Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Kwarktaartje
02-02-2022 om 14:01
Ik weet even niet wat ik moet zeggen, wat een klote nieuws, en wat een klote manier om er achter te komen.
Heel veel sterkte lieve Millie, ik hoop dat het gesprek met je onco nog wat oplevert. En inderdaad, als we iets voor jou of je mannen kunnen betekenen, laat het alsjeblieft weten.
Nickii
02-02-2022 om 14:12
Oh Millie wat een rotnieuws. Ik huil voor jou en je gezinnetje. Wat een nare manier ook om erachter te komen.
Ik duim heel hard dat het gesprek met de oncoloog nog iets oplevert.
Heel veel sterkte voor jullie drietjes
Earlgreythee
02-02-2022 om 14:12
Oh lieve Millie wat afschuwelijk! En wat stom dat je het zelf moest lezen in je dossier. We leven intens met je mee. En ergens hoop ik toch dat het nog niet afgelopen is voor je. Heel veel sterkte en kracht voor jullie drieën!
Saga
02-02-2022 om 14:29
oh Millie, wat vreselijk! Ik weet niet wat te zeggen, vind het zo naar ook dat het zo gelopen is met het dossier. Heel veel sterkte
Jerami
02-02-2022 om 14:30
Wat een mokerslag dit lieve Millie! En er dan ook nog op zo'n manier achter moeten komen.
Is een second opinion nog een optie?
Ik gun je nog zoveel mooie momenten met je lieve kleine monster en je lieve man. Je schrijft altijd zo liefdevol over je mannen. Het kan niet anders dan dat hun enorme lieverds zijn. Ik hoop ontzettend voor je dat het telefoontje met de oncoloog je weer een sprankje hoop mag geven. Heel veel sterke 😘
Winterkoud
02-02-2022 om 15:17
Geen woorden 😢.. wat zwaar, enorm verdrietig en heftig om het zelf te moeten lezen dit nieuws. 
Mammoet
02-02-2022 om 15:40
Och Millie… weet niet wat ik moet schrijven… wat een vreselijk naar nieuws, ik huil met jullie mee. Het is zo oneerlijk, ben er stil van. Hele dikke knuffels voor jou en je mannen. Houdt elkaar stevig vast! 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.