Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

HarleyQuin schreef op 12-05-2023 om 19:38:

sorry dat ik op niemand reageer en alleen ego posts plaats

Precies wat Lientje zegt: soms moet een mens gewoon even wat kwijt.

Picunia schreef op 10-05-2023 om 10:55:

Schoonmoeder voelt zich vandaag iets beter. Hopelijk gaat het herstel nu inzetten.

Gelukkig maar! 

Goedemorgen,

Ik ben twee dagen weggeweest met mijn tante. Gezellig, maar ook heel erg vermoeiend en ontzettend dubbel. Gisteravond als een blok in slaap gevallen dus en heerlijk geslapen. Klein voordeeltje  
Verder veel napijn, maar dat is niks nieuws natuurlijk. Gelukkig heb ik dit weekend niks. Maandag dan weer naar het ziekenhuis. De medicatie doet vooralsnog niks dus dat maakt de kans nog kleiner dat het iets gaat doen. Geen verrassing, maar het zou wel de makkelijkste oplossing zijn geweest. Nu is de kans nog groter dat er geopereerd moet worden. 

Lekker  weg geweest dus Alcedo!
Maar wst balen  dat het  toch  op een  operatie  af lijkt te komen.   niet leuk...

Hier een matig nachtje. Kermis. Dus veel herrie  hier tot  diep in de nacht.

Harley, wat naar dat je weer zoveel pijn hebt! En ego posts mogen hier gewoon, hé?

Lientje, ik sluit me aan bij Mrs. Mary: je bent onverbeterlijk. Ik vind er ook wel wat van dat je 21 uur in twee dagen bent ingeroosterd. Weten de planners niet van jouw gezondheidsproblemen?

Alcedo, ik duim heel erg voor je dat er toch geen operatie nodig is.

Wij zijn inmiddels thuis. Schoonzus nam het stokje weer over. Inmiddels zijn er wat irritaties over en weer en dat is onder deze omstandigheden niet wenselijk. Maar wat je gezien hebt, kun je niet meer ‘ontzien’. Met schoonmoeder gaat het gelukkig elke dag een beetje beter.

Picunia  , dit waren speciale  omstandigheden.  Er was een bijeenkomst  met verplichte  aanwezigheid.  Helaas had ik de pech 2 dagen dagdienst  ( 2x8 uur ) te hebben. Met op de tweede dag dus aansluitend de bijeenkomst. 
Roosteraars weten van mijn gezondheidsproblemen, zeggener rekening  mee te houden. Maar in de praktijkgedeelte dat dus niet. Hoor al mijn collega's  klagen, ene week moet je 5 dagen, andere week één.  Schijnt héél moeilijk te zijn dat roosteren...

Irritatie met je schoonzus Picunia? Of schoonmoeder?

TanSwallow86

TanSwallow86

13-05-2023 om 19:51

door dat ik gisteren teveel heb gelopen, heeft mijn rechterknie besloten dat het nu echt genoeg is geweest. Ik strompel weer door het huis. Gelukkig hoef ik vrijdag pas er weer uit.
Ook mijn rug vind het genoeg geweest 

Lientje, ik neem aan dat roosteraars dat beter zouden moeten kunnen. Vooral als er meer mensen over klagen. Roosteren is niet makkelijk, maar er zijn echt wel mensen die dat goed kunnen.

Mijn schoonzus is nogal stellig en zij gedraagt zich alsof zij het beste weet voor mijn schoonmoeder. Waarbij ze schoonmoeder volledig overvleugeld. Daar heb ik grote moeite mee en dat is vanmorgen geëscaleerd. We hebben het wel goed uitgesproken, maar het helpt de onderliggende verhoudingen niet.

Harley, die knie van jou leidt een eigen leven. Naar voor je, doe maar rustig aan!

Picunia,  zo'n schoonzus heb ik ook.  Ik hou me meestal  maar op de vlakte.

Harley , hopelijk  zijn je rug en knie weer wat opgeknapt  tegen de tijd dat het vrijdag is.

Ik ben thuis uit mijn werk. Ben behoorlijk  moe. Maar het hele huis dreunt hier van de herrie, de kermistent staat hier schuin tegenover  ons in het plantsoen. Waardeloze  band, soort hardrock en ik hoor alleen masr gedreun. Verschrikkelijk.  Nu kan ik morgen uitslapen  , maar dochter moet er om 6 uur uit. Die is nu al naar de verste kamer in het huis vertrokken in de hoop nog wat te kunnen  slapen. 
Avonddienst  was weer druk, zoals altijd  de laatste maanden. Wat hebben wij een vreselijk  bewerkelijke en vervelende afdeling gekregen zeg. Tijd voor een frisse wind.

Ik hoop dat die kermis snel weg is. Zo vervelend dat je daar niet van kunt slapen. Was de band nog aan het spelen, toen je het berichtje schreef? Dat is dan ook wel laat.

@Picunia, lastig is dat. 

@Lientje, hopelijk hebben jullie toch nog een beetje kunnen slapen.

Picunia schreef op 14-05-2023 om 08:47:

Ik hoop dat die kermis snel weg is. Zo vervelend dat je daar niet van kunt slapen. Was de band nog aan het spelen, toen je het berichtje schreef? Dat is dan ook wel laat.

Zal je nog erger vertellen,  kwart voor 2  stopte het pas. Om 2 uur ben ik dus in slaap gevallen.  Trilde mijn bed uit. Vanavond  nog en dan zijn de drie dagen om gelukkig. 

Ik hoop dat het de laatste dagen geen nachtwerk wordt, Lientje. Kun je net gebruiken in zo’n drukke week.

Picunia schreef op 14-05-2023 om 17:22:

Ik hoop dat het de laatste dagen geen nachtwerk wordt, Lientje. Kun je net gebruiken in zo’n drukke week.

Als het goed is stoppen  ze vanavond  om 12 uur. . Maar ik ben  toch niet voor half 12 thuis.  Ben aan het werk. Is nu net even rustig,  heb er 5 van de 9 in al. Zo nr 6 helpen.  En om 11 uur lekker  naar huis,  ben behoorlijk  moe al. Dan  alleen  nog één  dagdienst  en van de week  en dan lekker  vakantie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.