Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Agen
06-08-2021 om 10:02
Ik duim voor je dat je wat wijzer wordt vandaag, Millie!
Zelf ben ik net thuis na een CTscan. Nu wachten op de uitslag.
Edit: dat ging snel! Uitslag al na anderhalf uur in mijn dossier en alles goed. Hopelijk gaat het goede nieuws bij jou ook nog even door.
Kwarktaartje
06-08-2021 om 11:07
Succes vandaag Millie!
Agen, fijn dat de uitslag er al zo snel was, en dat die goed is. Goed begin van het weekend! Ben je nu klaar met de chemo?
-Nienke-
06-08-2021 om 13:09
Voor alle posters hier: bij ViaFora zijn ze zo lief om ons te helpen om Millie een kaartje te sturen om haar een (extra) hart onder de riem te steken
! Je kunt je kaartje sturen naar onderstaand adres:
GoodParents
T.a.v. Millie91
Box A1027
Postbus 24004
3502MA Utrecht
ViaFora zorgt er dan voor dat alle kaartjes bij Millie terechtkomen!
Brooklyn28
06-08-2021 om 13:35
Agen schreef op 06-08-2021 om 10:02:
Ik duim voor je dat je wat wijzer wordt vandaag, Millie!
Zelf ben ik net thuis na een CTscan. Nu wachten op de uitslag.
Edit: dat ging snel! Uitslag al na anderhalf uur in mijn dossier en alles goed. Hopelijk gaat het goede nieuws bij jou ook nog even door.
Ben blij voor jou! Ook met jou leef ik net zo mee als met Milly.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.

Voor vandaag!