Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Hem maar een beetje laten, Alcedo, dan heb je er het minst last van. Enig idee waarom hij chagrijnig is?

Alcedo schreef op 17-05-2023 om 09:18:

Man is chagrijnig en dat heeft nogal wat invloed op de sfeer in huis. Ik kan daar slecht tegen, zeker nu ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit. Ik heb het hoognodige gedaan en zit nu dus op de bank met laptop. Ik heb geen afspraken vandaag, maar man helaas ook niet.

O jakkes, wat ongezellig  Alcedo! Is er een reden voor zijn pesthumeur?

En is hij al bijgedraaid?

Mijn  werkdag was de hel. Zó blij dat ik ff vakantie  heb. Het liep vandaag niet, we kregen het niet op de rit en hebben ons suf gewerkt. 

Dus. Yes! Vakantie!!

Ah, dat is fijn, Lientje! Nu een paar dagen ontspannen! Veel plezier!

Picunia schreef op 17-05-2023 om 19:25:

Ah, dat is fijn, Lientje! Nu een paar dagen ontspannen! Veel plezier!

Dank je Picunia.  Echt zin in ook.

fijne vakantie lientje69!

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 20:26:

fijne vakantie lientje69!

Dank je broodje brie! Ben je al aan het verhuizen? Jij hebt nu toch ook vrij?

lientje69 schreef op 17-05-2023 om 20:45:

[..]

Dank je broodje brie! Ben je al aan het verhuizen? Jij hebt nu toch ook vrij?

Ja, gelukkig heb ik ook vakantie. Is ook wel nodig haha.  Vrijdag ga ik over, maar ik slaap er pas vanaf volgende week omdat ik aankomend weekend nog een paar dagen naar Zeeland ga.

Ook nog even lekker weg dus blauwe trui.  Toch niet naar Zeeuws Vlaanderen  de kust hè? Daar is mijn man aan het werk op het strand 

lientje69 schreef op 17-05-2023 om 21:17:

Ook nog even lekker weg dus blauwe trui. Toch niet naar Zeeuws Vlaanderen de kust hè? Daar is mijn man aan het werk op het strand

Nee, zoutelande 

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 20:57:

[..]

Ja, gelukkig heb ik ook vakantie. Is ook wel nodig haha. Vrijdag ga ik over, maar ik slaap er pas vanaf volgende week omdat ik aankomend weekend nog een paar dagen naar Zeeland ga.

Spannend, Blauwetrui! Succes met verhuizen en een paar ontspannende dagen in Zeeland!

Fijne vakantie Lientje en broodje brie.
Geniet er van!

MrsMary schreef op 17-05-2023 om 23:25:

[..]

Spannend, Blauwetrui! Succes met verhuizen en een paar ontspannende dagen in Zeeland!

Dank je wel! Ik zal blij zijn als ik ben verhuisd, geeft toch altijd wel spanningen een verhuizing.

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 21:51:

[..]

Nee, zoutelande

Ha ha, óók dat strand is mede mogelijk  gemaakt  door  mijn man. ( 2  jaar terug)

Broodjebrie schreef op 18-05-2023 om 07:51:

[..]

Dank je wel! Ik zal blij zijn als ik ben verhuisd, geeft toch altijd wel spanningen een verhuizing.

Dat is logisch. . Hoop dat je snel gewend bent.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.