Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
11-05-2023 om 20:56
Dat is fijn broodjebrie dat je er al mensen kent!
Ik ben moe.
Valt me mee dat ik het volgehouden heb
Ik heb nog 2 mensen naar bed gebracht ook, avonddienst collega werd weggeroepen voor een onwelraking op de andere afdeling, en bewoners raakten overstuur door teveel prikkels. Ik vond dat zielig en heb nog maar even aangepakt. Maar ben nu wel echt bek en bekaf.
MrsMary
11-05-2023 om 21:59
Lientje: wat een dag weer! Ik begrijp het wel hoor dat je bijspringt op zo’n moment maar het is wel veel allemaal. Ik hoop dat je goed slaapt vannacht!
TanSwallow86
11-05-2023 om 22:03
Mijn vader mag de 12 juli weer naar huis.
hij eerst moet leren goed met de rollator overweg te kunnen, kijken hoe het gaat met traplopen, hoe het gaat met huishoudelijke taken en hoe het gaat in de keuken. En met de alledaagse verzorging.
MrsMary
11-05-2023 om 22:42
Harley: nog twee maanden dus. Ik hoop dat hij zich daarna thuis weer kan redden.
TanSwallow86
11-05-2023 om 22:46
MrsMary schreef op 11-05-2023 om 22:42:
Harley: nog twee maanden dus. Ik hoop dat hij zich daarna thuis weer kan redden.
Het stomme is, hij is erg eigenwijs. Mijn middelste zus heeft gezegt, als jij nou je best doet, dan kan he eerder naar huis en een verrassing in vooruitzicht.
lientje69
12-05-2023 om 13:14
HarleyQuin schreef op 11-05-2023 om 22:46:
[..]
Het stomme is, hij is erg eigenwijs. Mijn middelste zus heeft gezegt, als jij nou je best doet, dan kan he eerder naar huis en een verrassing in vooruitzicht.
Eigenwijs zijn hoort én bij de leeftijd én bij het ziektebeeld. En misschien ook wel een karaktereigenschap? Hopelijk knapt hij snel goed genoeg op. Maar meestal heeft het tijd nodig.
lientje69
12-05-2023 om 13:18
Ik heb redelijk geslapen ondanks dat ik best pijn had. Wel extra pijnstillers genomen. Maar er zit nog niet veel actie in me. Vandaag is echter mijn enige dag vrij. Gisteren en eergisteren heb ik 21 uur gewerkt, dat zijn in 2 dagen bijna mijn werkuren! ( 24 )
Morgen en overmorgen ook weer werken ( avonden ) , dus ik gun mezelf vandaag maar een " niet veel doen lummeldagje "
Moet het tenslotte wel volhouden.
lientje69
12-05-2023 om 14:56
MrsMary schreef op 12-05-2023 om 14:24:
Goed zo Lientje! Je hebt nu echt even rust nodig.
Heb net even de auto gewassen en uitgezogen
Maar voel nu dat dat eigenlijk al te gek was. Ik zit dus weer op de bank nu met drinken en een boek. Misschien straks hier nog een klein beetje opruimen en stofzuigen En anders moet dat morgenochtend maar. Mijn lijf zegt nu ff stoppen. Dus dan ga ik dat toch maar doen
MrsMary
12-05-2023 om 15:52
Je bent onverbeterlijk, Lientje! Gewoon lekker lezen nu en de rest komt wel. Fijne dag nog!
TanSwallow86
12-05-2023 om 16:20
Ben nu net thuis van ziekenhuis en mijn vader.
Ben nu echt op, mijn knieën en rug zijn nu een protest actie begonnen.
Vannacht slecht geslapen, veel nachtmerries.
lientje69
12-05-2023 om 16:28
MrsMary schreef op 12-05-2023 om 15:52:
Je bent onverbeterlijk, Lientje! Gewoon lekker lezen nu en de rest komt wel. Fijne dag nog!
Haha, ja. Nog geen letter gelezen. Was wel opgehangen, nog een mail verstuurd en een factuur voor man zijn bedrijf uitgedraaid.
Mijn ogen werken vandaag ook niet helemaal mee, zal ook wel vermoeidheid zijn. Mijn hersenen werken door vermoeidheid nu eenmaal niet optimaal door dat infarct. Was eigenlijk wel een eye opener toen de neuroloog waar dochter advies aan vroeg dat zei. Verklaart ook veel klachten bij een virusje of vermoeidheid. Door de beschadiging in mijn hoofd werkt mijn hoofd dan even niet optimaal, met lichamelijke klachten als gevolg. Wel goed te weten.
HarleyQuin , sterkte!
lientje69
12-05-2023 om 21:08
HarleyQuin schreef op 12-05-2023 om 19:38:
sorry dat ik op niemand reageer en alleen ego posts plaats
Geeft niks hoor Harley, doen we allemaal wel eens. Je moet het toch kwijt hè