Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
02-05-2023 om 10:30
Wel gelijk de heftigste zin Picunia!
Dat is ook sowieso, naast de fysieke last, erg wennen weer zo'n ukkie om je heen lijkt me?
Hier ook druk. Avonddiensten werken, deze week 4. Nu een achter de rug. Dus eerst slaap ik flink uit, daarna wat opruimen, eten koken en even weer wat lezen en dan al richting werk. Zit nu pas te ontbijten.
, erg lui.
Maar op een of andere manier val ik steeds weer in slaap nadat de wekker is afgegaan. Zal het nodig hebben dan waarschijnlijk denk ik maar zo.
lientje69
03-05-2023 om 19:24
Hoi allemaal, nog steeds rustig hier . Hoe is het met iedereen?
Ik heb vanmorgen uitgeslapen. Was weggewerkt. ( strijken en vouwen ) Wezen zwemmen. En vanmiddag zitten lezen op de bank.
Zo nog even de was boven ophangen en de afwasmachine vullen en dan is mijn vrije dag alweer om. Morgen weer werken. Deze en volgende week zijn erg druk. Dan bijna vakantie, ben er ook wel enigzins aan toe eigenlijk.
Broodjebrie
03-05-2023 om 20:13
hier ook even een zwaai. Druk bezig met de voorbereidingen, de eerste dozen zijn al ingepakt. Volgende week mijn laatste werkweek hier, het voelt wel dubbel om afscheid te nemen. Ik merk de laatste tijd wel dat ik meer pijn heb, ik denk dat het te maken heeft met de spanning. Deze week is de pijn minder gelukkig.
Hopelijk heb je snel vakantie lientje.
TanSwallow86
03-05-2023 om 21:35
Zoals ik al schreef in mijn eigen topic.
Mijn vader heeft een lichte hersenbloeding gehad. Morgen gaat hij naar een soort van revalidatie centrum. Hij verblijft daar ook. Hetzelfde waar mijn moeder ook zat in 2020.
Praten gaat moeilijk, slikken ook moeilijk, rechterarm werkt niet mee. Hij kan wel lopen.
Na de revalidatie mag hij 3 maanden niet auto rijden, daarna is keuring via CBR of het wel verantwoordelijk is.
Wij, mijn 2 zussen en ik vinden, niet meer rijden.
lientje69
03-05-2023 om 23:20
HarleyQuin schreef op 03-05-2023 om 21:35:
Zoals ik al schreef in mijn eigen topic.
Mijn vader heeft een lichte hersenbloeding gehad. Morgen gaat hij naar een soort van revalidatie centrum. Hij verblijft daar ook. Hetzelfde waar mijn moeder ook zat in 2020.
Praten gaat moeilijk, slikken ook moeilijk, rechterarm werkt niet mee. Hij kan wel lopen.
Na de revalidatie mag hij 3 maanden niet auto rijden, daarna is keuring via CBR of het wel verantwoordelijk is.
Wij, mijn 2 zussen en ik vinden, niet meer rijden.
Ach jee Harley, dat triggert dan wel de herinneringen
lientje69
03-05-2023 om 23:22
Broodjebrie schreef op 03-05-2023 om 20:13:
hier ook even een zwaai. Druk bezig met de voorbereidingen, de eerste dozen zijn al ingepakt. Volgende week mijn laatste werkweek hier, het voelt wel dubbel om afscheid te nemen. Ik merk de laatste tijd wel dat ik meer pijn heb, ik denk dat het te maken heeft met de spanning. Deze week is de pijn minder gelukkig.
Hopelijk heb je snel vakantie lientje.
Ga ver weg verhuizen broodjebrie of valt dat wel mee?
Ik heb vanaf 18 mei vakantie. En zojuist geboekt, 6 dagen Winterberg. Zin in!
Layka.12
03-05-2023 om 23:39
Heerlijk een paar dagen weg Lientje!
Broodjebrie succes met je verhuizing.
Wat een narigheid Harley, ik wens je veel sterkte.
Ik heb drukke weken gehad, vrijwilligerswerk, veel getypt, georganiseerd en vergaderd. Vind het zo leuk maar moet echt mijn grenzen in de gaten houden.
Iets wat erg moeilijk is.
Erg moe en veel pijn in mijn heup.
Morgen mijn verjaardag met wat leuke mensen en gezin.
Dat houd ik klein. Zaterdag met mijn gezin uit eten en gezellig bij elkaar.
Het is toch bijzonder om 65 jaar te worden.
lientje69
04-05-2023 om 00:01
Je grenzen bewaken is altijd lastig Layka!
En, het is inmiddels morgen als ik dit plaats, ik ben denk ik de eerste, maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan met je dierbaren. 
Broodjebrie
04-05-2023 om 07:52
gefeliciteerd layka
Lientje mijn nieuwe woonplaats ligt wat meer in het midden van nl dus het is wel een stukje rijden. Ongeveer 50 minuten vanaf mijn huidige woonplaats.
Picunia
04-05-2023 om 08:36
Gefeliciteerd, Layka! 65 is een mooie leeftijd.
BroodjeBrie, wanneer gaan jullie echt verhuizen? Heb je daar al een andere baan of moet je nog op zoek?
Lientje, Winterberg is leuk. Lekker wandelen. Je kunt aftellen!
Gisteren nog last gehad van mijn rug en later op de dag migraine, die begon met oogmigraine. Nu gaat het wel weer. Ik heb het druk met vrijwilligerswerk en er is nog steeds zorg om schoonmoeder. Ze is gelukkig weer uit het ziekenhuis. Vandaag een rustige dag en vanavond met man en zus naar het Requiem van Mozart. Dat is zo’n prachtig muziekstuk. Ik verheug me er op.
Picunia
04-05-2023 om 08:38
Harley, wat een zorg om je vader. Dat hij in hetzelfde herstellingsoord is, als destijds je moeder lijkt me ook confronterend.
Heel veel sterkte!
lientje69
04-05-2023 om 08:45
Veel plezier Picunia vanavond dan.
Broodjebrie, dat is nog een behoorlijk stuk verder dan zeg. Andere cliënten en wellicht zelfs andere werkgever? Of had ik goed begrepen dat jouw werkgever ook in het gebied actief is waar je naar gaat verhuizen?
Ik ben erg moe deze week.Heb in de ochtend het gevoel dat ik nog uren kan slapen. Vanavond weer avonddienst, zaterdag ook. Dan even 2 dagen vrij om bij te konen, maar dan heb ik ook nog 2 verjaardagen.
En dan weer werken, ruim 36 uur in 4 dagen met één vrije dag ertussen. Pff, ik ben dan echt aan vakantie toe denk.
Ik zeg altijd maar, verstand op nul, blik op oneindig en gaan dan maar. Komt goed, gewoon rustig blijven. Alhoewel dat laatste niet echt in mijn karakter zit.
Broodjebrie
04-05-2023 om 12:11
volgende week krijg ik de sleutel, over 3 weken ga ik erin. Ik blijf inderdaad bij mijn werkgever werken ![]()
Alcedo
05-05-2023 om 11:00
Even een egopost.
Van de week naar het ziekenhuis geweest voor het probleempje wat in april ontstaan is. We gaan wel op zoek naar een oplossing, maar de kans dat het opgelost kan worden is niet heel erg groot. Ik baal er behoorlijk van.
Layka.12
05-05-2023 om 12:43
Alcedo dat is geen egopost!
Het is zo logisch dat je hier flink van baalt en het even van je af schrijft.
Veel sterkte..
Broodje brie leuk dat je bijna de sleutel krijgt, wel fijn dat je bij dezelfde werkgever blijft.
Lientje bij jou blijft het maar druk op alle fronten. Bijna vakantie, kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt.
Nog bedankt voor alle felicitaties!
Ik heb een super leuke, fijne dag gehad. Erg verwend!
Morgen nog even dunnetjes over doen met mijn gezin en kleinkinderen.
Heerlijk uit eten en wat verrassingen.
Ben nu gesloopt en veel pijn maar het was het waard.
Rustig dagje vandaag.