Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
31-01-2023 om 12:48
HAHA!wait..what schreef op 31-01-2023 om 09:14:
[..]
Zal er een andere reden kunnen zijn voor je vermoeidheid? Goed slapen lost niet alles op natuurlijk
Succes met deze dag!
Ik ben al een paar weken aan het kwakkelen en ook heel moe. Sinds een week is een klier in m'n hals ook opgezet en pijnlijk maar ik snap niet zo goed waarom 🙄 Zometeen koffie drinken bij/met een vriendin maar het liefst kruip ik nog even m'n bed in 😅 (als ik niet fit ben dan slaat ook alles op m'n spieren/lichaam; alles tintelt en zeurt nu, super irritant).
Ik heb corona gehad 2 weken terug. Opgelopen op het werk. Vorige week weer aan de slag gegaan maar toen gelijk een week van 37 uur voor mijn kiezen gekregen wegens meerdere zieken. Een dag stond ik zelfs alleen op de afdeling. Ik denk dus dat dat ff teveel geweest na mijn corona.
Na vandaag weer 3 dagen vrij. Weekend weer werken. Nu pauze. Nog een paar uurtjes tot half 4 .
LostJellyfish83
31-01-2023 om 13:27
lientje69 schreef op 31-01-2023 om 12:44:
[..]
Ik bestel online. Op gyofm.nl Mother Nature Finest.
Ooit de tip op viva forum gehad, het is heel goed spul. Je hebt het in 12 en 20 procent sterkte. Ben ooit gestart met spul van de drogist , maar dat deed weinig bij me. Dit wel. Maar enige nadeel is, het is wel erg prijzig... het is dat ik er veel baat bij heb en het er voor over heb.
Dankje! Is inderdaad behoorlijk prijzig zie ik, maar dat heb ik er ook wel voor over mocht het werken. Eerst maar eens met een kleine hoeveelheid uitproberen dus.
lientje69
31-01-2023 om 16:31
Mug schreef op 31-01-2023 om 13:27:
[..]
Dankje! Is inderdaad behoorlijk prijzig zie ik, maar dat heb ik er ook wel voor over mocht het werken. Eerst maar eens met een kleine hoeveelheid uitproberen dus.
Je kunt zo ook bellen voor advies
Je mag opbouwen tot geloof ik 3x q5 druppels per dag.
Ik neem vooral in de ochtend 5 à8 druppels, afhankelijk van hoe druk mijn dag wordt. En soms ook in de avond nog als ik veel pijnheb. Voordeel van deze zijn ook, ze smaken prima! Ik heb meestal nootsmaak of avocado . Die van de drogist smaakten of ik een afgebrande sigaret onder mijn tong had, zo onwijs smerig!
lientje69
01-02-2023 om 08:55
3x15 druppels. En ze bellen voor advies.
Ik was gisteren erg moe en heb niet nagelezen op fouten.
Goedemorgen.
Ik had een bijzonder slechte nacht., weinig geslapen en veel wakker geweest. Nu maar rustig opstarten en straks wat in huis doen.
MrsMary
01-02-2023 om 11:43
Ik ben moe, heel moe. De afgelopen dagen heb ik in bed doorgebracht met een zware aanval. En herstellen gaat steeds moeilijker lijkt het wel. Ik denk dat mijn leeftijd ook wel meespeelt, nu 68, en er zijn ook ouderdomsklachten. Mijn rug en gewrichten doen zeer, bah.
HAHA!wait..what
01-02-2023 om 13:05
MrsMary schreef op 01-02-2023 om 11:43:
Ik ben moe, heel moe. De afgelopen dagen heb ik in bed doorgebracht met een zware aanval. En herstellen gaat steeds moeilijker lijkt het wel. Ik denk dat mijn leeftijd ook wel meespeelt, nu 68, en er zijn ook ouderdomsklachten. Mijn rug en gewrichten doen zeer, bah.
Oh dat klinkt naar!
Sterkte!
MrsMary
01-02-2023 om 13:17
Haha: dankjewel!
Ik heb even een paar pagina’s teruggelezen. Jij hebt ook een pittig leven! Is het nog gelukt om in de fysiotherapiepraktijk te gaan werken?
Picunia en Mug: ik heb jullie ook gelezen! Moet even indalen allemaal.
lientje69
01-02-2023 om 14:03
MrsMary schreef op 01-02-2023 om 11:43:
Wat waardeloos weer Mrs Mary. Zo rot dat er geen enkele oplossing of medicijnen zijn te vinden.
LostJellyfish83
01-02-2023 om 16:45
he bah MrsMary, klinkt heel naar
Heb je nog wat aan je dag gehad Lientje? Ondanks je slechte nachtrust
Is iemand van jullie weleens bij een ergotherapeut geweest? Ik alleen als onderdeel van een heel revalidatieprogramma, maar je kunt er toch ook wel gewoon 'los' naartoe? Ik wil wat advies over hulpmiddelen. Je moet het leven zo makkelijk mogelijk maken tenslotte.
HAHA!wait..what
01-02-2023 om 17:51
MrsMary schreef op 01-02-2023 om 13:17:
Haha: dankjewel!
Ik heb even een paar pagina’s teruggelezen. Jij hebt ook een pittig leven! Is het nog gelukt om in de fysiotherapiepraktijk te gaan werken?
Picunia en Mug: ik heb jullie ook gelezen! Moet even indalen allemaal.
Morgen mijn 1ste dag! (ochtend)
Ik heb er zin in. Wel vervelend dat ik me lichamelijk echt belabberd voel, net nu.. Maarja, het is niet anders
Hoe gaat het met jou nu? Lukt het nu wel om buiten je bed weer (rustig) dingen te doen?
lientje69
01-02-2023 om 17:55
Volgens mij kan je net als naar de fysio gewoon zonder verwijzing naar de ergotherapeut.
Ik ben even met dochter naar de stad geweest en heb wat klusjes in huis gedaan. Verder heb ik nog geprobeerd mezelf te motiveren tot een stuk wandelen, maar dat is niet gelukt. Heb wat series gekeken en geprobeerd te ontspannen. Hopelijk slaap ik vannacht wat beter.
Haha, wat spannend! Veel succes morgen.
HAHA!wait..what
01-02-2023 om 17:55
@Mug; Ik ben ook alleen bij ergotherapeuten geweest tijdens revalidatiebehandelingen. Maar je kan er inderdaad ook gewoon heen! Anders even bellen naar 1 in je buurt? Ik denk niet dat je een verwijzing o.i.d. nodig hebt
lientje69
01-02-2023 om 20:16
Grrr, mijn wasdroger heeft kuren. Heb hem net een jaartje ofzo
Hoop dat hij het straks weer doet anders moet ik met de verkoper in conclaaf over de garantie.