Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Helaas  geen ervaring  met die injecties  Battle-Royale.  
Wel met  pijn helaas. We rijden  nu met een leenauto terug van vakantie,  onze eigen luxe en heerlijke  reisauto  heeft de geest gegeven.  Die gaat op transport  terug  naar Nederland  en wij dus met een vreemde,  veel slechter zittende leenauto.
En dat geeft behoorlijk  meer pijn. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

28-08-2022 om 16:51

Jeetje wat balen Lientje.
Hoe bevalt de vakantie verder?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

28-08-2022 om 17:10

lientje69 schreef op 28-08-2022 om 13:41:

Helaas geen ervaring met die injecties Battle-Royale.
Wel met pijn helaas. We rijden nu met een leenauto terug van vakantie, onze eigen luxe en heerlijke reisauto heeft de geest gegeven. Die gaat op transport terug naar Nederland en wij dus met een vreemde, veel slechter zittende leenauto.
En dat geeft behoorlijk meer pijn.

Ach wat rot om dan zo je vakantie af te sluiten. Ik ga morgen terug naar de rugpoli en ik hoop dat ik er wat aan heb.

SuzyQFive

SuzyQFive

28-08-2022 om 17:17 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 10-08-2022 om 19:55:

Ik ben blij dat ik nu weet wat het is! Relatief onschuldig en het was niet heel groot dus een operatie was waarschijnlijk niet nodig, verder constateerde ze dat mijn heupen scheef staan dus dat wordt nog verder onderzocht.

Scheefstand van mijn heupen heb ik ook al sinds kind. Heel veel mensen hebben dat zonder te weten en zonder klachten. 

Fijn dat het nu duidelijk is. 

SuzyQFive

SuzyQFive

28-08-2022 om 17:17 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 23:22:

[..]

Ja ik hoop het ook, vandaag met vrienden naar het westerschouwenstrand(?) in Burgh-Haamstede geweest met mijn kersverse echtgenote (ja ik ben getrouwd met de moeder van mn zoon gisteren) er ook bij en we hebben echt een heerlijke dag gehad met 4. Weinig pijn en een goede rit. Alleen tijdens ons eerste etentje als msn en vrouw zoveel pijn gehad dat we ons eten hebben opgeschrokt en zijn gegaan. Maar het was een goede dag

Ahhhh! Gefeliciteerd man! Top!

SuzyQFive

SuzyQFive

28-08-2022 om 17:23 Topicstarter

Niet met injecties, wel met lumbaalpuncties. Zal denk ik vergelijkbaar zijn, enige verschil is dat ze er bij jou iets inspuiten en bij mij iets uithalen 😅. 
Het is ook best spannend maar je hebt een soort ‘zak’ in je ruggengraat waar voldoende ruimte is om dat te doen. Ze kunnen wel even een beenzenuw aantikken maar dat is verder behalve best wel gevoelig niet erg. 
Vraag ze vooral elke stap goed uit te leggen en neem iemand mee wiens hand je mag fijnknijpen 😬. 

Lientje, ik hoop dat je weer thuis bent en een niet al te beroerde reis hebt gehad.
BR, succes bij de rugpoli vandaag. Ik hoop dat er wat voor je gedaan kan worden.

Hier vanmorgen naar fysio geweest. Omdat ik straks ga wandelen en picknicken met vriendinnen en daarna sporten in het revalidatiecentrum, heb ik bij de fysio geen oefeningen gedaan, maar heeft hij mijn rug gemasseerd. Dat was al even geleden. Het was minder pijnlijk dan voorheen en de fysio gaf aan dat het ook minder verkrampt aanvoelde.
Zal de rugpijn uiteindelijk helemaal verdwijnen? Zelf voel ik ook dat er nog steeds (na 3 jaar) kleine verbeteringen zijn. Het gaat langzaam, maar nog steeds vooruit

Wij hadden  een  zware  reis met heel veel files maar zijn vannacht  om 12 uur thuisgekomen. 
Vandaag probeer ik wat rust te houden  maar de koelkast  is leeg en de wasmand vol , en broer belde ook nog met een hulpkreet dus dat zal niet meevallen.  Maar ik doe mijn best.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

29-08-2022 om 23:09

Nou mn behandeling ging goed, over twee weken terugkomen

Benieuwd of je er goed  baat bij  hebt Battle-Royale

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

29-08-2022 om 23:32

ja ik ook, ik kan hierna nog een keer zo’n spuit en als dat niet voldoende helpt moet ik helaas toch geopereerd worden. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

30-08-2022 om 05:41

SuzyQFive schreef op 28-08-2022 om 17:23:

Niet met injecties, wel met lumbaalpuncties. Zal denk ik vergelijkbaar zijn, enige verschil is dat ze er bij jou iets inspuiten en bij mij iets uithalen 😅.
Het is ook best spannend maar je hebt een soort ‘zak’ in je ruggengraat waar voldoende ruimte is om dat te doen. Ze kunnen wel even een beenzenuw aantikken maar dat is verder behalve best wel gevoelig niet erg.
Vraag ze vooral elke stap goed uit te leggen en neem iemand mee wiens hand je mag fijnknijpen 😬.

Er mocht niemand mee naar de prik ivm het röntgenapparaat. Maar het was in 5 minuten klaar en pijn deed het niet, kreeg nog een compliment dat ik zo goed stil had gelegen.  Ik kon dan gelukkig wel stoppen met die stomme oefeningen want die deden blijkbaar weinig tot niks voor mn rug. De hernia zit in mn bovenste stuitwervel, de rest van mn rug zag er gelukkig heel goed uit.

Hebben  ze ook gezegd  hoe  snel je iets ervan zou kunnen  merken Battle-Royale?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

01-09-2022 om 10:51

lientje69 schreef op 01-09-2022 om 10:37:

Hebben ze ook gezegd hoe snel je iets ervan zou kunnen merken Battle-Royale?

Na een dag of 3 zou ik alles weer moeten kunnen maar uiteraard niet in mijn geval, de pijn is gewoon op hetzelfde niveau en ik voel me teleurgesteld, had gehoopt dat ik nu wat beter zou zijn.

Klinkt nog niet erg hoopvol... 
Hoelang  tot je de tweede prik krijgt?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.