Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Patatje15
29-11-2021 om 13:47
Stom om het hier te moeten vragen, maar heeft hier iemand de post bewaard waarin het adres stond waar kaartjes voor Millie naar gestuurd kunnen worden?
Pilatespas
29-11-2021 om 14:34
lieve Millie, ik wens je een heel goed herstel en hoop dat alles goed is gegaan. Hele dikke knuffel en laat je tranen alsjeblieft vloeien.
-Nienke-
29-11-2021 om 14:42
Patatje15 schreef op 29-11-2021 om 13:47:
Stom om het hier te moeten vragen, maar heeft hier iemand de post bewaard waarin het adres stond waar kaartjes voor Millie naar gestuurd kunnen worden?
Goed idee om die er nog eens in te gooien
Bij dezen:
GoodParents
T.a.v. Millie91
Box A1027
Postbus 24004
3502MA Utrecht
-Nienke-
29-11-2021 om 14:43
Hopelijk ben je inmiddels aan het bijkomen van een geslaagde operatie
Sterkte daar!
Kris33
29-11-2021 om 15:41
Hoop dat de operatie goed is gegaan! Heb veel aan je gedacht vandaag. Sterkte met je herstel!
Brooklyn28
29-11-2021 om 17:42
-Nienke- schreef op 29-11-2021 om 14:42:
[..]
Goed idee om die er nog eens in te gooien
Bij dezen (let op, de punt is écht een punt!):
GoodParents
T.a.v. Millie91
Godfried Bomansstraat 8.9
4103 WR Culemborg
We zullen haar weer eens verwennen met een mooie kaart!
Millie91
29-11-2021 om 19:39
Hee lieve mensen,
Het duurde uiteindelijk een hele poos voor ik aan de beurt was, maar gelukkig is alles toen goed gegaan. Wel flink wat bloed verloren (deze tumoren zijn heel vaatrijk, dus het is elke keer link om erin te snijden). Maar het is niet gevaarlijk geworden en toen de pin erin ging stopte het gelijk.
Grappig detail: tijdens de operatie liet iemand een schroefje vallen, waardoor ze een halfuur vertraging opliepen omdat deze helemaal opnieuw moest worden gesteriliseerd
De pijn is op dit moment goed te doen, heb een morfine pompje en dit is prima voldoende om de pijn te controleren. Heb drie sneetjes over de lengte van mijn been. Ik heb net al even gestaan, dat voelde al heel stabiel! Het was om te plassen, voor mijn gevoel had ik al prima met looprek naar de wc kunnen lopen maar dat mocht nog niet van de verpleegster. Morgen komt de fysio dus dan mag ik hopelijk wat meer uitproberen!
Deze drempel is weer genomen, nu nog die buik en mijn rechterbeen. Voor nu even niets en deze stap verwerken.
Ze hebben me deze keer overigens maar geen ketamine gegeven ![]()
Jillz
29-11-2021 om 20:02
Wat een fijn bericht! Weer een horde genomen. Ik hoop dat je een goede nacht hebt en dan snel weer naar huis kan.
Butterflywhy
29-11-2021 om 20:03
hier een stille meelezer die hier altijd even komt kijken naar of er nieuws is.
wat fijn dat de operatie geslaagd is.
grappig detail dat schroefje maar dan weet je zeker dat alles brandschoon is dat in je is geplaatst. Veel sterkte met revalideren.
Tijgeroog
29-11-2021 om 20:06
Goed om te horen dat alles gelukt is! Laat je maar lekker vertroetelen!
letterkoekje
29-11-2021 om 20:22
Jillz schreef op 29-11-2021 om 20:02:
Wat een fijn bericht! Weer een horde genomen.
Hier moest ik wel mee lachen, Jillz! Het is een straffe, die Millie, en ik zie het zo voor mijn ogen: Millie die de horde neemt.
(komt nog hoor, ben ik zeker van)
Millie, dit is goed gegaan, je voelt al het begin van het resultaat en dat geeft moed. Moet je lang in het ziekenhuis blijven?
Slaap goed Millie en heb leuke monsterdromen.
Auwereel
29-11-2021 om 20:43
Tjonge, dat je er gelijk even op mocht staan! Fijn dat het al een stabiel gevoel gaf. Dat je er maar flink baat van mag hebben. Goeienacht!
Cilly2
29-11-2021 om 20:53
Hoi Millie wat fijn dat het goed is gegaan. En wat snel dat je er al op kan staan. Hoop dat je lekker slaapt!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.