Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Ik heb wel met je te doen hoor.
Al die operaties gehad en dan nog steeds niet het gewenste resultaat.
Sterkte!

TanSwallow86

TanSwallow86

17-03-2023 om 16:15

klote dag vandaag. Heb al 3x overgegeven door de bijwerkingen van de Ozempic.
Ook schrok ik mij rot van de telefoon vanochtend om 11.00
Ik dacht gelijk dat is mijn oudste zus ivm mijn vader, maar was de apotheek met een vraag over een recept van Ozempic.
Heb door het overgeven nog niks gegeten, ja net een zakje knijp fruit. Hopelijk blijft het er in. Men moet er wat voor overhebben om je blds waardes normaal te krijgen

Waardeloos Harley, ik dacht dst hrt vorige  week  goed ging met  dit middel?

TanSwallow86

TanSwallow86

17-03-2023 om 16:26

lientje69 schreef op 17-03-2023 om 16:22:

Waardeloos Harley, ik dacht dst hrt vorige week goed ging met dit middel?

Ja, ik ook.

Ik ben vanochtend  naar de bibliotheek  geweest voor een nieuwe  voorraad  leesvoer, heerlijk. Verder heb ik gewandeld  en wat schoongemaakt  in huis. En ik vermaak  me met oude sketches  van onder andere André van Duin. Jeugdsentiment. 
Nu pak ik een boek, ik heb een druk weekend  voor de boeg dus mag vandaag  nog  even  ontspannen van mezelf. 

Wat ellendig voor je Harley! Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Ik heb al 3 boeken uit. Verder komt er vandaag  veel visite, we vieren dochters verjaardag  vandaag voor familie  en vrienden. Dus huis is ( enigzins) schoon, als je niet te kritisch  kijkt. Schoonmoeder  en zus zijn erg kritisch  , dus aan die norm probeer ik maar niet eens te voldoen.  Hapjes staan deels klaar, zo nog de koffie  aanzetten en dan mag iedereen komen.   Meestal doe ik vanaf 10 uur , of half 10. Voor vandaag  heb ik voor 11 uur gekozen,  zodat ik zelf ook een beetje rustig  kan opstarten.

Fijne dag vandaag Lientje! En gefeliciteerd met je dochter!

Dank je MrsMary! Ze was begin maart  al jarig, maar datum prikken  om het metdd familie  te vieren was wat lastig . Zij en ik werkten de weekenden  precies  tegen elkaar in . Dit weekend  waren we tegelijk vrij dus dat kwam mooi uit.
Iedereen is nu weer weg, rust is wedergekeerd. Ze kwamen allemaal tegelijk. 
Nu zijn alleen nog een vriendin er, de vriend van dochter en ons eigen gezin. Zo nog eten koken, de tijd schiet alweer op zie ik. 

Gefeliciteerd met dochter, Lientje. Geniet nog even van de afterparty.

Wat rot Harley! Hoe gaat het nu met je?

En klinkt als een fijne dag Lientje Hoe gaat het nu met jou ook? Kom je een beetje aan je rust toe deze 'vrije' dagen?

Met mij gaat het mwoah.. Ik ben echt giga verkouden en slaap daardoor slecht en zo moe van het hoesten/snuiten! 
Daarbij heeft de fysio m'n bil/heup behandeld afgelopen vrijdag en die zijn helemaal beurs/blauw nu, best pijnlijk   

Dat klinkt niet fijn allemaal  Haha. 

Ik lees veel, wandel als het lekker weer is  . Maar slaap nog steeds waardeloos.  Geen idee wat ik daarmee  moet. Heb echter al wel weer zin om te werken dus dat is op zich een goed  teken. Ik hoef deze week ook maar 2 dagen en dan heb ik er weer drie vrij. Dan gaan man en dochter op vakantie  en heb ik de zorg voor de dieren,  waarbij vooral  het paard  verzorgen het meeste werk is. In die weken werk ik ook 2 dagen en heb ik een dagje uit met een vriendin  afgesproken. Moet alleen  nog  verzinnen  waarheen.
Als ik genoeg  energie  heb, wil ik ook nog naar de kapper. En heel misschien  nog een massage  boeken.

Beterschap HAHA!

Ik heb een druk weekend achter de rug en nog genoeg dingen te doen om mezelf deze week bezig te houden. 
Gisteren het formulier voor het UWV ingevuld, geen leuk klusje en er hangt veel vanaf dus ik raak er nogal gestrest van. Ik heb het maar samen met man gedaan want ik had meteen de neiging om weer te gaan bagatelliseren. Nu nog ruim een maand in spanning zitten tot het gesprek. Een van de vragen was of er nog andere stressfactoren dan de ziekte zijn. Ja dus, het UWV

TanSwallow86

TanSwallow86

20-03-2023 om 20:45

Had behoorlijke pijnlijke knieën vandaag. Moest naar de apotheek en ben bij mijn vader geweest om de horloge van mijn moeder op te halen.
Mijn vader moest nog naar de Aldi, hij heeft mij ook thuis gebracht, ik woon vlakbij de Aldi.
En ging zelf later naar de Aldi.
Ben nu moe en stijf bij opstaan en lopen.

Vandaag  wat beter met de knieën  Harley?

Ik had een bizar drukke dienst op het werk. Was huiskamer dienst  maar ik heb zon beetje  overal gelopen  en alles  gedaan. Ben bekaf. Morgen een gewone dagdienst,  dat gaat ook drik worden vrees ik zo.
Mensen hebben het momenteel  zwaar op hun heupen,  onze afdeling  is niet echt leuk  meer. Het is  behoorlijk  pittig op onze afdeling  momenteel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.