Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Dat is fijn broodjebrie  dat je er al mensen kent!

Ik ben moe.
Valt me mee dat ik het volgehouden  heb
Ik heb nog 2 mensen  naar bed gebracht  ook, avonddienst collega werd weggeroepen voor een onwelraking op de andere afdeling,  en bewoners  raakten overstuur door teveel prikkels. Ik vond dat zielig en heb nog maar even aangepakt. Maar ben nu wel echt bek en bekaf. 

Lientje: wat een dag weer! Ik begrijp het wel hoor dat je bijspringt op zo’n moment maar het is wel veel allemaal. Ik hoop dat je goed slaapt vannacht!

TanSwallow86

TanSwallow86

11-05-2023 om 22:03

Mijn vader mag de 12 juli weer naar huis.
 hij eerst moet leren goed met de rollator overweg te kunnen, kijken hoe het gaat met traplopen, hoe het gaat met huishoudelijke taken en hoe het gaat in de keuken. En met de alledaagse verzorging.

jeetje ik snap dat je moe bent Lientje. 

Harley: nog twee maanden dus. Ik hoop dat hij zich daarna thuis weer kan redden.

TanSwallow86

TanSwallow86

11-05-2023 om 22:46

MrsMary schreef op 11-05-2023 om 22:42:

Harley: nog twee maanden dus. Ik hoop dat hij zich daarna thuis weer kan redden.

Het stomme is, hij is erg eigenwijs. Mijn middelste zus heeft gezegt, als jij nou je best doet, dan kan he eerder naar huis en een verrassing in vooruitzicht.

HarleyQuin schreef op 11-05-2023 om 22:46:

[..]

Het stomme is, hij is erg eigenwijs. Mijn middelste zus heeft gezegt, als jij nou je best doet, dan kan he eerder naar huis en een verrassing in vooruitzicht.

Eigenwijs zijn hoort én bij de leeftijd én bij het ziektebeeld. En misschien ook wel een karaktereigenschap? Hopelijk  knapt hij snel goed genoeg op. Maar meestal heeft het tijd nodig.

Ik heb redelijk geslapen ondanks dat ik best pijn had. Wel extra pijnstillers genomen.  Maar er zit nog niet veel actie in me.  Vandaag is echter mijn enige dag vrij. Gisteren en eergisteren  heb ik 21 uur gewerkt, dat zijn in 2 dagen bijna mijn werkuren! ( 24 )
Morgen en overmorgen  ook weer werken ( avonden ) , dus ik gun mezelf  vandaag maar een " niet veel doen lummeldagje "
Moet het tenslotte  wel volhouden.

Goed zo Lientje! Je hebt nu echt even rust nodig.

MrsMary schreef op 12-05-2023 om 14:24:

Goed zo Lientje! Je hebt nu echt even rust nodig.

Heb net even de auto gewassen  en uitgezogen

Maar voel nu dat dat eigenlijk  al te gek was. Ik zit dus weer op de bank nu met drinken en een boek.  Misschien  straks hier nog een klein beetje opruimen  en stofzuigen   En anders moet dat morgenochtend  maar. Mijn lijf zegt nu ff stoppen. Dus dan ga ik dat toch maar doen

Je bent onverbeterlijk, Lientje! Gewoon lekker lezen nu en de rest komt wel. Fijne dag nog!

TanSwallow86

TanSwallow86

12-05-2023 om 16:20

Ben nu net thuis van ziekenhuis en mijn vader. 
Ben nu echt op, mijn knieën en rug zijn nu een protest actie begonnen.
Vannacht slecht geslapen, veel nachtmerries. 

MrsMary schreef op 12-05-2023 om 15:52:

Je bent onverbeterlijk, Lientje! Gewoon lekker lezen nu en de rest komt wel. Fijne dag nog!

Haha, ja. Nog geen letter gelezen. Was wel opgehangen,  nog een mail verstuurd  en een factuur  voor man zijn bedrijf uitgedraaid.

Mijn ogen werken  vandaag ook niet helemaal  mee, zal ook wel vermoeidheid  zijn. Mijn hersenen  werken door vermoeidheid  nu eenmaal  niet optimaal  door dat infarct.  Was eigenlijk  wel een eye opener toen de neuroloog  waar dochter advies aan vroeg dat zei.  Verklaart ook veel klachten bij een virusje of vermoeidheid.  Door de beschadiging  in mijn hoofd werkt mijn hoofd dan even niet  optimaal,  met lichamelijke  klachten  als gevolg.  Wel goed te weten. 

HarleyQuin  , sterkte!

TanSwallow86

TanSwallow86

12-05-2023 om 19:38

sorry dat ik op niemand reageer en alleen ego posts plaats 

HarleyQuin schreef op 12-05-2023 om 19:38:

sorry dat ik op niemand reageer en alleen ego posts plaats

Geeft niks hoor Harley,  doen we allemaal  wel  eens.  Je moet het toch kwijt hè

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.