Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat fijn dat het goed gegaan is. En wat knap dat je nu al zo’n verhaal foutloos en duidelijk kan typen. Op naar het herstel!

wat fijn Millie!

Dankjewel voor de update. Knap hoor, een paar uur na de operatie. Sterkte lieve meid! Komt spoedig een kaart jouw kant op. ♥️

Wat fijn dat het goed gegaan is, Millie! Ik lees met opluchting je bericht. Veel sterkte met het herstel en hopelijk kun je snel je zoontje in je armen sluiten

Wat een opluchting dat deze stap achter de rug is, en dat het goed gegaan is! Slaap lekker op de pijnstillers.  

Wat fijn dat het goed is gegaan! Hopelijk mag, kan je snel weer thuis verder herstellen bij je mannen! 

Bedankt voor de update, Millie 

Fijn dat dit nu achter de rug is!

Wat een goed nieuws. Hoop dat je snel herstelt van deze operatie.

Wat fijn, nu jezelf laten vertroetelen en snel herstellen!

Dit had ik niet verwacht! Enkele uren na je operatie een update. Vandaag dikwijls gedacht: hoe zou het met haar zijn en hoe lang zal het duren vooraleer ze een update kan geven. Maar dat was natuurlijk zonder onze Millie gerekend. Ze blijft ons verbazen, op eender welk gebied.
Ik hoop dat je vannacht eens goed kan slapen, zoals het lang geleden is (dromend van je monstertje).

You did it girl! And we are happy!

Zo fijn iets van je te horen!!
Rust goed uit 

oh wat een opluchting dat het goed is gegaan Millie je bent heel de dag in mijn gedachte geweest. Wat fijn dat je even laat horen hoe het met je gaat. En kan me voorstellen hoe fijn het was om je man en monstertje te zien. Ik hoop dat het nu allemaal een beetje meezit voor je . Zorg goed voor jezelf xx

Woww! Nu al bericht van jou! Fijn dat het achter de rug is. Nu rustig aan jij, herstellen!

wat fijn dat dit achter de rug is Millie. Sterkte met je herstel 

fijn dat goed is gegaan. Hopelijk herstel je snel van de operatie

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.