Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

- Foutje - 

Fleurette: met mij gaat het niet best. Heel veel migraine en ook mijn gewrichten doen zeer.

Vanmiddag moet ik naar tuincentrum om bloemen te kopen voor de graven van ouders en grootouders. Helaas liggen ze op twee verschillende begraafplaatsen. Dat wordt dus even een ronde maken.

lientje69 schreef op 30-10-2023 om 20:20:

[..]

Fijn Suzy!

Alcedo, ik nam 1,5 uur voor de mammografie 2 paracetamol. Maar ik verwacht dat het met jouw hoeveelheid pijnstillers weinig zin heeft ?

Ik vind een mammografie sowieso niet pijnlijk en ik verwacht dat het nu nog makkelijker gaat, omdat ik veel minder klierweefsel heb dan 15 jaar geleden. 

MrsMary schreef op 31-10-2023 om 12:01:

Fleurette: met mij gaat het niet best. Heel veel migraine en ook mijn gewrichten doen zeer.

Vanmiddag moet ik naar tuincentrum om bloemen te kopen voor de graven van ouders en grootouders. Helaas liggen ze op twee verschillende begraafplaatsen. Dat wordt dus even een ronde maken.

Sterkte

Ik kan eind van de middag alsnog terecht voor de mammografie.

Alcedo schreef op 31-10-2023 om 12:42:

Ik kan eind van de middag alsnog terecht voor de mammografie.

Dat is wel fijn! Ik vind het zelf eigenlijk ook nogal meevallen qua pijn, het duurt maar heel kort.

Ach Alcedo, wat een ellende weer. Gelukkig kun je vanmiddag alsnog komen voor de mammografie. Ik duim voor een goeie uitslag.
Lientje, nu 14 dagen zonder man, maar nog genoeg te zorgen. Hoe is het met dochter?
Gaat lopen weer een beetje?

Ik heb door de val nog steeds een dikke, blauwe knie, een blauwe enkel en erge rugpijn. Ik ga wel sporten, maar doe een beetje rustig aan.
Nu het huis van schoonmoeder leeg moet, zijn we maar met ons eigen huis begonnen, zodat spullen van haar hier een plekje kunnen krijgen.
Wat verzamelt een mens toch veel spullen! Nu maar rigoureus ontspullen, dus ook weggooien.

SuzyQFive

SuzyQFive

31-10-2023 om 14:20 Topicstarter

Corona kickt er toch wel even in… bah…

Picunia en Suzy:

geen afwijkingen gelukkig!

SuzyQFive

SuzyQFive

31-10-2023 om 17:36 Topicstarter

Wat fijn Alcedo! 

Picunia  en Suzy sterkte beide!

Dochter ben ik nog steeds voor aan het rijden. Paard, fysio, en werk weer opbouwen boventallig. Ze werkt hier drie kwartier vandaan, dat betekent dat ik 3 uur in de auto zit voor 4 uurtjes werken van haar. 
Maar goed. Ze kan alweer zelf douchen. Lopen met de krukken  gaat al beter, zelfs al af en toe met één  kruk. Hopelijk  kan  ze met 2 weken  weer zelf autorijden. Dat zal een rust geven voor me zeg.

Werk vandaag  was weer erg intensief.  Heb overal pijn, armen, rug.
Zegt onze manager, ach, het valt hier wel mee, andere huizen zijn nog veel erger. Jaja , leuk hoor.
Nu 3 dagen vrij. Nou ja vrij.... dochter naar paard rijden, naar vriend brengen, naar werk brengen.. Mantelzorg moeder, cv monteur komt en ik moet  naar de tandarts. 
Dan van het weekend en maandag 3 avonddiensten  weer, zie er beetje tegenop. Maar goed, zal  vast wel weer lukken. Ik heb vaak te weinig  vertrouwen  in mijn eigen kunnen. Terwijl ik van collega's  terughoor dat ze erg graag met me werken en dat ze vinden dat ik erg goed ben in mijn werk.

Alcedo schreef op 31-10-2023 om 17:35:

geen afwijkingen gelukkig!

Dat is goed nieuws!

Lientje: ik vraag me nu wel af wat je in het geval van dochter moet als je geen particulier chauffeur hebt?

MrsMary schreef op 31-10-2023 om 17:55:

Lientje: ik vraag me nu wel af wat je in het geval van dochter moet als je geen particulier chauffeur hebt?

Geen idee eigenlijk. Taxi op kosten werk? Of  thuisblijven tot ze weer wel mag rijden. Denk ik zo.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.