Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Cookielover
27-08-2021 om 18:49
Hoi Millie, heel veel plezier op de bruiloft! Je ziet er in beide jurkjes prachtig uit 
letterkoekje
27-08-2021 om 20:55
Ik denk aan je, dat de grootste schrik van 'hoe gaat het verlopen' achter de rug is.
Dat je nu even (hopelijk) je zorgen kan naar achter duwen en een glaasje drinken, een hapje eten en jezelf mooi voelen.
QuarrelsomeSnail25
30-08-2021 om 10:19
Millie, hoop dat de bruiloft goed verlopen is en je met een fijn gevoel terug kunt kijken. Zonder al te veel naweeën. Nu weer fijn met het monstertje aan het kroelen hoop ik? 
Millie91
30-08-2021 om 21:11
De bruiloft was echt práchtig. Ik voelde me zo trots op mijn vriendin, ze zag er zo mooi uit en gaf een fantastische speech aan haar man gericht. Ik had uiteindelijk de roze jurk aan
en tussendoor heb ik me omgekleed naar een wat chiquer avondjurkje (https://www.zalando.nl/naf-naf-foil-korte-jurk-bleu-marine-na521c0ma-k11.html). Hier voelde ik me heel mooi in gelukkig! Het lichtblauwe jurkje kwam helaas gekreukt tevoorschijn na de reis, dus die viel af.
Op het moment dat ik de bruid mocht feliciteren werden we allebei heel emotioneel, maar gelukkig konden we door de tranen heen al snel weer lachen. Toen hebben we heerlijk met nog een paar andere vrienden en vriendinnen samen gezeten en geproost. Toen de dansvloer werd geopend, zijn wij naar huis gegaan. Daarvoor had ik eerst een cursus rolstoeldansen moeten volgen
Qua pijn is de situatie iets verbeterd, ik word nog zelden wakker met pijn. Hierdoor slaap ik ook niet meer overdag en heb ik extra veel monstertje quality time. De laatste drempel is om weer pijnvrij te kunnen lopen, maar dat is waarschijnlijk niet haalbaar zonder operatie.
Daarover gesproken, deze week worden weer een hoop MRI's gemaakt om te bekijken wat er mogelijk is. Spannend, maar ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben en het op me af te laten komen. To be continued dus..
Sunshinee
30-08-2021 om 21:15
wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad zeg! En wat een mooi blauw jurkje!
QuarrelsomeSnail25
30-08-2021 om 21:36
Wat klinkt dat als een goede en mooie dag! Inclusief mooie jurken, fijne momenten en gedeelde tranen. Fijn! 
En dan ook nog minder pijn waardoor meer monstertijd. 
Spannend die MRI's. 
Auwereel
30-08-2021 om 22:22
wat fijn dat je er overdag voor monstertje kan zijn, wat goed om te horen!
Brooklyn28
30-08-2021 om 23:25
Een lach en een traan op de bruiloft, logisch, zo'n emotionele gebeurtenis. Je avondjurkje is prachtig. Weer een spannende week voor de boeg. Veel sterkte. Geniet van je kleine manneke. Bijna 10 maanden is hij nu. Ik denk aan je ♥️
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.