Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
03-04-2023 om 20:07
Broodjebrie schreef op 03-04-2023 om 18:05:
Picunia
Werk ze Lientje.
Fijn dat je pas over een jaar weer op controle hoeft Alcedo.
Hier alles aan het regelen voor de verhuizing. Werkgever heb ik al ingelicht, deze week ga ik het de cliënten (en families) vertellen. Zie er wel wat tegenop, maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik het niet meer geheim hoef te houden.
Merk wel door alle gebeurtenissen dat ik wat meer last heb van mijn spieren, maar ik heb er gelukkig niet zoveel last van als normaal. Ik denk dat het echt scheelt dat ik magnesium slik.
Spannend! Wanneer ga je over?
Picunia
03-04-2023 om 21:10
Alcedo, waarom zit je niet te wachten op een afspraak met de arts? Heb je geen goede ervaringen?
MrsMary
03-04-2023 om 21:50
Broodjebrie: ik heb iets gemist geloof ik. Je gaat verhuizen en van baan veranderen? Wat spannend allemaal! Als je wel maar gewoon hier bij ons blijft.
SuzyQFive
03-04-2023 om 23:21
Ook heftig hoor Picunia, je leeft dan echt al die maanden in het ziekenhuis. Doen jullie normaliter iets speciaals op haar geboortedag?
lientje69
03-04-2023 om 23:38
Picunia schreef op 03-04-2023 om 20:03:
Mijn kindje is geboren met 30 weken en heeft bijna 7 maanden geleefd. We hebben het nooit thuis gehad, want veel problemen, die uiteindelijk tot de dood hebben geleid.
Het voelt inderdaad niet als 30 jaar, maar het is toch zo.
Ach Picunia, wat heftig. Dat vergeet je idd nooit.
Layka.12
03-04-2023 om 23:43
Picunia schreef op 03-04-2023 om 16:16:
Volgende week is het 30 jaar geleden dat mijn eerste kindje
is overleden. Inderdaad, wat gaat de tijd snel. Maar het kindje voelt nog steeds dichtbij.
Vandaag de keukenlaadjes uitgemest en schoongemaakt, boodschappen gedaan en een preischotel gemaakt voor het avondeten. Over een kwartier naar de sportschool, nu nog even zitten. Pijn in mijn rug, bah!
Wat verdrietig Picunia!
Picunia
03-04-2023 om 23:49
We doen niet iets bijzonders op de geboorte- en sterfdag, maar we hebben het er natuurlijk wel over. Soms ga ik naar de begraafplaats. Na zoveel jaar (en moeilijke periodes later) is het felle verdriet wel verwerkt. Maar het blijft raar dat je een kind hebt gehad, dat wel en niet een onderdeel is van je gezin. En vooral een deel is van mij.
Broodjebrie
04-04-2023 om 07:43
MrsMary schreef op 03-04-2023 om 21:50:
Broodjebrie: ik heb iets gemist geloof ik. Je gaat verhuizen en van baan veranderen? Wat spannend allemaal! Als je wel maar gewoon hier bij ons blijft.
Ik ga inderdaad verhuizen. De baan blijft wel hetzelfde, alleen ga ik in een andere regio werken
Ik heb heel veel geluk dat mijn werkgever zo ongeveer door half NL zit haha 
lientje69
04-04-2023 om 18:31
Broodjebrie schreef op 04-04-2023 om 07:43:
[..]
Ik ga inderdaad verhuizen. De baan blijft wel hetzelfde, alleen ga ik in een andere regio werken
Ik heb heel veel geluk dat mijn werkgever zo ongeveer door half NL zit haha
Zal wel wennen zijn voor je denk ik zo broodjebrie. Andere cliënten,andere collega's. Kom je wel in een regio waar vrienden/familie wonen? Wat is de reden van je verhuizing? Grotere woning, tuintje, dichter bij familie?
MrsMary
04-04-2023 om 19:18
lientje69 schreef op 04-04-2023 om 18:31:
[..]
Zal wel wennen zijn voor je denk ik zo broodjebrie. Andere cliënten,andere collega's. Kom je wel in een regio waar vrienden/familie wonen? Wat is de reden van je verhuizing? Grotere woning, tuintje, dichter bij familie?
Dat vroeg ik me ook allemaal af. Als je het te onbescheiden vindt is het ook goed hoor Blauwetrui.
Broodjebrie
04-04-2023 om 19:59
lientje69 schreef op 04-04-2023 om 18:31:
[..]
*poef*
lientje69
04-04-2023 om 20:17
Okee. Ik hoop dat je het een fijn plekje gaat vinden broodjebrie . MrsMary, je hebt een verkeerde naam gebruikt