Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
19-07-2023 om 09:36
Gisterenavond veel hoofdpijn en veel pijn aan de rechterkant van mijn lijf. Daardoor een matige nachtje gehad en voel me nog niet fit. Alles doet zeer. Helaas heb ik avonddienst vandaag dus heb ik een zwaar dagje voor de boeg. Verder heeft man een zeurbui, dus niet mijn dag vandaag.
Picunia
19-07-2023 om 09:59
Wat een gedoe, Lientje. De dag is nog jong, dus misschien knapt het allemaal nog wat op. Hoe dan ook, sterkte vandaag!
Ik ga vandaag met mijn jongste naar een tentoonstelling over de Rolling Stones in het Groninger Museum en gezellig lunchen. Veel zin in!
Verder gaat het heel goed met mij. Mijn rug houdt zich redelijk en ik geniet nog wat na van de vakantie.
lientje69
19-07-2023 om 11:19
Wat fijn Picunia, dat je rug zich nu redelijk houdt even. Misschien toch wat meer rust gehouden in je vakantie?
Veel plezier bij de tentoonstelling!
MrsMary
19-07-2023 om 12:46
Hier gaat het miserabel. Aan de lopende band migraine aanvallen. Ik heb al twee dagen in bed doorgebracht maar het blijft doorgaan. En ‘s nachts slaap ik niet van de pijn en misselijkheid.
Layka.12
19-07-2023 om 12:47
Picunia wat fijn dat het wat beter met je rug gaat! Echt fijn voor je. Een gezellige dag voor de boeg, geniet er maar lekker van.
Lientje sterkte vandaag!
Mijn blokkades slaan aan, ben er weer blij mee voor een paar maanden.
Al een paar dagen grieperig en zoals meer mensen hier erg moe.
Ik zie echt tegen alles op van moeheid.
Maar zoals ik altijd zeg, het gaat goed komen. Positief blijven!

Moyrrie
19-07-2023 om 13:45
wat ontzettend naar Mrs Mary.
Hopelijk komt er snel een einde aan de aanvallen.
Ik blijf het lastig vinden om op iedereen cq anderen te reageren, daarom schrijf ik niet zo veel. Ik leef wel mee.
MrsMary
19-07-2023 om 14:09
Moyrrie: wat fijn om nog eens van jou te horen!
Ik vind het ook moeilijk om te reageren, ben vaak zo suf dat ik snel dingen vergeet.
Alcedo
19-07-2023 om 19:20
Fijn dat je rug zich redelijk houdt Picunia en dat de blokkades aanslaan Layka! Frustrerend, die migraineaanvallen MrsMary. Ik hang nu met migraine op de bank. Leuk, op mijn verjaardag 
MrsMary
19-07-2023 om 19:23
Dat is balen, Alcedo. Ik hoop voor je dat de rest van de dag beter was.
Gefeliciteerd trouwens!
lientje69
19-07-2023 om 21:10
Sterkte Mrsmary!
Layka, wat een opluchting dat de blokkade aanslaat!
Moyrrie, het is ook onmogelijk om altijd op iedereen te reageren. Dat lukt mij ook niet altijd. Leuk te horen dat je nog steeds meeleest altijd.
lientje69
19-07-2023 om 21:18
Werk was druk. Wel gelukt allemaal maar mèn, wat ben ik moe. Zit nu lekker gedoucht op de bank in mijn pyjama.
Layka.12
19-07-2023 om 23:23
Alcedo, hartelijk gefeliciteerd!
Wat vervelend dat je nu last van je migraine hebt.

Alcedo
20-07-2023 om 08:12
Bedankt!
Ik heb gelukkig goed geslapen en nu is de migraine wel weer aardig weg.
Ik ben nu alleen wel een tikje nerveus om wat mijn moeder vandaag gaat doen en, als ze komt, hoe het gesprek zal gaan.