Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Hier erg druk. Veel werken. Mantelzorg. Die rotverbouwing is nog niet af.  Geestelijk en lichamelijk  te veel druk ( te )
Kortom het gaat matig eigenlijk.   
Door de warmte en genoeg  medicatie is de pijn beheersbaar.  Zeg maar een viertje. Niet helemaal  lekker  dus maar pas boven de 7 ga ik mopperen. 

Hier kabbelt het eigenlijk een beetje door. Wel druk, maar niet té. Maar ik ben wel toe aan wat rust. 
Mentaal gaat het wel wat minder.

even een zwaai vanaf mijn vakantieadres. Weekje naar Duitsland gegaan met een vriendin. Ik heb veel stress gehad rondom 2 familieleden en dat had ook zijn werking op mijn spieren. Hier in het hotel hebben we wellness dus daar goed gebruik van gemaakt. 
Morgen weer lekker naar huis, dan ben ik nog een weekje vrij.

Fijn van de welness dan broodjebrie. Hopelijk  heb je toch nog kunnen genieten van je vakantie ondanks je stress van de familieleden.

we zaten in een prachtige omgeving, er werd vanuit het hotel ook veel georganiseerd dus dat was erg fijn. Ik kijk er tevreden op terug. Komende week ook nog lekker vrij, gelukkig. 

Broodjebrie schreef op 20-07-2025 om 17:53:

we zaten in een prachtige omgeving, er werd vanuit het hotel ook veel georganiseerd dus dat was erg fijn. Ik kijk er tevreden op terug. Komende week ook nog lekker vrij, gelukkig.

Heerlijk hoor . Dik verdiend.  Geniet ervan!

Ik had een pittige dag op mijn werk. Loop sowieso nog erg op mijn tenen daar. Geknepen door een bewoner.  Aantal mensen die zich niet goed voelden.  Zieke collega's.  Blij dat ik zit. Nog 2 avonddiensten en dan lekker vrij een paar dagen. Zijn er maar  5 maar zon zin in. Zal ook wel aan het verbouwen slaan maar ga ook een dagje met  zus op stap. Heerlijk!

Klinkt als een heerlijke vakantie BB!

Ik heb vanochtend nog een serie botoxinjecties gehad tegen migraine. Voorlopig de laatste. In september starten met de nieuwe medicatie en ik wil weten wat voor effect die heeft op mij zonder botox. Ter overbrugging tot die tijd is het wel fijn om nog een rondje botox te krijgen. Sluit mooi op elkaar aan zo. 

Ik ben blij dat het niet meer zo warm is en in huis koelt het ook lekker af. Dat geeft me wel iets meer energie gelukkig.

Ben benieuwd wat de nieuwe medicatie gaat doen Alcedo!

Hier  zit de eerste van de 5 vrije dagen er alweer op. Had leuke plannen gemaakt maar die konden helaas niet doorgaan, jammer hoor.  Nu zit ik een  beetje na te denken wat ik morgen  dan zal gaan doen. Daarna verbouwen verwacht ik. En zaterdag nog een feestje.

Inmiddels alweer aan het werk. En nog steeds heel moe. Verbouwen is nog steeds niet klaar, er gaat van alles mis. Van lekkage tot aan verf die niet hecht. Er staat me een pittig augustusrooster te wachten qua werken en ik heb onwijs veel regeldingen te doen.  Hoofd loopt om en ik weet ondanks de lijstjes die ik  maak niet waar ik moet beginnen . Pijn wisselt. Er zijn dagen dat het redelijk gaat  Er zijn ook dagen dat het minder gaat. Heb momenteel het meeste last van mijn gebrek aan energie.  Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel gelukkig.  Maar het op gang komen is lastig helaas.

Alcedo, ik hoop dat de botoxinjecties je helpen en dat de nieuwe medicatie dat ook gaat doen.

Lientje, wat jammer dat het allemaal zo tegen zit. Geen wonder dat je hoofd omloopt.

Hier heeft man bouwvakvakantie. Voor mij verandert er niet veel in de dagelijkse praktijk. Man heeft een eigen bedrijf naast zijn baan en hij heeft een grote opdracht waar hij nu aan werkt. Morgen heb ik een afspraak met de tandarts en zal, als alles goed is, de laatste behandeling komen voor mijn implantaat. De dag daarna gaan man en ik nog drie dagen naar Duitsland. Veel zin in. Toch een beetje vakantie.

Sterkte met het implantaat Picunia! En alvast fijne  vakantie  gewenst!

Dank je, Lientje. Zit er voor jou ook nog een vakantie in?

Picunia schreef op 04-08-2025 om 11:40:

Dank je, Lientje. Zit er voor jou ook nog een vakantie in?

Vrees van niet. Probeer man wel te motiveren  in elk geval  een of twee nachten met me weg te gaan maar tot nu toe weinig resultaat.  Maar wie weet verandert hij nog van gedachten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.