Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Alcedo,  dat is idd erg naar. Wéér iets waar je leven drastisch  in veranderd,  waar je aanpassingen  moet gaan doen.  

Layka, veel plezier voor morgen dan alvast!

Gisteravond  avonddienst  grhad. Vanmorgen  weer op tijd eruit, naar moeder om met haar boodschappen  te doen. Koffie  bij haar gedronken.  Toen naar huis wat opruimwerkzaamheden, 2 facturen eruit geknald voor man zijn bedrijf. En een bed uit elkaar gesloopt, dat brengt man morgen naar oudste. Die wilde graag haar eigen bed nu daar waar ze woont. 
Ik ga niet mee, want ik heb morgen ook weer avonddienst.  Dan gelukkig 3 dagen vrij, nog 4 hele drukke dagen op werk en dan die week erop nog 1 dagje werken. Volgende  week gaat de zwaarste week worden dus.

We hebben overigens een vakantie geboekt, ( had ik dat hier al verteld eigenlijk,  ja toch?)
Dus ook nog lekker  weg, best fijn. Man zijn koffer kan ingepakt blijven bijna, die vertrekt maandag  voor zijn werk voor ongeveer 10 dagen.

Alcedo, als er geen oplossing komt voor je probleempje, heb je er dan veel last van? Wat ellendig dat dit nu ook op je pad is gekomen.

BroodjeBrie, jij ook aftellen, maar niet voor een vakantie, maar voor een verhuizing. Heb je er zin in? Ken je in je nieuwe woonplaats al mensen?

Layka, het klinkt of je een leuke verjaardag hebt gehad.

Lientje, de komende dagen zonder man. Gelukkig hoef je je niet te vervelen met die drukke week. En daarna lekker naar Winterberg!

Vanaf maandag zonder man dus Picunia. En ik verveel me nooit eigenlijk.  Geef me een boeken ik ben zoet. Verder is dochter nog thuis ( af en toe ) en sleept die ook nogal eens  vriend en een vriendin  mee voor het eten. Dan zorgkind nog, nou, aanloop genoeg.

Picunia schreef op 05-05-2023 om 17:31:

Alcedo, als er geen oplossing komt voor je probleempje, heb je er dan veel last van? Wat ellendig dat dit nu ook op je pad is gekomen.

BroodjeBrie, jij ook aftellen, maar niet voor een vakantie, maar voor een verhuizing. Heb je er zin in? Ken je in je nieuwe woonplaats al mensen?

Layka, het klinkt of je een leuke verjaardag hebt gehad.

Lientje, de komende dagen zonder man. Gelukkig hoef je je niet te vervelen met die drukke week. En daarna lekker naar Winterberg!

Ik heb je een pb gestuurd.

Drukke avond  op mijn werk, nu pas even rust. Nog één  bewoner  te gaan zo. En dan naar huis en lekker drie dagen vrij.

Nog even volhouden, Lientje!

MrsMary schreef op 06-05-2023 om 22:21:

Nog even volhouden, Lientje!

Mrsmary je hebt pb!

Ja , lekker  thuis nu. Was  lekker  druk  ,heb me lek gelopen  maar de tijd vloog. En dat is ook fijn. Bovendien heb ik zulk dankbaar  werk, ga altijd voldaan  naar  huis.

Lientje, nu drie dagen vrij! Neem het ervan, zou ik zeggen.

Alcedo, ik heb je PB gelezen. Wat een vervelend gedoe. Kan er wel weer verbetering komen? Ik weet niet hoe het werkt om zelf een PB te sturen, vandaar dat ik nu wat cryptisch reageer.

Met schoonmoeder gaat het nog steeds niet goed. Maandag gaan man en ik schoonzus aflossen. Hopelijk gaat het toch wat beter de komende tijd.

Broodjebrie schreef op 06-05-2023 om 22:42:

[..]

Mrsmary je hebt pb!

Dankjewel!

Ik heb vandaag een heerlijke  dag  gehad. Eerst uitgeslapen, lekker ontbijtje gemaakt. Ik had een goede nachtrust  en voel me vandaag erg energiek. Dus meerdere achterstallige klusjes aangepakt, op verjaardag  geweest,met man een rondje gereden en genoten van de mooie natuur.   Avondeten was ook lekker. Vanavond  weinig gedaan,  morgen gaat man naar Zeeland  voor 1,5 week. 
Dat zal weer even  wennen zijn,  een stuk stiller, man is meestal erg nadrukkelijk  aanwezig, haha.

Dat klinkt goed, Lientje! Wat maakt een goede nachtrust ook veel uit, hé? Deze week moet je nog veel werken, toch? Ik hoop dat je deze week meer goeie nachten hebt.

Ik ga me klaar maken om, samen met man, naar schoonmoeder te vertrekken. Schoonzus moet worden afgelost. Het gaat lichamelijk niet goed met schoonmoeder, maar erger is, dat haar levenslust weg is. Dat is erg zorgelijk. Later vandaag is er een gesprek met de huisarts.

Sterkte Picunia, klinkt niet zo best nee.. Hopelijk vindt ze de levenslust toch nog terug! 

Wat een fijne dag heb je gehad Lientje 😊 Komt er dan ook extra veel op jou neer als man weg is? Die rust klinkt wel fijn, vind ik haha! Die afwisseling van thuis/weg is misschien best fijn.. 

Ik heb sinds ik werk lichamelijk echt een stuk minder last.. Dat vind ik wel heel vreemd! Misschien een betere balans tussen rust en dingen doen? Of het is 'gewoon' de lente. Geen idee maar ik vind het fijn!
Alleen mijn energie is echt wisselend/een stuk minder, dat vind ik wel jammer..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.