Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

12-08-2022 om 21:32

Ik ben blij om jullie te kunnen melden dat de pijn in mijn been wat minder is, zitten en autorijden doet nog wel zeer

NippyDunlin42

NippyDunlin42

12-08-2022 om 22:15

Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 21:32:

Ik ben blij om jullie te kunnen melden dat de pijn in mijn been wat minder is, zitten en autorijden doet nog wel zeer

Oh fijn zeg!

Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 21:32:

Lekker! Hopelijk trekt het uiteindelijk  helemaal weg.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

12-08-2022 om 23:22

lientje69 schreef op 12-08-2022 om 22:32:

[..]

Lekker! Hopelijk trekt het uiteindelijk helemaal weg.

Ja ik hoop het ook, vandaag met vrienden naar het westerschouwenstrand(?) in Burgh-Haamstede geweest met mijn kersverse echtgenote (ja ik ben getrouwd met de moeder van mn zoon gisteren) er ook bij en we hebben echt een heerlijke dag gehad met 4. Weinig pijn en een goede rit. Alleen tijdens ons eerste etentje als msn en vrouw zoveel pijn gehad dat we ons eten hebben opgeschrokt en zijn gegaan. Maar het was een goede dag

Van harte gefeliciteerd  Battle-Royale!,
Wat leuk dat je getrouwd bent, en nog leuker dat het , gemiddeld  gezien eem goede dag was! 

Gefeliciteerd, Battle-Royale. Fijn ook dat het qua pijn beter gaat.

Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 23:22:

[..]

Ja ik hoop het ook, vandaag met vrienden naar het westerschouwenstrand(?) in Burgh-Haamstede geweest met mijn kersverse echtgenote (ja ik ben getrouwd met de moeder van mn zoon gisteren) er ook bij en we hebben echt een heerlijke dag gehad met 4. Weinig pijn en een goede rit. Alleen tijdens ons eerste etentje als msn en vrouw zoveel pijn gehad dat we ons eten hebben opgeschrokt en zijn gegaan. Maar het was een goede dag

Gefeliciteerd! Fijn dat het wat beter gaat 😊 de injectie nog niet gehad toch? 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-08-2022 om 18:53

Nee de 29ste kon ik komen, maar de pijn begint wat op te trekken, het komt nu in vlagen naar mijn idee, ik hoop dat dat een teken is dat het wegtrekt.

En thnx allemaal! Het was gewoon een administratief huwelijk, dus zonder feestje en in onze gewone kleren, in September doen we een bbq voor de familie en vrienden om het te vieren. Want de meesten zijn nog op vakantie.

TanSwallow86

TanSwallow86

18-08-2022 om 18:56

Ik heb de laatste tijd veel last van mijn nek,  steeds scherpe pijn scheuten
En uiteraard ook de rug. 

Vervelend  Harley
Ik moet  eerlijk  zeggen  dat ik daar  gek genoeg  ook last van heb de laatste  tijd. Naast niet kunnen  slapen.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

20-08-2022 om 10:21

Gefeliciteerd Battle-Royale!
Ik heb steeds zo'n last van mijn kuiten. Ook zo vreemd.
Ik denk zelf het is de hitte en het zweten. Ik slik wat extra magnesium.

Vandaag  wat meer  pijn hier. Niet gek als  je  weet dat ik gisteren  11 km door de bergen gelopen heb en nog ruim een  half  uur  gezwommen.  Iets teveel  van  het  goede.  Vandaag  dus een rustigere dag met extra pijnstillers.
Boottocht over een meer en gerodeld.  Nu op de kamer  even lezen tot het avondeten. 
Morgen  gaan  we  bij kennissen  op bezoek, ook een rustige  dag dus.

Klinkt goed, Lientje, ondanks de pijn. Activiteiten misschien toch beter over de dag verdelen. Nog een fijne vakantie!

Dank je Picunia, gaat  vast goed komen!
We hebben eigenlijk  dagen tekort  om  alles  te  doen. Hebben geboekt  via de  ANWB en kregen dus gratis boottocht kaarten, gratis kaarten voor een dierenpark en gratis kaarten voor een burcht. Zonde om die niet te gebruiken,  de boottocht kaarten  van  vandaag  waren alleen  al ter waarde van ruim 60 euro!

Maar vrees dat  we toch  eea zullen  moeten schrappen,  we hebben  nog tot enet zaterdag. Morgen  gaan  we  naar de kennissen, dus nog 3 dagen over voor Grossglockner,  stad Salzburg, de burcht en de dierentuin.  En eigenlijk  willen  we ook nog een keer  rodelen op een traditionele  baan en naar de Krimml watervallen.  Het wordt keuzes maken  dus.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

23-08-2022 om 21:58

Elaine68 schreef op 20-08-2022 om 10:21:

Gefeliciteerd Battle-Royale!
Ik heb steeds zo'n last van mijn kuiten. Ook zo vreemd.
Ik denk zelf het is de hitte en het zweten. Ik slik wat extra magnesium.

Dankjewel!

De pijn is weer zo erg aanwezig, ik ben afgelopen maandag begonnen met sporten, ik kan op de loopband iig. Ik wou zaterdag weer aan de gang op het werk maar ik twijfel nu sterk. Iemand ervaring met injecties in je ruggraat? Ik ben er wat bangig voor, heb ook nog nooit zoiets gehad. Echt pijn is zo kut, iedereen die pijn heeft nu, ik  begrijp het helemaal. Niemand zou pijn moeten hebben, en een ieder die zegt dat pijn niet zo erg is wens ik veel jeuk en te korte armpjes toe. En ja, dat vies warme weer maakt het allemaal nog veel stommer.

Oke einde rant, dankjewel lieve mede pijnlijers voor het lezen en hopelijk vergat je eigen pijn even

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.