Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Wij zitten op de boot terug naar huis. Langer blijven voegde niet veel toe, want het begon al weer fors te regenen. Vanmiddag wordt het windkracht 7, dan zit ik liever niet op een boot.
Ondanks het slechte weer het heel leuk gehad. Flink stuk gefietst en gewandeld in regenpak. En heerlijk gegeten!

Was je op Texel Picunia? Of een van de andere eilanden?
Ik ben alleen nog maar op Texel geweest.  Wij wonen  in  Noord-Holland.  Mijn man is al op meerdere eilanden  geweest, voor zijn werk dan.

Geen idee  of het helpt  als man vaker die kant op gaat. Hij is gewoon niet tevreden en gelukkig hier. Maar ik geloof nooit dat hij dat in een ander land wél gaat worden. Vakantie  is heel anders dan je ergens  definitief  vestigen. En zoals ik al zeg: je neemt jezelf overal mee naartoe.

Picunia schreef op 01-04-2023 om 10:37:

Alcedo, bevalt het alleen zijn een beetje? Hoe gaat het met je Covid?

Ik heb slecht geslapen en werd vanochtend wakker met migraine. Ik voel me enorm suf dus ik krijg er niet zoveel van mee

Covidklachten zijn onveranderd helaas.

Picunia schreef op 01-04-2023 om 10:41:

Wij zitten op de boot terug naar huis. Langer blijven voegde niet veel toe, want het begon al weer fors te regenen. Vanmiddag wordt het windkracht 7, dan zit ik liever niet op een boot.
Ondanks het slechte weer het heel leuk gehad. Flink stuk gefietst en gewandeld in regenpak. En heerlijk gegeten!

Fijn dat je wel hebt genoten!

Vandaag is het wel lekker weer,  ondanks dat et best koud is. Ik ben met man naar het bos geweest voor een wandeling.  Best lekker. Nu weerop de bank met een boek. Nr 40 van dit jaar is uit!

Rustig  hier  , hoe is het met iedereen?

Ik heb zo avonddienst, ga over een kwartiertje vertrekken.  Vandaag  zou schoonvader  jarig geweest zijn, binnenkort  is hij alweer een jaar overleden. Mijn vader dit jaar zelfs alweer 13 jaar! De tijd gaat snel.

TanSwallow86

TanSwallow86

03-04-2023 om 15:25

lientje69 schreef op 03-04-2023 om 14:29:

Rustig hier , hoe is het met iedereen?

Ik heb zo avonddienst, ga over een kwartiertje vertrekken. Vandaag zou schoonvader jarig geweest zijn, binnenkort is hij alweer een jaar overleden. Mijn vader dit jaar zelfs alweer 13 jaar! De tijd gaat snel.

Gaat zeker te snel. In juni is het ook een jaar geleden dat mijn moeder is overleden 

Volgende week is het 30 jaar geleden dat mijn eerste kindje
is overleden. Inderdaad, wat gaat de tijd snel. Maar het kindje voelt nog steeds dichtbij.

Vandaag de keukenlaadjes uitgemest en schoongemaakt, boodschappen gedaan en een preischotel gemaakt voor het avondeten. Over een kwartier naar de sportschool, nu nog even zitten. Pijn in mijn rug, bah!

Picunia schreef op 03-04-2023 om 16:16:

is overleden. Inderdaad, wat gaat de tijd snel. Maar het kindje voelt nog steeds dichtbij.

Vandaag de keukenlaadjes uitgemest en schoongemaakt, boodschappen gedaan en een preischotel gemaakt voor het avondeten. Over een kwartier naar de sportschool, nu nog even zitten. Pijn in mijn rug, bah!

lientje69 schreef op 03-04-2023 om 14:29:

Rustig hier , hoe is het met iedereen?

Ik heb zo avonddienst, ga over een kwartiertje vertrekken. Vandaag zou schoonvader jarig geweest zijn, binnenkort is hij alweer een jaar overleden. Mijn vader dit jaar zelfs alweer 13 jaar! De tijd gaat snel.

Werk ze vanavond!

De tijd gaat inderdaad snel zeg. 

Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor controle. Dat was niet zo spannend. Als alles goed blijft gaan over een jaar pas weer terug. Dan ook een afspraak bij de arts zelf, maar daar zit ik niet zo op te wachten.

Ik heb vannacht weer slecht geslapen dus ik ben heel duf. Gelukkig geen migraine, althans, geen hoofdpijn. Wel wat andere symptomen van migraine. 

Morgenochtend komt man alweer thuis, dat is ook snel gegaan. 

Picunia

Werk ze Lientje.

Fijn dat je pas over een jaar weer op controle hoeft Alcedo. 

Hier alles aan het regelen voor de verhuizing. Werkgever heb ik al ingelicht, deze week ga ik het de cliënten (en families) vertellen. Zie er wel wat tegenop, maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik het niet meer geheim hoef te houden.
Merk wel door alle gebeurtenissen dat ik wat meer last heb van mijn spieren, maar ik heb er gelukkig niet zoveel last van als normaal. Ik denk dat het echt scheelt dat ik magnesium slik.

SuzyQFive

SuzyQFive

03-04-2023 om 18:50 Topicstarter

30 jaar en het voelt als gisteren zeker? Was het kindje stilgeboren?

Wat verdrietig, Picunia. Knuffel!

Mijn kindje is geboren met 30 weken en heeft bijna 7 maanden geleefd. We hebben het nooit thuis gehad, want veel problemen, die uiteindelijk tot de dood hebben geleid.
Het voelt inderdaad niet als 30 jaar, maar het is toch zo.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.