Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Alcedo schreef op 09-05-2023 om 08:39:

[..]

Gefeliciteerd!

Dank je wel! 

Succes met de verhuizing  broodjebrie!

Ik ben me aan het schrap zetten voor mijn werkweek.  Zal vast wel gaan hoor. Maar er gaat zo veel tijd in zitten hè , dat werken.
Gelukkig begint mijn vakantie  nu ook in zicht te komen, dus dat is fijn.
Nu 4 volle dagen, alleen vrijdag  vrij. En dan woensdag volgende  week  nog en dan vakantie. 

Bah. Sinds gisteravond  vreselijke  hoofdpijn. Hoptedat het vanmorgen  over  zou zijn maar helaas. Natuurlijk  precies  nu ik moet werken.

Oh bah Lientje. Extra paracetamol nemen?

Sterkte Lientje!

Mijn vaste woensdagafspraak is naar de maandag verschoven, dus ik heb vandaag helemaal niets, heerlijk!

Schoonmoeder voelt zich vandaag iets beter. Hopelijk gaat het herstel nu inzetten.

Broodjebrie schreef op 10-05-2023 om 07:46:

Oh bah Lientje. Extra paracetamol nemen?

Al gedaan om 6 uur

En daarnet weer. Gelukkig  voorraad  genoeg hier op het werk.

Wat vervelend, Lientje, dat je op zo’n drukke dag hoofdpijn krijgt. Kun je dan wel werken of kun je ook rustig aan doen tijdens werk? Lijkt me trouwens niet. Jouw baan is volgens mij alles of niets. Als je er bent moet je je ook helemaal geven. Maar ik kan me vergissen. Sterkte en beterschap in elk geval!

lientje69 schreef op 10-05-2023 om 12:15:

[..]

Al gedaan om 6 uur

En daarnet weer. Gelukkig voorraad genoeg hier op het werk.

Zakt het al een beetje?

Fijn dat je de sleutel hebt gekregen, BroodjeBrie. De verhuizing zal nu niet meer lang op zich wachten. Ik hoop dat je veel hebt uitbesteed. Ken je al mensen in je nieuwe woonplaats?

Inmiddels  redelijk  hoofdpijnvrij.  
Zeurt nog een klein beetje op de achtergrond  maar niet erg meer. Morgen moet ik van 7 tot 20 uur op het werk aanwezig  zijn, dat gaat een lange dag worden. Vrijdag gelukkig vrij om even bij te komen. Volgende  week donderdag  begint mijn vakantie,  dat schiet lekker op dus.

Picunia ,  je moet er wel staan idd. Fouten met bijvoorbeeld  medicatie  kan ik me niet veroorloven. Maar ik kan niet sneller dan snel. Vanochtend  veel bewoners die tegelijk en dan wel NU geholpen  willen  worden. Dat gaat niet helaas. Maar als de ochtenddrukte achter de rug is, heb ik echt wel tijd voor een kopje koffie. Of een puzzeltje met een bewoner. Ook heb ik een normale  middagpauze,  dat was in de groentewinkel  wel anders. Kwam ik soms niet aan eten toe.
En tijdens rapporteren,  artsenvisite kon ik gewoon  zitten. Het bezoek  van de ergotherapeut bij 2 bewoners  was dan weer staand,  maar over het algemeen ervaar ik dit werk nog steeds minder zwaar dan in de groentewinkel.  Zelfs met heftige  hoofdpijn.

Picunia schreef op 10-05-2023 om 10:55:

Schoonmoeder voelt zich vandaag iets beter. Hopelijk gaat het herstel nu inzetten.

Wat fijn! Ik hoop het ook. Toch een lastige leeftijd bij ziek of zeer.

Picunia schreef op 10-05-2023 om 12:33:

Fijn dat je de sleutel hebt gekregen, BroodjeBrie. De verhuizing zal nu niet meer lang op zich wachten. Ik hoop dat je veel hebt uitbesteed. Ken je al mensen in je nieuwe woonplaats?

Nee in mijn nieuwe plaats ken ik nog niemand, maar wel mensen uit omliggende dorpen.

Broodjebrie schreef op 11-05-2023 om 17:34:

[..]

Nee in mijn nieuwe plaats ken ik nog niemand, maar wel mensen uit omliggende dorpen.

Dat is wel fijn dan! Ik vroeg me ook af of je daar al contacten hebt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.