, kom dan hier moed verzamelen: er staat een heel leger vrouwen (en mannen misschien ook) klaar om je op te vangen. In onze warme deken van sympathie voor jou trekken we je er weer door. Dat verdien jij.

Toi, toi, Millie, doe het goed en samen met je man wens ik jullie het aller-, allerbeste.

(alvast een bloemetje om je ziekenhuiskamertje op te fleuren, het kan lange tijd zonder water!)

Hele innige knuffel.

letterkoekje schreef op 01-03-2022 om 21:07:

Ja, Millie, jij gaat nog uit het ziekenhuis komen!
Neen, Millie, jij zal je monstertje niet nog enkel maar van op afstand mogen meemaken.

Maar ... ik begrijp je gedachten. En dan vind ik dat jij altijd nog héél nuchter schrijft over je ziekte. Waarom moet dit allemaal toch zo zijn? Waarom is er daar niet 1 iemand in het verre Rusland, die die ziekte heeft in plaats van jij? Het leven zit zo raar en oneerlijk in mekaar!

Ik sta achter alle meelevende en moedgevende boodschappen. Als je je mentaal slecht voelt de komende week, kom dan hier moed verzamelen: er staat een heel leger vrouwen (en mannen misschien ook) klaar om je op te vangen. In onze warme deken van sympathie voor jou trekken we je er weer door. Dat verdien jij.

Toi, toi, Millie, doe het goed en samen met je man wens ik jullie het aller-, allerbeste.

(alvast een bloemetje om je ziekenhuiskamertje op te fleuren, het kan lange tijd zonder water!)

Hele innige knuffel.

Mooi verwoord. Ik sluit me aan! 

oh Millie., ook van mij een knuffel.

Je zou van minder een inzinking krijgen, zou m’n moeder nuchter zeggen. Ik kan me zó voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Heel, heel veel sterkte komende week. Ik hoop snel betere berichten vanuit het ziekenhuis te ontvangen. We duimen voor je/jullie! (Heel fijn dat je man trouwens gewoon zoveel mogelijk bij je gaat zijn!) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.