Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Gisterenavond  veel hoofdpijn  en veel pijn aan de rechterkant  van mijn lijf. Daardoor  een  matige nachtje  gehad en voel me nog niet fit. Alles doet zeer. Helaas  heb ik avonddienst  vandaag dus heb ik een zwaar dagje voor de boeg. Verder heeft man een zeurbui, dus niet mijn dag vandaag.

Wat een gedoe, Lientje. De dag is nog jong, dus misschien knapt het allemaal nog wat op. Hoe dan ook, sterkte vandaag!

Ik ga vandaag met mijn jongste naar een tentoonstelling over de Rolling Stones in het Groninger Museum en gezellig lunchen. Veel zin in!
Verder gaat het heel goed met mij. Mijn rug houdt zich redelijk en ik geniet nog wat na van de vakantie.

Wat fijn Picunia,  dat je rug zich nu redelijk  houdt even. Misschien  toch wat meer rust gehouden in je vakantie?
Veel plezier  bij de tentoonstelling!

Hier gaat het miserabel. Aan de lopende band migraine aanvallen. Ik heb al twee dagen in bed doorgebracht maar het blijft doorgaan. En ‘s nachts slaap ik niet van de pijn en misselijkheid.

Picunia wat fijn dat het wat beter met je rug gaat! Echt fijn voor je. Een gezellige dag voor de boeg,  geniet er maar lekker van.

Lientje sterkte vandaag!

Mijn blokkades slaan aan, ben er weer blij mee voor een paar maanden.
Al een paar dagen grieperig en zoals meer mensen hier erg moe.
Ik zie echt tegen alles op van moeheid.
Maar zoals ik altijd zeg, het gaat goed komen. Positief blijven!

wat ontzettend naar Mrs Mary. Hopelijk komt er snel een einde aan de aanvallen.  

Ik blijf het lastig vinden om op iedereen cq anderen te reageren,  daarom schrijf ik niet zo veel. Ik leef wel mee.

Moyrrie: wat fijn om nog eens van jou te horen!
Ik vind het ook moeilijk om te reageren, ben vaak zo suf dat ik snel dingen vergeet.

vervelend is dat he? Ik herken het

Hey Moyrrie, fijn om je weer even hier te zien!

Fijn dat je rug zich redelijk houdt Picunia en dat de blokkades aanslaan Layka! Frustrerend, die migraineaanvallen MrsMary. Ik hang nu met migraine op de bank. Leuk, op mijn verjaardag

Dat is balen, Alcedo. Ik hoop voor je dat de rest van de dag beter was.
Gefeliciteerd trouwens!

Sterkte Mrsmary!

Layka, wat een opluchting  dat  de blokkade aanslaat!

Moyrrie, het is ook onmogelijk om altijd op iedereen te reageren. Dat lukt mij ook niet  altijd. Leuk te horen dat je nog steeds meeleest altijd.

Werk was druk. Wel gelukt allemaal  maar mèn, wat ben ik moe.  Zit nu lekker gedoucht op de bank in mijn pyjama. 

Alcedo, hartelijk gefeliciteerd!
Wat vervelend dat je nu last van je migraine hebt.

Bedankt!

Ik heb gelukkig goed geslapen en nu is de migraine wel weer aardig weg. 
Ik ben nu alleen wel een tikje nerveus om wat mijn moeder vandaag gaat doen en, als ze komt, hoe het gesprek zal gaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.