Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
GrandioseZebra62
12-08-2022 om 21:32
Ik ben blij om jullie te kunnen melden dat de pijn in mijn been wat minder is, zitten en autorijden doet nog wel zeer
NippyDunlin42
12-08-2022 om 22:15
Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 21:32:
Ik ben blij om jullie te kunnen melden dat de pijn in mijn been wat minder is, zitten en autorijden doet nog wel zeer
Oh fijn zeg!
lientje69
12-08-2022 om 22:32
Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 21:32:
Lekker! Hopelijk trekt het uiteindelijk helemaal weg.
GrandioseZebra62
12-08-2022 om 23:22
lientje69 schreef op 12-08-2022 om 22:32:
[..]
Lekker! Hopelijk trekt het uiteindelijk helemaal weg.
Ja ik hoop het ook, vandaag met vrienden naar het westerschouwenstrand(?) in Burgh-Haamstede geweest met mijn kersverse echtgenote (ja ik ben getrouwd met de moeder van mn zoon gisteren) er ook bij en we hebben echt een heerlijke dag gehad met 4. Weinig pijn en een goede rit. Alleen tijdens ons eerste etentje als msn en vrouw zoveel pijn gehad dat we ons eten hebben opgeschrokt en zijn gegaan. Maar het was een goede dag
lientje69
13-08-2022 om 06:02
Van harte gefeliciteerd Battle-Royale!,
Wat leuk dat je getrouwd bent, en nog leuker dat het , gemiddeld gezien eem goede dag was!
HAHA!wait..what
13-08-2022 om 13:14
Battle-Royale schreef op 12-08-2022 om 23:22:
[..]
Ja ik hoop het ook, vandaag met vrienden naar het westerschouwenstrand(?) in Burgh-Haamstede geweest met mijn kersverse echtgenote (ja ik ben getrouwd met de moeder van mn zoon gisteren) er ook bij en we hebben echt een heerlijke dag gehad met 4. Weinig pijn en een goede rit. Alleen tijdens ons eerste etentje als msn en vrouw zoveel pijn gehad dat we ons eten hebben opgeschrokt en zijn gegaan. Maar het was een goede dag
Gefeliciteerd! Fijn dat het wat beter gaat 😊 de injectie nog niet gehad toch?
GrandioseZebra62
14-08-2022 om 18:53
Nee de 29ste kon ik komen, maar de pijn begint wat op te trekken, het komt nu in vlagen naar mijn idee, ik hoop dat dat een teken is dat het wegtrekt.
En thnx allemaal! Het was gewoon een administratief huwelijk, dus zonder feestje en in onze gewone kleren, in September doen we een bbq voor de familie en vrienden om het te vieren. Want de meesten zijn nog op vakantie.
TanSwallow86
18-08-2022 om 18:56
Ik heb de laatste tijd veel last van mijn nek, steeds scherpe pijn scheuten
En uiteraard ook de rug.
lientje69
20-08-2022 om 00:39
Vervelend Harley
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar gek genoeg ook last van heb de laatste tijd. Naast niet kunnen slapen.
NippyDunlin42
20-08-2022 om 10:21
Gefeliciteerd Battle-Royale!
Ik heb steeds zo'n last van mijn kuiten. Ook zo vreemd.
Ik denk zelf het is de hitte en het zweten. Ik slik wat extra magnesium.
lientje69
23-08-2022 om 16:50
Vandaag wat meer pijn hier. Niet gek als je weet dat ik gisteren 11 km door de bergen gelopen heb en nog ruim een half uur gezwommen. Iets teveel van het goede. Vandaag dus een rustigere dag met extra pijnstillers.
Boottocht over een meer en gerodeld. Nu op de kamer even lezen tot het avondeten.
Morgen gaan we bij kennissen op bezoek, ook een rustige dag dus.
Picunia
23-08-2022 om 16:58
Klinkt goed, Lientje, ondanks de pijn. Activiteiten misschien toch beter over de dag verdelen. Nog een fijne vakantie!
lientje69
23-08-2022 om 17:35
Dank je Picunia, gaat vast goed komen!
We hebben eigenlijk dagen tekort om alles te doen. Hebben geboekt via de ANWB en kregen dus gratis boottocht kaarten, gratis kaarten voor een dierenpark en gratis kaarten voor een burcht. Zonde om die niet te gebruiken, de boottocht kaarten van vandaag waren alleen al ter waarde van ruim 60 euro!
Maar vrees dat we toch eea zullen moeten schrappen, we hebben nog tot enet zaterdag. Morgen gaan we naar de kennissen, dus nog 3 dagen over voor Grossglockner, stad Salzburg, de burcht en de dierentuin. En eigenlijk willen we ook nog een keer rodelen op een traditionele baan en naar de Krimml watervallen. Het wordt keuzes maken dus.
GrandioseZebra62
23-08-2022 om 21:58
Elaine68 schreef op 20-08-2022 om 10:21:
Gefeliciteerd Battle-Royale!
Ik heb steeds zo'n last van mijn kuiten. Ook zo vreemd.
Ik denk zelf het is de hitte en het zweten. Ik slik wat extra magnesium.
Dankjewel!
De pijn is weer zo erg aanwezig, ik ben afgelopen maandag begonnen met sporten, ik kan op de loopband iig. Ik wou zaterdag weer aan de gang op het werk maar ik twijfel nu sterk. Iemand ervaring met injecties in je ruggraat? Ik ben er wat bangig voor, heb ook nog nooit zoiets gehad. Echt pijn is zo kut, iedereen die pijn heeft nu, ik begrijp het helemaal. Niemand zou pijn moeten hebben, en een ieder die zegt dat pijn niet zo erg is wens ik veel jeuk en te korte armpjes toe. En ja, dat vies warme weer maakt het allemaal nog veel stommer.
Oke einde rant, dankjewel lieve mede pijnlijers voor het lezen en hopelijk vergat je eigen pijn even