Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Wat een opluchting dat het niet negatiever is geworden Millie! En ineens weer wat perspectief, wat geweldig! Al lijkt het me ook heel moeilijk om dit te verwerken, ik kan me voorstellen dat het even flink schakelen is en ook weer wat onzekerheid geeft. Maar wat ben ik blij voor je dat het in ieder geval geen slecht nieuws was. 

Wat fijn om te horen dat het net perse erger dan de oorspronkelijke diagnose en dat er behandelmogelijkheden zijn! Weet je al op welke termijn je aan je rug geopereerd kan worden en of dat nu mogelijk langer duurt door deze nieuwe diagnose? 

Succes Millie😘
Wat een berichten weer zeg
Puh spannend

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-09-2021 om 15:39

Wat een wendingen, Millie! En wat goed dat er zo veel meer behandelopties zijn. Dat biedt perspectief! Maar kan me indenken dat dit nieuws nog even verwerkt moet worden. Heb je al wel een datum voor de operatie aan je rug? 

Meid toch wat blijft het alle kanten op gaan! Mooi dat het in ieder geval niet iets is wat slechter is en dat er meer behandel opties zijn!

Hopelijk kun je enigzins fijn het weekend in nu, geniet van je monstertje 

Wat een dag! Fijn dat het aantal behandelmogelijkheden nu hoger is, maar wat zal je hoofd nu overlopen. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

10-09-2021 om 16:12

Jeetje
Logisch dat je in shock bent

jeetje zeg Millie wat een heftige dag weer voor je zo. Maar hopelijk is dit uiteindelijk positiever voor je ik duim mee 

Jeetje Millie, wat zal je hoofd overlopen nu. Gelukkig wel meer behandelmogelijkheden, en hopelijk doet de huidige immuno ook al lekker zn werk.

Ben je begonnen met die mTor medicatie?

“Het is niet per se ongeneeslijk”.  

Ik hoop dat je straks naast het leerzame en bijzondere geval ook het positieve geval bent, bij wie de medicatie goed aansloeg!

och jeej wat een wending toch weer Millie. Ik hoop dat het medicijn je de nodige verlichting kan geven!

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

10-09-2021 om 18:41

Millie wat een achtbaan! Heftig zeg! Knuffel

Oh jeetje Millie! Wat een rollercoaster zeg. Ik ga voor je duimen dat het positief gaat uitpakken voor jullie 

Toen ik Viafora opende, zag ik bij jouw topic: 34 berichten. En dan zet ik mij al schrap. Er is nieuws concludeer ik dan. Hopelijk geen slecht nieuws.
En ik concludeer dan verder:
wat je écht hebt is niet negatiever dan wat men dacht;
behandelmogelijkheden zijn uitgebreider
(voor mij) ---> goed nieuws

Ik hoop dat je het ook zo kan zien Millie, maar het trekt op niks dat er met een patiënt zo gerommeld wordt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.