Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Hoi Millie, heel veel plezier op de bruiloft! Je ziet er in beide jurkjes prachtig uit

Ik denk aan je, dat de grootste schrik van 'hoe gaat het verlopen' achter de rug is.
Dat je nu even (hopelijk) je zorgen kan naar achter duwen en een glaasje drinken, een hapje eten en jezelf mooi voelen.

Ha Millie, hoe was de bruiloft? 

Millie, ik hoop dat je een leuke bruiloft hebt gehad. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

30-08-2021 om 10:19

Millie, hoop dat de bruiloft goed verlopen is en je met een fijn gevoel terug kunt kijken. Zonder al te veel naweeën. Nu weer fijn met het monstertje aan het kroelen hoop ik?

hoop ook dat je beetje hebt kunnen genieten het wknd Millie! 

Millie91

Millie91

30-08-2021 om 21:11 Topicstarter

De bruiloft was echt práchtig. Ik voelde me zo trots op mijn vriendin, ze zag er zo mooi uit en gaf een fantastische speech aan haar man gericht. Ik had uiteindelijk de roze jurk aan  en tussendoor heb ik me omgekleed naar een wat chiquer avondjurkje (https://www.zalando.nl/naf-naf-foil-korte-jurk-bleu-marine-na521c0ma-k11.html). Hier voelde ik me heel mooi in gelukkig! Het lichtblauwe jurkje kwam helaas gekreukt tevoorschijn na de reis, dus die viel af. 

Op het moment dat ik de bruid mocht feliciteren werden we allebei heel emotioneel, maar gelukkig konden we door de tranen heen al snel weer lachen. Toen hebben we heerlijk met nog een paar andere vrienden en vriendinnen samen gezeten en geproost. Toen de dansvloer werd geopend, zijn wij naar huis gegaan. Daarvoor had ik eerst een cursus rolstoeldansen moeten volgen 

Qua pijn is de situatie iets verbeterd, ik word nog zelden wakker met pijn. Hierdoor slaap ik ook niet meer overdag en heb ik extra veel monstertje quality time. De laatste drempel is om weer pijnvrij te kunnen lopen, maar dat is waarschijnlijk niet haalbaar zonder operatie.

Daarover gesproken, deze week worden weer een hoop MRI's gemaakt om te bekijken wat er mogelijk is. Spannend, maar ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben en het op me af te laten komen. To be continued dus..

wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad zeg! En wat een mooi blauw jurkje!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

30-08-2021 om 21:36

Wat klinkt dat als een goede en mooie dag! Inclusief mooie jurken, fijne momenten en gedeelde tranen. Fijn!

En dan ook nog minder pijn waardoor meer monstertijd. 

Spannend die MRI's. 

Wat fijn dat je zo genoten hebt, en wat een mooie Jurk

Je doet het goed, Millie!

wat fijn dat je er overdag voor monstertje kan zijn, wat goed om te horen!

Een lach en een traan op de bruiloft, logisch, zo'n emotionele gebeurtenis. Je avondjurkje is prachtig. Weer een spannende week voor de boeg. Veel sterkte.  Geniet van je kleine manneke.  Bijna 10 maanden is hij nu.  Ik denk aan je ♥️

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

31-08-2021 om 09:20

leuk feestje 😁

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

31-08-2021 om 09:21

En weer spannend 
Die mri   

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.