Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-03-2022 om 13:45

Ai ja, met zoveel zieken en tekorten wordt het inderdaad wel lastiger Lientje. 
In het bedrijfsleven zou je zeggen: bekijk het maar, maar in de zorgsector kun je dat natuurlijk niet doen. Daar wordt weleens misbruik van gemaakt denk ik, door werkgevers. Maar goed, dat is een heel andere discussie 

Dat lopen heb ik eerder gehad, toen kon ik helemaal niet meer lopen. Dat is een terugval idd, maar kan ook weer opknappen en dan loop ik gewoon weer rond. Het enige wat ze kunnen doen is een superhoge dosis prednison geven, maar daar heb ik niet veel zin in. Geeft ook weer zat bijwerkingen en het helpt niet eens altijd. Ik wacht het nog maar ff af. 

Raar is dat he Harley. Dat het de ene dag zo goed kan gaan en de zndere dag waardeloos is. Ik snap dat ook nog steeds niet

TanSwallow86

TanSwallow86

25-03-2022 om 19:16

Mijn knie gaat nu meer en meer in standje protest, kan been niet meer strekken en amper buigen. Ik loop nu als het ware mank. 
Anders moet ik aan mijn angst toegeven om naar huisarts te gaan, maar dit kan ook niet zo langer.
Vanochtend was spver er ook, niet zo fijn gesprek, daarna moest ik naar apotheek voor naaldjes van insuline pen. Heb daarna een half uur op de bus gewacht, maar dat vond ik niet erg want zon scheen in mijn gezicht in bushokje, dus even genoten van de zon. Heb wel kunnen zitten, bankje bij bushokje. 

Peen, ik hoop dat het nog wat bijtrekt bij je. Maar het is een lastig ziektebeeld.

Ik had vandaag  best een goede dag. En dus maakte ik de fout om iets te veel te doen vandaag  in plaats  van  rust te houden voor mijn komende drie werkdagen. Dus nu heb ik behoorlijk  pijn.
Ik leer het echt nooit🙈 dom weer van me.

En ik ben intens moe nu na mijn dienst. 30 uur zitten erop. Nog 15 uur . Ben er bijna🤪
Hang nu op de bank
Net het eten klaargezet om te komen en ik moet nog mijn werkkleding  strijken voor morgen 
Dat zal dan ook verder wel  het enige zijn dat nog uit mijn handen  komt denk ik, de klok gaat vannacht  ook nog een  uur  vooruit dus dat wordt weer korter slaap. Denk dat ik er vanavond  maar extra vroeg in duik 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-03-2022 om 17:00

Nog even volhouden Lientje! Wat doen ze je aan met zo'n rooster.... pfffff. 
Goed dat je het zegt van de klok, dat wist ik helemaal niet eens 😆

Zomertijd  he Peen 
Laatste  weekend van maart gaat de klok een uur vooruit
Laatste weekend  van oktober achteruit

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-03-2022 om 18:35

lientje69 schreef op 26-03-2022 om 18:29:

Zomertijd he Peen
Laatste weekend van maart gaat de klok een uur vooruit
Laatste weekend van oktober achteruit

Haha ja, ik denk daar helemaal nooit aan 🙈

Peen schreef op 26-03-2022 om 18:35:

[..]

Haha ja, ik denk daar helemaal nooit aan 🙈

Ik gelukkig  wel anders ben ik morgen een uur te laat  op mijn werk😬

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-03-2022 om 19:51

lientje69 schreef op 26-03-2022 om 18:59:

[..]

Ik gelukkig wel anders ben ik morgen een uur te laat op mijn werk😬

Ik ben dus eens een uur te vroeg geweest toen de klok naar wintertijd ging 

Peen schreef op 26-03-2022 om 19:51:

[..]

Ik ben dus eens een uur te vroeg geweest toen de klok naar wintertijd ging

Dat is dan ook zonde van je rusttijd🤣

TanSwallow86

TanSwallow86

27-03-2022 om 21:06

Vanavond heb ik de afwas kunnen doen en kookplaten kunnen schoonmaken, de wasmachine is ook bezig. Masr dat hang ik morgen buiten op. 
Nu kijk ik naar Deadpool 2. Af en toe

Goed bezig Harley!

Ik heb gewerkt. En zelfs na het werk nog dingen in huis gedaan. Nu ben ik moe en heb ik pijn. Dus ga ik zo mijn bed in. Man brengt  morgenochtend  vroeg dochter naar stage gelukkig 
Kan ik wat langer blijven liggen. Morgen nog een avonddienst  en dan heb ik wel heel veel extra uren gedraaid de afgelopen  week.😅 
Benieuwd   hoe het decreet van de week met me zal gaan, kon nog wel eens een behoorlijke  pijn week  worden.

Lientje, ik las je berichtje over je dochter in een ander topic. 
Hoe gaat het nu met haar en met jou? 

Het gaat nu weer goed met haar. Vermoedelijk  waren het galstenen maar dat was op de echo niet meer te zien. Haar leverwaarden  zijn nog extreem veel slechter  geworden maar dat zou moeten verbeteren in de komende weken. Ze moet over een paar weken weer bloedprikken  daarvoor. Maar de arts maakte zich geen zorgen, kijkt naar het totale plaatje en aangezien  de pijn nu weg is, is het goed genoeg voor hem. Wel meteen terug naar de SEH als ze weet klachten krijgt.  Galstenen  is niet logisch( jong en slank) maar alle symptomen  wezen toch op die richting  dus houden we het daar maar op.

Ik ben vooral  heel moe nu. 45 uur werken, halve dag weer in ziekenhuis  met dochter en voor vandaag  had ik een uitje met een vriendin  op het programma  staan. Dat laatste had ik moeten afzeggen.  Als ik verstandig  was geweest. Maar ik was aan een uitje toe en ben toch gegaan. Pijn nu natuurlijk    
Morgen en weekend  weer werken dus tsja.. dom dom dom.
Ik ga nog steeds regelmatig  de fout in.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.